Vorig jaar kwam dat in verschillende 'partijen'.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het is vast al eerder gevraagd, maar ik kan er geen topic over vinden en in dit topic ook niets.
Maar weet iemand wanneer die last-minute tickest (die er nog komen volgens de faq) in de verkoop worden gedaan? Ongeveer is dat een maand, een week of echt pas de dag van te voren?
Vorig jaar twee weken van te voren geloof ik, en ook een paar dagen van te voren. Zou er echter niet op rekenen dat je ze krijgt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het is vast al eerder gevraagd, maar ik kan er geen topic over vinden en in dit topic ook niets.
Maar weet iemand wanneer die last-minute tickest (die er nog komen volgens de faq) in de verkoop worden gedaan? Ongeveer is dat een maand, een week of echt pas de dag van te voren?
Na het zien van wat Glastonbury op tv schuift Anna Calvi naar 'hoeft niet zo nodig maar als ik in de buurt ben en het regent'-categorie (doet me wat op de verkeerde manier aan Florence & the machine denken) maar schuift Warpaint naar de 'zeker'-categorie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:14 schreef ranja het volgende:
zeker:
The Kills - Eefje de Visser
uitproberen:
Anna Calvi - Joan As Police Woman - Le Butcherettes (alleen op naam, een naam die eindigt op -ettes zou goed moeten zijn) - Lykke Li - Agnes Obel - Beady Eye - Warpaint
toch altijd een mooie graadmeter he, die uitzendingenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Na het zien van wat Glastonbury op tv schuift Anna Calvi naar 'hoeft niet zo nodig maar als ik in de buurt ben en het regent'-categorie (doet me wat op de verkeerde manier aan Florence & the machine denken) maar schuift Warpaint naar de 'zeker'-categorie.
Dit is awakefest:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:57 schreef theodoor9 het volgende:
Grote vraag van vandaag is: Gaat het Lowlands terrein vandaag verpest worden vanwege Defqon + het huidige weer?
Ik heb er een om 16:05quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:56 schreef Beardslasher het volgende:
krijg net te horen dat de herkansing van een tentamen op 22 augustus is
oh mijn godquote:
Ik heb het gevraagd.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:48 schreef TWP het volgende:
Beter laten ze ons heilige gras een beetje heel.
Ouch!quote:Op zondag 26 juni 2011 15:08 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
kweenie, waarschijnljik op zondagavond al weg gaan en hopen dat ik niet al te veel mis
dat is wel heel erg zondequote:Op zondag 26 juni 2011 15:08 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
kweenie, waarschijnljik op zondagavond al weg gaan en hopen dat ik niet al te veel mis
Pukkelpop, lowlands, potato, potatoe...quote:Op zondag 26 juni 2011 15:09 schreef Beardslasher het volgende:
Had ook al even gekeken of ik in plaats van Lowlands naar Pukkelpop kon gaan maar dat is ook al uitverkocht
Diepquote:Op zondag 26 juni 2011 15:11 schreef TripleP het volgende:
Als lowlands een appel was en pukkelpop een peer, zou ik voor de appel gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |