No friggin idea.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:58 schreef ToT het volgende:
Wat is dat op de donderdagavond in het rooster?
Joh!quote:Op maandag 20 juni 2011 18:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh gelukkig VH gaat gewoon tot 1 uur zegt t rooster
@ ToT donderdag is gereserveerd
ik kan niet.,. anders wou ik wel ffiesquote:Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zeur toch nog even door:
WIE VULT MIJ MIJN ROOSTER MORGEN OP
dat was mijn fout, of gaat VH wel door?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh gelukkig VH gaat gewoon tot 1 uur zegt t rooster
@ ToT donderdag is gereserveerd
overmorgen?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan niet.,. anders wou ik wel ffies
nope kweenie wanneer ik weer kanquote:
Jij ook al niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan niet.,. anders wou ik wel ffies
neu. morgen reizen en tutten en lol maken.. geen tijd voor draaienquote:
Correctie... 68,5 uur guppie. Kortom, opvullen, dan ben ik ook weer bevredigdquote:Op maandag 20 juni 2011 19:01 schreef gewoonfaye het volgende:
Top, want 24 uur guppie is ook niet leuk
OEh gezellie!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu. morgen reizen en tutten en lol maken.. geen tijd voor draaien
eh neequote:Op maandag 20 juni 2011 19:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tita heb je de nieuwe ip gegevens wel?
een vent dus waarschijnlijk homoquote:Op maandag 20 juni 2011 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OEh gezellie!ff een dagje naar een dinnetje of ga je naar een homo toe?
![]()
ik kan jou ook opvullen, dan ben je ook bevredigdquote:Op maandag 20 juni 2011 19:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Correctie... 68,5 uur guppie. Kortom, opvullen, dan ben ik ook weer bevredigd
Hahahaha nouja dan hoef je ook niet bang te zijn dat ie aan je gaat zittenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een vent dus waarschijnlijk homo
maar das juist leuk
iddquote:Op maandag 20 juni 2011 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha nouja dan hoef je ook niet bang te zijn dat ie aan je gaat zitten
Doh!! Heb jij even pech!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd
maar dat zou die soberso niet doen
daar stond dus een streep doorheenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan jou ook opvullen, dan ben je ook bevredigd
dat ik fok met iedereen?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja je moet wel je naam hoog houden natuurlijk.
Hehehehe die ja!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat ik fok met iedereen?
hmm dat is zo ja.. lastig.....
Elke keer?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Laat dit ff een leermomentje zijn...
voor je gaat draaien eerst ff in het topic vragen of de gegevens nog hetzelfde zijn
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe die ja!
Nouja misschien moet je dan voor zorgen dat ie homo af is.
ja indquote:Op maandag 20 juni 2011 19:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
voor je gaat draaien eerst ff in het topic vragen of de gegevens nog hetzelfde zijn
nja.. ligt eraan hoe vaak je draaitquote:
Kan iemand mij ff de gegevens PM'n ?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kunt iemand niet hetero maken
same for me pl0xquote:Op maandag 20 juni 2011 19:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan iemand mij ff de gegevens PM'n ?
Vanalles wat en suggesties zijn welkomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet?![]()
Hmzzz dan heb jij pech... Oh en hij waarschijnlijk ook. Hij weet niet wat ie mist.
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoe was jij in de nineties?cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Osasuna met Osasuna?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef TitaToven het volgende:
[..]
Vanalles wat en suggesties zijn welkom
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan iemand mij ff de gegevens PM'n ?
donequote:
Ben gelukkig niet de enigequote:
Hoe was jij in de nineties?Hmm in de jaren 80, toen ik nog een ginger wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja ik hoezo?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft iemand heel toevallig verstand van koelkasten en de merken etc?
Lolquote:Op maandag 20 juni 2011 19:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm in de jaren 80, toen ik nog een ginger was
[ afbeelding ]
Ik weet alleen dat ze muziek kunnen draaien.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft iemand heel toevallig verstand van koelkasten en de merken etc?
Hoe was jij in de nineties?aaah lief klein meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1990Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk merk van dit soort koelkasten is goedquote:
Niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:20 schreef ToT het volgende:
Ik heb serieus bijna geen foto's van mezelf, en uit die periode sowieso al niet digitaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
ik lach je niet uit, ik lach je toe! Lieve babyquote:Op maandag 20 juni 2011 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat lag je me uit, ik ben nu donkerblond en ben knap geworden
Dit.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:20 schreef ToT het volgende:
Ik heb serieus bijna geen foto's van mezelf, en uit die periode sowieso al niet digitaal.
Tja was te duur. We hadden het vroeger niet echt breed.quote:
Ik leek op een goudvisquote:Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik lach je niet uit, ik lach je toe! Lieve baby
Ben jij dat?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit.
Heb wel een periode gehad dat ik dit was:
[ afbeelding ]
Neuh, gewoon van google afgepluktquote:Op maandag 20 juni 2011 19:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ben jij dat?
Mijn foto is trouwens uit 1999Jonkie he
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
slechte foto van een foto maar ik in 1990Nog een ief meiskeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toftoftofquote:Op maandag 20 juni 2011 19:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok ik heb een tracklist van 1 uur en 10 minuten gemaakt voor straks.
10 minuten speling omdat die er altijd wel af gaan als je alles live mixt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit.
[ afbeelding ]
Je hebt ze weggedaan?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neuh, gewoon van google afgeplukt
Maar ik was wel een gabberjochie in de 90's. Niet kaal maar haren strak achterover, neppe Nikes en een Bomberjack
Had vroeger ook best veel Thunderdomes enzo
en dan toch zo'n goeie muziek smaak hebben.. onvoorstelbaarquote:Op maandag 20 juni 2011 19:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neuh, gewoon van google afgeplukt
Maar ik was wel een gabberjochie in de 90's. Niet kaal maar haren strak achterover, neppe Nikes en een Bomberjack
Had vroeger ook best veel Thunderdomes enzo
Dat dus strak in mn Aussie en maxjes aan maar dan met lang haar in een staart tot op mn kont....geen pic helaas in dat tijdperk nog geen digitale camera...gelukkigquote:Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit.
[ afbeelding ]
Jaquote:
Ik zou best graag Thunderdome 1 tot en met 20 willen hebben op CD + bijbehorende platen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja
Ik was er opeens klaar mee en heb alle CD's op een rommelmarkt verkocht. Daarvoor kwamen The Offspring, Guns 'n Roses en Limp Bizkit terug
mijn vader en moeder zijn allebei into fotografie.. dat resulteert bij mij in dit soort dingen:quote:Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja was te duur. We hadden het vroeger niet echt breed.
Sowieso gingen we niet vaak ergens naar toe of zo, dus was er weinig reden om foto's te maken.
Nooit vakantie enzulks.
Ik nu ookquote:Op maandag 20 juni 2011 19:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou best graag Thunderdome 1 tot en met 20 willen hebben op CD + bijbehorende platen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |