abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98428335
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:12 schreef Jeroen92 het volgende:
En iets als: Ik mis je... zoals ik je eerst kon.
Geen idee, zo zeg je het op een softie-manier. Die andere is wat harder x)... gwn wat jou het beste lijkt, tis jou leven... miss moet je het ook wel helemaal niet gebruiken lol. bedenk zelf wat =p maar laat het nou maar paar dagen rusten, als ik dit zo lees zijn ze het ook niet waard ... vind ik dan
If a turtle loses his shell, is he naked or homeless?
pi_98428342
quote:

[..]

Ik krijg haar niet zomaar even uit me hoofd. Ik heb vakantie, veel tijd, vrienden werken nog. Afleiding is dus bijna niet te vinden.

Lol jij bent echt stapel verliefd. Misschien komt het gewoon omdat je haar KAPOT spamt, spammer.

Zet allicht in die kaart dat je er niks van snapt dat het zo leuk was en dat je nu opeens genegeerd wordt en dat dit super moeilijk voor je is. Dat je haar zo graag terug wilt, maar dat je er niks mee kan als ze niet eens duidelijk maakt wat er aan de hand is, en dat je dus denkt dat ze je niet meer moet. Reageert ze daar niet op zou ik het gewoon een bitch vinden.

maar je zit wel gewoon te spammen dus daar moet je mee stoppen :D
Rustig aan.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:23:00 #78
348444 Jeroen92
Kloonaccount
pi_98428678
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lol jij bent echt stapel verliefd. Misschien komt het gewoon omdat je haar KAPOT spamt, spammer.

Zet allicht in die kaart dat je er niks van snapt dat het zo leuk was en dat je nu opeens genegeerd wordt en dat dit super moeilijk voor je is. Dat je haar zo graag terug wilt, maar dat je er niks mee kan als ze niet eens duidelijk maakt wat er aan de hand is, en dat je dus denkt dat ze je niet meer moet. Reageert ze daar niet op zou ik het gewoon een bitch vinden.

Ik ben stapelverliefd op haar, dat geef ik toe. En waarom een spammer? Ik heb der nu al vanaf vanochtend geen bericht meer gestuurd en ben dat voorlopig ook niet van plan.

Dat ga ik niet in de kaart zetten, dan loop ik alsnog te veel achter haar aan. Ik moet gewoon kort en simpel duidelijk maken dat ik nog wel aan der denk en mis zoals ze was.
Kloonaccount
pi_98428777
Erken tenminste dat je nogal veel sms'jes gestuurd hebt die avond na 12uur dat ze niet meer terug reageerde...
Rustig aan.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:26:28 #80
348477 Sir_Pepper
Better than you
pi_98428851
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:30 schreef porsche1 het volgende:
Als we het niet voor elkaar krijgen en Chantal is een tering wijf, krijgen we dan ook pics?
Net zoals die gozer die naaktfoto's van z'n vriendin op twitter zette omdat die bitch hem niet wou pijpen. :')
Dit is een kutpost
pi_98428873
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

idd, stop! ga minimaal weer over een week aan haar denken, zet haar verdomme uit je kop lol. Zeg wel gefeliciteerd, gewoon via twitter ofzo, stuur gewoon geen kaart. En laat haar met rust, totdat zij contact opneemt...
If a turtle loses his shell, is he naked or homeless?
pi_98428901
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:23 schreef Jeroen92 het volgende:

[..]
Dat ga ik niet in de kaart zetten, dan loop ik alsnog te veel achter haar aan. Ik moet gewoon kort en simpel duidelijk maken dat ik nog wel aan der denk en mis zoals ze was.
Jij moet duidelijkheid hebben, en zij mag best weten dat jij de indruk hebt gekregen dat ze je niet meer wilt. Nu denkt ze allicht, is hij nog niet over me heen... irritante spammer :D :D

maarja doe wat jou het beste lijkt, jij kent haar het beste ;)
Rustig aan.
pi_98429020
quote:

[..]

Ik krijg haar niet zomaar even uit me hoofd. Ik heb vakantie, veel tijd, vrienden werken nog. Afleiding is dus bijna niet te vinden.

Je maakt het haar daarmee te makkelijk doordat je haar een luxepositie geeft als je teveel achter haar aanzit.
Bovendien zou ik die 'kon' veranderen in 'kende' ;)

Maar verder: laat haar even met rust, en jezelf ook. Je loopt alleen maar jezelf op te fokken zo. Over een paar weken vindt je het waarschijnlijk zonde dat je hier zoveel energie aan hebt besteedt.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:30:45 #84
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98429084
Ik ben ook wel eens genegeerd door wijven, gewoon links laten liggen en doorgaan. Nooit problemen meer mee.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  maandag 20 juni 2011 @ 20:33:33 #85
348444 Jeroen92
Kloonaccount
pi_98429250
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:26 schreef Quibo het volgende:

[..]

idd, stop! ga minimaal weer over een week aan haar denken, zet haar verdomme uit je kop lol. Zeg wel gefeliciteerd, gewoon via twitter ofzo, stuur gewoon geen kaart. En laat haar met rust, totdat zij contact opneemt...
Ik was ook niet van plan contact op te nemen buiten die kaart.
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
Erken tenminste dat je nogal veel sms'jes gestuurd hebt die avond na 12uur dat ze niet meer terug reageerde...
3 ongeveer. En daarbij was het geen sms maar een chatapplicatie voor je iPhone die avond :) . Ik denk dat de meeste berichten de volgende dag kwamen toen ik las over die ambulance zooi en die ruzie.
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:29 schreef zebrabeer het volgende:

[..]

Je maakt het haar daarmee te makkelijk doordat je haar een luxepositie geeft als je teveel achter haar aanzit.
Bovendien zou ik die 'kon' veranderen in 'kende' ;)

Maar verder: laat haar even met rust, en jezelf ook. Je loopt alleen maar jezelf op te fokken zo. Over een paar weken vindt je het waarschijnlijk zonde dat je hier zoveel energie aan hebt besteedt.
Ik kan niks anders dan haar met rust te laten :) . Staat op de vorige pagina een heel stuk over. Ze heeft daar geen internet dus...

Ik ben ook zeker van mening dat zij de eerste is die contact moet opnemen, alleen die kaart lijkt me gewoon die ene schop die ik der moet geven om aan te tonen dat ik der wel mis zoals eerst.

En grote kans inderdaad dat ik hier over een paar weken spijt van heb, maar het klikte op de een of andere manier echt heel goed :) . En ik merkte aan haar berichtjes dat zij datzelfde had. Alsof het op de een of andere manier in een seconde is veranderd.

En het liefst hoop ik natuurlijk dat zij vrijdag contact met mij opneemt, maar hoe groot is die kans...

het bericht :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloonaccount
  maandag 20 juni 2011 @ 21:07:21 #86
348444 Jeroen92
Kloonaccount
pi_98431284
Ik heb zin om te smsen, maar weet dat het beter is om het niet te doen en ik toch geen reactie terug kan krijgen :( .
Kloonaccount
pi_98431926
Addict
Rustig aan.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:19:25 #88
348444 Jeroen92
Kloonaccount
pi_98431972
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
Addict
Klopt, liefde is te moeilijk :( .

Planning tot nu toe:

Chantal blijven negeren tot zij contact maakt.
Vrijdag een verjaardagskaart sturen om der in de goeie richting te duwen en hopen dat ze zaterdag contact maakt :( .
Kloonaccount
pi_98433341
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:19 schreef Jeroen92 het volgende:

[..]

Klopt, liefde is te moeilijk :( .

Planning tot nu toe:

Chantal blijven negeren tot zij contact maakt.
Vrijdag een verjaardagskaart sturen om der in de goeie richting te duwen en hopen dat ze zaterdag contact maakt :( .
Niet hopen. Of nouja, probeer je daarvan af te zetten. Hoop maakt situaties alleen maar irritanter.
Gewoon afwachten en niks verwachten, je hebt verder toch geen invloed op de situatie.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:51:34 #90
348444 Jeroen92
Kloonaccount
pi_98434224
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:39 schreef zebrabeer het volgende:

[..]

Niet hopen. Of nouja, probeer je daarvan af te zetten. Hoop maakt situaties alleen maar irritanter.
Gewoon afwachten en niks verwachten, je hebt verder toch geen invloed op de situatie.
Ach, van binnen blijf ik toch wel hopen dat het goed komt. Het is allemaal zo vreemd dat het "opeens" gebeurt. De ene dag voelt het alsof je leven niet mooier kan zijn, de andere dag voelt het weer zo ongelofelijk klote. Die omschakeling van de een of andere dag is echt heel vreemd. Zeker niet hoe het geëindigd, is, door me compleet te negeren. Ondanks dat we het eergister nog doodleuk hadden over de date.

Het grootste probleem is eigenlijk, ik weet niet wat ik moet verwachten. Weet ik dat het voorgoed is, dan weet ik dat. Maar doordat ze me heeft negeert weet ik niet wat ik kan verwachten. Ik weet niet of ze me vanavond nog een bericht stuurt, of misschien zaterdag, of misschien nooit. Het is gek dat je het niet weet, omdat zij het eindigt met negeren, en niemand het snapt.
Kloonaccount
  maandag 20 juni 2011 @ 22:05:31 #91
348477 Sir_Pepper
Better than you
pi_98435368
Er zijn godskolere veel meiden op de wereld maat. :Y
Dit is een kutpost
  maandag 20 juni 2011 @ 22:09:47 #92
348444 Jeroen92
Kloonaccount
pi_98435731
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef Sir_Pepper het volgende:
Er zijn godskolere veel meiden op de wereld maat. :Y
Zeker waar, maar het voelt mooi kut als je denkt een leuke te hebben gevonden ;) . Het feit dat je niet weet wat je kan verwachten is kut.
Kloonaccount
  maandag 20 juni 2011 @ 22:18:41 #93
317952 geldwolf
De echte Henk en Ria
pi_98436375
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:09 schreef Jeroen92 het volgende:

[..]

Zeker waar, maar het voelt mooi kut als je denkt een leuke te hebben gevonden ;) . Het feit dat je niet weet wat je kan verwachten is kut.
Even een "knopje" in je hoofd omzetten en verder gaan met je leven!
en een poot van snuffel de hond
  maandag 20 juni 2011 @ 22:22:14 #94
348444 Jeroen92
Kloonaccount
pi_98436645
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:18 schreef geldwolf het volgende:

[..]

Even een "knopje" in je hoofd omzetten en verder gaan met je leven!
Een knopje die nu nog onmogelijk lijkt om om te zetten, maar waarvan ik over een paar weken denk van, "heb ik daar moeite aan besteed?"
Kloonaccount
pi_98436809
quote:

[..]

Schrijf het dan op z'n minst fatsloenlijk :D
"Zoals ik je eerst kende" dus
  maandag 20 juni 2011 @ 22:30:21 #96
348444 Jeroen92
Kloonaccount
pi_98437330
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:24 schreef SperzieboonToon het volgende:

[..]

Schrijf het dan op z'n minst fatsloenlijk :D
"Zoals ik je eerst kende" dus
Ik ben er toch nog niet uit wat er nou op die kaart moet :P . Ik ben aan het denken en denken maar weet niet :(

[ Bericht 9% gewijzigd door Jeroen92 op 20-06-2011 22:41:14 ]
Kloonaccount
pi_98440230
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:30 schreef Jeroen92 het volgende:

[..]

Ik ben er toch nog niet uit wat er nou op die kaart moet :P . Ik ben aan het denken en denken maar weet niet :(
Lieve Lieve Lieve Lieve Lieve Lieve Lieve Chantal/Merel

Je bent heel lief en ik vind het jammer dat we geen contact meer hebben, ik wil nog steeds weten wat er gebeurd is, maar waarschijnlijk heb je gebatst met een ander. Erg zonde vind ik dit want ik vind je heel lief.
Gefeliciteerd trouwens! xxxx
Hopelijk hebben we weer snel sms contact, wel is mijn beltegoed nu op aan die 698 die ik naar jou en de rest heb moeten sturen voor reacties dus misschien reageer ik niet gelijk!
Liefs, Jeroen, geboren in 1992
xXxXxXx

Gegarandeerd dat ze binnen no-time weer tegen je praat
  maandag 20 juni 2011 @ 23:22:38 #98
342732 Wausmal
KGB! Open up!
pi_98440504
gewoon laten doen
''A life. A life, Jimmy, you know what that is? It’s the shit that happens while you’re waiting for moments that never come.
pi_98440563
En een liedje voor TS

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, alles komt wel goed jong :*
pi_98443936
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:33 schreef Jeroen92 het volgende:

[..]

Ik ga der niet negeren :P .
Zou je wel moeten doen, neem aan dat jij diegene bent die vaak het initiatief nam om te sms'en / gesprekken te beginnen.

Als het echt klikt tussen jullie / iemand anders moet je gewoon een dag niks tegen diegene zeggen / sms'en. Neemt diegene snel te eigen initiatief om een sms te sturen / een gesprek te starten dan heeft diegene wel interesse in je.

Zo kun je er ook achter komen ;)
Hier schreef U.N.K.L.E. op zondag 17 juli 2011 21:11:54
Mensen die Internet-Held niet waarderen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')