Je bent toe aan een Lowlands Classic, of niet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Moeten ze niet van die zeikbands programmeren. Op Dauwpop prima vermaakt bij The Cult en The Levellers, geen dame te zien op het podium. Dat is wel wat anders dan Interpol of White Lies.
Simple Minds, Fischer Z... zoietsquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je bent toe aan een Lowlands Classic, of niet?
Neuh, geen bands die hip waren voordat het festival bestond.quote:
Ik heb de LPquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jaaa, Yuck is live erg lekker. Op CD vind ik het toch wat minder.
Ok, Sonic Youth, Sebadoh, Superchunk, Charlatans, Ride, Wedding Present, om eens wat te noemenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Neuh, geen bands die hip waren voordat het festival bestond.
quote:
Die komen op Pukkelpop, nog niet voor LL bevestigd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:26 schreef N-E-R-D het volgende:
Qua Buitenlandse hiphop is het dit jaar al een stuk beter dan vorig jaar. OFWGKTA
Jawel. OFWGKTA is kort gezegd Odd Future.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die komen op Pukkelpop, nog niet voor LL bevestigd.
Djeez. Rapid razor bob weet het ook niet meer dan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:32 schreef TWP het volgende:
[..]
Jawel. OFWGKTA is kort gezegd Odd Future.
Haha verwarring alom!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Djeez. Rapid razor bob weet het ook niet meer dan.
Rapid_Razor_Bob Lowlands Festival
Odd Future: http://bit.ly/9BWnpK en Wolf Gang: http://mysp.ac/bejHVx allebei op Lowlands. #LL11
2 hours ago
Lowlands Festival
@
@richardnl82 Het zijn echt twee bandjes...
2 hours ago
Lowlands Festival
En voor de duidelijkheid: Odd Futute en Wolf Gang zijn dus echt twee vershillende acts....
Weer Surinaams zitten vreten?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:34 schreef friekin_ het volgende:
Daardoor was ik nogal in de war. Dat, en koorts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |