No friggin idea.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:58 schreef ToT het volgende:
Wat is dat op de donderdagavond in het rooster?
Joh!quote:Op maandag 20 juni 2011 18:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh gelukkig VH gaat gewoon tot 1 uur zegt t rooster
@ ToT donderdag is gereserveerd
ik kan niet.,. anders wou ik wel ffiesquote:Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zeur toch nog even door:
WIE VULT MIJ MIJN ROOSTER MORGEN OP
dat was mijn fout, of gaat VH wel door?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh gelukkig VH gaat gewoon tot 1 uur zegt t rooster
@ ToT donderdag is gereserveerd
overmorgen?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan niet.,. anders wou ik wel ffies
nope kweenie wanneer ik weer kanquote:
Jij ook al niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan niet.,. anders wou ik wel ffies
neu. morgen reizen en tutten en lol maken.. geen tijd voor draaienquote:
Correctie... 68,5 uur guppie. Kortom, opvullen, dan ben ik ook weer bevredigdquote:Op maandag 20 juni 2011 19:01 schreef gewoonfaye het volgende:
Top, want 24 uur guppie is ook niet leuk
OEh gezellie!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu. morgen reizen en tutten en lol maken.. geen tijd voor draaien
eh neequote:Op maandag 20 juni 2011 19:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tita heb je de nieuwe ip gegevens wel?
een vent dus waarschijnlijk homoquote:Op maandag 20 juni 2011 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OEh gezellie!ff een dagje naar een dinnetje of ga je naar een homo toe?
![]()
ik kan jou ook opvullen, dan ben je ook bevredigdquote:Op maandag 20 juni 2011 19:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Correctie... 68,5 uur guppie. Kortom, opvullen, dan ben ik ook weer bevredigd
Hahahaha nouja dan hoef je ook niet bang te zijn dat ie aan je gaat zittenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een vent dus waarschijnlijk homo
maar das juist leuk
iddquote:Op maandag 20 juni 2011 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha nouja dan hoef je ook niet bang te zijn dat ie aan je gaat zitten
Doh!! Heb jij even pech!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd
maar dat zou die soberso niet doen
daar stond dus een streep doorheenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan jou ook opvullen, dan ben je ook bevredigd
dat ik fok met iedereen?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja je moet wel je naam hoog houden natuurlijk.
Hehehehe die ja!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat ik fok met iedereen?
hmm dat is zo ja.. lastig.....
Elke keer?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Laat dit ff een leermomentje zijn...
voor je gaat draaien eerst ff in het topic vragen of de gegevens nog hetzelfde zijn
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe die ja!
Nouja misschien moet je dan voor zorgen dat ie homo af is.
ja indquote:Op maandag 20 juni 2011 19:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
voor je gaat draaien eerst ff in het topic vragen of de gegevens nog hetzelfde zijn
nja.. ligt eraan hoe vaak je draaitquote:
Kan iemand mij ff de gegevens PM'n ?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kunt iemand niet hetero maken
same for me pl0xquote:Op maandag 20 juni 2011 19:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan iemand mij ff de gegevens PM'n ?
Vanalles wat en suggesties zijn welkomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet?![]()
Hmzzz dan heb jij pech... Oh en hij waarschijnlijk ook. Hij weet niet wat ie mist.
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoe was jij in de nineties?cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Osasuna met Osasuna?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef TitaToven het volgende:
[..]
Vanalles wat en suggesties zijn welkom
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan iemand mij ff de gegevens PM'n ?
donequote:
Ben gelukkig niet de enigequote:
Hoe was jij in de nineties?Hmm in de jaren 80, toen ik nog een ginger wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja ik hoezo?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft iemand heel toevallig verstand van koelkasten en de merken etc?
Lolquote:Op maandag 20 juni 2011 19:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm in de jaren 80, toen ik nog een ginger was
[ afbeelding ]
Ik weet alleen dat ze muziek kunnen draaien.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft iemand heel toevallig verstand van koelkasten en de merken etc?
Hoe was jij in de nineties?aaah lief klein meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1990Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk merk van dit soort koelkasten is goedquote:
Niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:20 schreef ToT het volgende:
Ik heb serieus bijna geen foto's van mezelf, en uit die periode sowieso al niet digitaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
ik lach je niet uit, ik lach je toe! Lieve babyquote:Op maandag 20 juni 2011 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat lag je me uit, ik ben nu donkerblond en ben knap geworden
Dit.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:20 schreef ToT het volgende:
Ik heb serieus bijna geen foto's van mezelf, en uit die periode sowieso al niet digitaal.
Tja was te duur. We hadden het vroeger niet echt breed.quote:
Ik leek op een goudvisquote:Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik lach je niet uit, ik lach je toe! Lieve baby
Ben jij dat?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit.
Heb wel een periode gehad dat ik dit was:
[ afbeelding ]
Neuh, gewoon van google afgepluktquote:Op maandag 20 juni 2011 19:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ben jij dat?
Mijn foto is trouwens uit 1999Jonkie he
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
slechte foto van een foto maar ik in 1990Nog een ief meiskeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toftoftofquote:Op maandag 20 juni 2011 19:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok ik heb een tracklist van 1 uur en 10 minuten gemaakt voor straks.
10 minuten speling omdat die er altijd wel af gaan als je alles live mixt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit.
[ afbeelding ]
Je hebt ze weggedaan?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neuh, gewoon van google afgeplukt
Maar ik was wel een gabberjochie in de 90's. Niet kaal maar haren strak achterover, neppe Nikes en een Bomberjack
Had vroeger ook best veel Thunderdomes enzo
en dan toch zo'n goeie muziek smaak hebben.. onvoorstelbaarquote:Op maandag 20 juni 2011 19:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neuh, gewoon van google afgeplukt
Maar ik was wel een gabberjochie in de 90's. Niet kaal maar haren strak achterover, neppe Nikes en een Bomberjack
Had vroeger ook best veel Thunderdomes enzo
Dat dus strak in mn Aussie en maxjes aan maar dan met lang haar in een staart tot op mn kont....geen pic helaas in dat tijdperk nog geen digitale camera...gelukkigquote:Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit.
[ afbeelding ]
Jaquote:
Ik zou best graag Thunderdome 1 tot en met 20 willen hebben op CD + bijbehorende platen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja
Ik was er opeens klaar mee en heb alle CD's op een rommelmarkt verkocht. Daarvoor kwamen The Offspring, Guns 'n Roses en Limp Bizkit terug
mijn vader en moeder zijn allebei into fotografie.. dat resulteert bij mij in dit soort dingen:quote:Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja was te duur. We hadden het vroeger niet echt breed.
Sowieso gingen we niet vaak ergens naar toe of zo, dus was er weinig reden om foto's te maken.
Nooit vakantie enzulks.
Ik nu ookquote:Op maandag 20 juni 2011 19:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou best graag Thunderdome 1 tot en met 20 willen hebben op CD + bijbehorende platen.
Tot laters moppiequote:Op maandag 20 juni 2011 19:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jow ik ben er weer even vantussen.. blijf wel luisteren thoug
net verhuisd ofzo?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, waar moet ik op letten welke koelkast, vriezer, wasdroger en wasmachine goed is?
kieskeurig.nlquote:Op maandag 20 juni 2011 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, waar moet ik op letten welke koelkast, vriezer, wasdroger en wasmachine goed is?
nee, check.fok.nlquote:
Luister naar je moederquote:Op maandag 20 juni 2011 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb woensdag gehoord dat ik een huisje krijg, rond de 27e al waarschijnlijkquote:
oja tuurlijk sorryquote:
Beter! Ik kan niet wachten tot ik op kamers gaquote:Op maandag 20 juni 2011 19:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb woensdag gehoord dat ik een huisje krijg, rond de 27e al waarschijnlijk
Zaterdag voor 5.000 euro spullen uitgezocht bij IKEA, maar er moet nog voor zo'n 3.000 bij denk ik
Heb je een hont?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
Ja ik gaat even bank hangen... Net gegeten en nu MISSELIJK........![]()
![]()
Best lastig nog hoor, om alles qua kleur uit te zoekenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Beter! Ik kan niet wachten tot ik op kamers ga
Ziet er echt ontzettend kut uitquote:Op maandag 20 juni 2011 19:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
http://www.rtvdrenthe.nl/gemist/TV/retropop/u219594/
hihi op 2.09 ongeveer zitten carool en ik op de grond op haar poncho
Ik heb mijn bed alquote:Op maandag 20 juni 2011 19:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Best lastig nog hoor, om alles qua kleur uit te zoeken
het was super tof.. maar tering wat een weerquote:Op maandag 20 juni 2011 19:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ziet er echt ontzettend kut uitvooral door de regen
Hmm ik heb een 2 persoons bed van 1.60, maar dat ligt echt ontzettend kut.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb mijn bed al2persoons, hoe dan ook. Ik woon praktisch gezien op mijn bed
Koelkast etc: Liebherrquote:Op maandag 20 juni 2011 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ik heb 3 keer gekeken maar ik zag jullie niet, die kim wilde is wel nog steeds een lekker wijfquote:Op maandag 20 juni 2011 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het was super tof.. maar tering wat een weerhagel en regen afgewisselt met zon maar de hele tijd giga wind
Boxsprings.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik heb een 2 persoons bed van 1.60, maar dat ligt echt ontzettend kut.
Nu meteen maar een 2 persoons boxspring van 1.80 uitgekozen
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik hen 3 keer gekeken maar ik zag jullie niet
En een drogerquote:Op maandag 20 juni 2011 19:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koelkast etc: Liebherr
Wasmachine: Miele.
Klaar.
Mijn ouders hebben echt een onwijs grote en dikke en zachte.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik viel bijna in slaap in de winkel.
En zo;n bed kost nog geen 800 euro
quote:
Ik ben toch geen Oxvam Novib kind of wel somsquote:Op maandag 20 juni 2011 19:53 schreef Karzai het volgende:
800 eurokoop een kokosmatje ben je 5 euro kwijt
Ik hoor het al je bent een man met een missiequote:Op maandag 20 juni 2011 19:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben toch geen Oxvam Novib kind of wel soms?
Ik heb niet voor jan lul 45.000 gespaard, dan mag het van mij allemaal wel wat kosten hoor.
Hehe ik vind het gewoon leuk om met geld te smijtenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik hoor het al je bent een man met een missie
mijne is 1.60, maar ik lig prima hoor, alleen én met zn tweequote:Op maandag 20 juni 2011 19:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik heb een 2 persoons bed van 1.60, maar dat ligt echt ontzettend kut.
Nu meteen maar een 2 persoons boxspring van 1.80 uitgekozen
jij hebt toch ook al die apple shit enzo?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe ik vind het gewoon leuk om met geld te smijten
Ik ben trouwens nog steeds niet uit mijn tracklist
Ik heb er ooit eentje van 1.40 gehad!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijne is 1.60, maar ik lig prima hoor, alleen én met zn twee
een 2 persoons?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eentje van 1.40 gehad!Dat zoog zwaar!
ik vind het ook leuk om met geld te smijten maar ik geef het liever niet uit aan bedden en ijskasten en aanverwante zakenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe ik vind het gewoon leuk om met geld te smijten
Ik ben trouwens nog steeds niet uit mijn tracklist
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijne heeft echt zo'n dik matras, kraakt amper
Ik heb nu 2 dikke mega luxe pocketveringmatrassen met een goede traagschuimlaag.....maar de boxspringbodem vind ik veel lekkerder liggen!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn bed kraakt ook niet zo erg.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Sorry, je kent het achterliggende verhaal nietquote:
Ja, hoezo ?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jij hebt toch ook al die apple shit enzo?
Nja, dat is hetgeen wat ik nu als hardst nodig heb.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind het ook leuk om met geld te smijten maar ik geef het liever niet uit aan bedden en ijskasten en aanverwante zaken
Ik zag het meteenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]je ziet ons ook van de achterkant
2 zwarte propjes op de grond
dat is waar een bed is erg belangrijkquote:Op maandag 20 juni 2011 20:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, hoezo ?
[..]
Nja, dat is hetgeen wat ik nu als hardst nodig heb.
En een goed bed vind ik erg belangrijk, als je ziet hoeveel tijd je daar in besteed per dag.
En 700 euro voor een compleet nieuw bed is niet extreem duur hoor.
Oh gewoon, omdat je met graag met geld smijt.. Toen kwam er een linkje met apple in me opquote:Op maandag 20 juni 2011 20:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, hoezo ?
[..]
Nja, dat is hetgeen wat ik nu als hardst nodig heb.
En een goed bed vind ik erg belangrijk, als je ziet hoeveel tijd je daar in besteed per dag.
En 700 euro voor een compleet nieuw bed is niet extreem duur hoor.
wil je morgenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ook geen krakend bed hier![]()
![]()
Ow, en de avond is al helemaal vol
Ik moet morgen tot half 7 werken.. ik wil wel van 20:00 tot 22:00 danquote:
Gooi ik je dan erop! Genre?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet morgen tot half 7 werken.. ik wil wel van 20:00 tot 22:00 dan
En je dj naam: Tha midget zie ik hier?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
The usual, Rock, Metal en diversen
Nee, dat is ook meer club, niet echt de kant die ik op wil...quote:Op maandag 20 juni 2011 20:06 schreef Watertornado het volgende:
SSB: Zit Dennis Christopher VS Tony Cha Cha - Slut! ook nog in je miks voor vanavond?
Neuh valt nu wel weer meequote:
Boehoehuilkrijs! Welke kant ga je dan op?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, dat is ook meer club, niet echt de kant die ik op wil...
Mjah, blame Knetter en Samzzquote:Op maandag 20 juni 2011 20:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En je dj naam: Tha midget zie ik hier?
Meer de dance / house kantquote:Op maandag 20 juni 2011 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Boehoehuilkrijs! Welke kant ga je dan op?
Does zippy-enquote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Je zou baas zijn als je een stukje van Skee-Lo als intro jingle gebruikt!
Iets bonkigs van Scott Brown dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Meer de dance / house kant![]()
Ik heb vorige keer al een uur live club classics gemixt
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:12 schreef ToT het volgende:
Speaking of which: ik ga ff aan je jingle werken!
Waarmee doe jij djingels maken?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:12 schreef ToT het volgende:
Speaking of which: ik ga ff aan je jingle werken!
Nee sorry, past er ook totaal niet bijquote:Op maandag 20 juni 2011 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iets bonkigs van Scott Brown dan?
Bacardi-wodka.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:14 schreef _Fanta het volgende:
Ik kom net de kroeg uitgerold, en ben me partij wezig he, Maar heb zo nog een hunt met de guild dus moet snel weer wa nuchter worden. How do ?
Vanavond gaan wij niets voor elkaar betekenen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee sorry, past er ook totaal niet bij
Veel te druk etc...
Een hunt met de guild ???quote:Op maandag 20 juni 2011 20:14 schreef _Fanta het volgende:
Ik kom net de kroeg uitgerold, en ben me partij wezig he, Maar heb zo nog een hunt met de guild dus moet snel weer wa nuchter worden. How do ?
Wacht maar, dit ga je ZEKER waarderen !quote:Op maandag 20 juni 2011 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanavond gaan wij niets voor elkaar betekenen.
Fanta drink een paar liter thee even alles doorspoelenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:14 schreef _Fanta het volgende:
Ikke Ikke!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Nog een keertje dan:
WIE VULT MIJ MIJN ROOSTER OP MORGEN?
Ja ik weet wat een guild is, maar wat is een huntquote:
maar fanta, doe je naam eer aan en gooi even een paar liter door je strot tot je meer fanta als bloed in je lichaam hebt zitten en eet iets. En drink niet zoveel, alcoholistjequote:
Hunt, hunten, jagen op beesten of items..quote:Op maandag 20 juni 2011 20:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ik weet wat een guild is, maar wat is een hunt?
Ik heb alleen een paar maanden op level 60 gespeeldheel veel jaar terug dus
Fantaquote:Op maandag 20 juni 2011 20:20 schreef _Fanta het volgende:
ok nou is het niet meer tof, ik haalde mn sixpack duvel ui mn booschappen tas en glipte uit mn handen
Hmm dat doe je toch juist altijd alleenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hunt, hunten, jagen op beesten of items..
das baggerquote:Op maandag 20 juni 2011 20:20 schreef _Fanta het volgende:
ok nou is het niet meer tof, ik haalde mn sixpack duvel ui mn booschappen tas en glipte uit mn handen
quote:
Faykkeeeeeeeeequote:
Rustig ouwe, met jou?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Oh, heb je meegekregen van afgelopen weekend? Ik eet nooooit meer turkse pizza mannnnquote:Op maandag 20 juni 2011 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Faykkeeeeeeeee![]()
Hoe is het?
Beetje bijgekomen van je zware weekend?
Ik vind de verspilling van het bier erger dan het dweilen..quote:
Een sterker persoon, of groep personen zoals een gehate guild opjagen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat doe je toch juist altijd alleen?
Alleen raiden en samen PvP'n deed ik met een guild
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Oh, heb je meegekregen van afgelopen weekend? Ik eet nooooit meer turkse pizza mannnn
supermarkt is toch tot 2100 uur los?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind de verspilling van het bier erger dan het dweilen..
Ik heb trouwens geen bier meer.. En de winkels zijn dicht.. Dan maar aan de Smirnoff!
Een biografie?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb er een boek over geschreven ligt volgende week in de winkel
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:25 schreef _Fanta het volgende:
gelukkig maar 1 van de 6 kapot. jammer dan, ff poetsen
ok moet wel een hele goeie fillem zijn danquote:Op maandag 20 juni 2011 20:28 schreef robdriessen het volgende:
Ben weer weg. Film kijken. Tot loeter.
20:00 hierquote:Op maandag 20 juni 2011 20:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
supermarkt is toch tot 2100 uur los?
Zolang je maar weet waar het kutje zit en wat je ermee moet doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee ik ben nooit zo goed geweest in biologie
Hmm ik heb eigenlijk wel zin om te fappenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zolang je maar weet waar het kutje zit en wat je ermee moet doen.
dat lees je allemaal in mijn nieuwe boekquote:Op maandag 20 juni 2011 20:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zolang je maar weet waar het kutje zit en wat je ermee moet doen.
en ik maar denken dat in het westen alles tot mega laat los isquote:
Geef je ook zo'n typisch Amsterdamse première. Met belangrijke mensen en zo?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat lees je allemaal in mijn nieuwe boek
Jij bent duidelijk geindoctrineerd door rtl boulevard, dat is grachtengordel volk dat niks met Amsterdam van doen heeft.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geef je ook zo'n typisch Amsterdamse première. Met belangrijke mensen en zo?
Dan verwacht ik namelijk wel een uitnodiging.
Kweet man, ik ben een groot liefhebber van Duvel, dus baal wel beetje dat er ene kapot is nu.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bier moet je opzuipen niet over de grond gooien
De rasechte Amsterdammers wonen tegenwoordig in Almerequote:Op maandag 20 juni 2011 20:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geindoctrineerd door rtl boulevard, dat is grachtengordel volk dat niks met Amsterdam van doen heeft.
De welbekende wannabees
Ow en waar zijn alle rasechte Rotterdammers gebleven?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De rasechte Amsterdammers wonen tegenwoordig in Almere.
Barendrecht en Capellequote:Op maandag 20 juni 2011 20:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ow en waar zijn alle rasechte Rotterdammers gebleven?
Dat bedoel ik maar, maar er zijn nog een paar enclaves in Amsterdam die nog real zijn maar we gaan natuurlijk wel met onze tijd meequote:Op maandag 20 juni 2011 20:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Barendrecht en Capelle
Ze vluchten allemaal weg uit de stad voor de 'rust' en de huizenprijzen.
Nou er zijn nog wel wat echte Jordanezen, een van m'n tantes bijvoorbeeld die betaald iets van 150 euro huur per maandquote:Op maandag 20 juni 2011 20:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Barendrecht en Capelle
Ze vluchten allemaal weg uit de stad voor de 'rust' en de huizenprijzen.
Een huis in De Jordaan is voor een loonslaaf uit de volksbuurt niet meer te betalen.
Ja, doe ik ook, staat ergens in de op, even kijken.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is 49 radio ook te luisteren via iTunes?
Volgens mij ben jij de enigequote:Op maandag 20 juni 2011 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn er eigenlijk nog andere mensen die nog live mixen?
Of draait iedereen gewoon zo: plaatje, af laten spelen tot het eind, nieuwe plaat starten... ?
Dat laatste doe ik altijd jaquote:Op maandag 20 juni 2011 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Of draait iedereen gewoon zo: plaatje, af laten spelen tot het eind, nieuwe plaat starten... ?
http://listen.radionomy.com/x-raydio.m3uquote:Op maandag 20 juni 2011 20:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is 49 radio ook te luisteren via iTunes?
Luisteren in een media player?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook, staat ergens in de op, even kijken.
ik zou niet weten hoe ik 2 rockplaten moet mixenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat is makkelijkquote:Op maandag 20 juni 2011 20:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe ik 2 rockplaten moet mixen
ik ben niet muzikaal onderlegd, ik vrees dat jij de enige bent hierquote:Op maandag 20 juni 2011 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Straks naar TISJEBOYSNUF. luisteren en het komt goedquote:Op maandag 20 juni 2011 20:54 schreef Carooltje79 het volgende:
pffff ik kom maar niet van mijn koppijn af
gelukkig heb ik geen nick en simonquote:Op maandag 20 juni 2011 20:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is makkelijk
1 rockplaat en 1 Nick & Simon plaat, dat is lastig
Ik hoop hetquote:Op maandag 20 juni 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Straks naar TISJEBOYSNUF. luisteren en het komt goed
Hmm het zal ook wel meespelen dat ik een midi controller hebquote:Op maandag 20 juni 2011 20:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben niet muzikaal onderlegd, ik vrees dat jij de enige bent hier
Ontspan en leg je handen op je hoofdquote:Op maandag 20 juni 2011 20:54 schreef Carooltje79 het volgende:
Wow vetquote:Op maandag 20 juni 2011 20:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm het zal ook wel meespelen dat ik een midi controller heb
[ afbeelding ]
Draait EggsTC niet meerhij draaide toch ook wel eens live ?
En dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
Ontspan en leg je handen op je hoofd
ja kijk, dat is natuurlijk ook een stuk makkelijker mixen/spelen met de muziek.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm het zal ook wel meespelen dat ik een midi controller heb
[ afbeelding ]
Draait EggsTC niet meerhij draaide toch ook wel eens live ?
Bij dit nummer en het vorige kon je makkelijk vocals van die liedje knippen, en afspelen tijdens dit nummer.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gelukkig heb ik geen nick en simon
maarrem, leg eens uit dan
ik heb toen trompet gekozenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:58 schreef Karzai het volgende:
ik heb wel op een blauwe maandag op de muziek school gezeten maar toen moest je eerst blokfluit spelen voordat je met je eigen instrument aan de gang mocht.
Toen ben ik maar weer buiten gaan spelen
Nou zelfs de paracetamol kon me er niet vanaf helpenquote:
Masturbeer meerquote:Op maandag 20 juni 2011 20:54 schreef Carooltje79 het volgende:
Dat wordt me een heus feessie danquote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:58 schreef Karzai het volgende:
ik heb wel op een blauwe maandag op de muziek school gezeten maar toen moest je eerst blokfluit spelen voordat je met je eigen instrument aan de gang mocht.
Toen ben ik maar weer buiten gaan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |