Geen idee, zo zeg je het op een softie-manier. Die andere is wat harder x)... gwn wat jou het beste lijkt, tis jou leven... miss moet je het ook wel helemaal niet gebruiken lol. bedenk zelf wat =p maar laat het nou maar paar dagen rusten, als ik dit zo lees zijn ze het ook niet waard ... vind ik danquote:Op maandag 20 juni 2011 20:12 schreef Jeroen92 het volgende:
En iets als: Ik mis je... zoals ik je eerst kon.
Lol jij bent echt stapel verliefd. Misschien komt het gewoon omdat je haar KAPOT spamt, spammer.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:12 schreef Jeroen92 het volgende:
[..]
Ik krijg haar niet zomaar even uit me hoofd. Ik heb vakantie, veel tijd, vrienden werken nog. Afleiding is dus bijna niet te vinden.
Ik ben stapelverliefd op haar, dat geef ik toe. En waarom een spammer? Ik heb der nu al vanaf vanochtend geen bericht meer gestuurd en ben dat voorlopig ook niet van plan.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol jij bent echt stapel verliefd. Misschien komt het gewoon omdat je haar KAPOT spamt, spammer.
Zet allicht in die kaart dat je er niks van snapt dat het zo leuk was en dat je nu opeens genegeerd wordt en dat dit super moeilijk voor je is. Dat je haar zo graag terug wilt, maar dat je er niks mee kan als ze niet eens duidelijk maakt wat er aan de hand is, en dat je dus denkt dat ze je niet meer moet. Reageert ze daar niet op zou ik het gewoon een bitch vinden.
maar je zit wel gewoon te spammen dus daar moet je mee stoppen
Net zoals die gozer die naaktfoto's van z'n vriendin op twitter zette omdat die bitch hem niet wou pijpen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:30 schreef porsche1 het volgende:
Als we het niet voor elkaar krijgen en Chantal is een tering wijf, krijgen we dan ook pics?
idd, stop! ga minimaal weer over een week aan haar denken, zet haar verdomme uit je kop lol. Zeg wel gefeliciteerd, gewoon via twitter ofzo, stuur gewoon geen kaart. En laat haar met rust, totdat zij contact opneemt...quote:Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol jij bent echt stapel verliefd. Misschien komt het gewoon omdat je haar KAPOT spamt, spammer.
Zet allicht in die kaart dat je er niks van snapt dat het zo leuk was en dat je nu opeens genegeerd wordt en dat dit super moeilijk voor je is. Dat je haar zo graag terug wilt, maar dat je er niks mee kan als ze niet eens duidelijk maakt wat er aan de hand is, en dat je dus denkt dat ze je niet meer moet. Reageert ze daar niet op zou ik het gewoon een bitch vinden.
maar je zit wel gewoon te spammen dus daar moet je mee stoppen
Jij moet duidelijkheid hebben, en zij mag best weten dat jij de indruk hebt gekregen dat ze je niet meer wilt. Nu denkt ze allicht, is hij nog niet over me heen... irritante spammerquote:Op maandag 20 juni 2011 20:23 schreef Jeroen92 het volgende:
[..]
Dat ga ik niet in de kaart zetten, dan loop ik alsnog te veel achter haar aan. Ik moet gewoon kort en simpel duidelijk maken dat ik nog wel aan der denk en mis zoals ze was.
Je maakt het haar daarmee te makkelijk doordat je haar een luxepositie geeft als je teveel achter haar aanzit.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:12 schreef Jeroen92 het volgende:
[..]
Ik krijg haar niet zomaar even uit me hoofd. Ik heb vakantie, veel tijd, vrienden werken nog. Afleiding is dus bijna niet te vinden.
Ik was ook niet van plan contact op te nemen buiten die kaart.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:26 schreef Quibo het volgende:
[..]
idd, stop! ga minimaal weer over een week aan haar denken, zet haar verdomme uit je kop lol. Zeg wel gefeliciteerd, gewoon via twitter ofzo, stuur gewoon geen kaart. En laat haar met rust, totdat zij contact opneemt...
3 ongeveer. En daarbij was het geen sms maar een chatapplicatie voor je iPhone die avondquote:Op maandag 20 juni 2011 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
Erken tenminste dat je nogal veel sms'jes gestuurd hebt die avond na 12uur dat ze niet meer terug reageerde...
Ik kan niks anders dan haar met rust te latenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:29 schreef zebrabeer het volgende:
[..]
Je maakt het haar daarmee te makkelijk doordat je haar een luxepositie geeft als je teveel achter haar aanzit.
Bovendien zou ik die 'kon' veranderen in 'kende'
Maar verder: laat haar even met rust, en jezelf ook. Je loopt alleen maar jezelf op te fokken zo. Over een paar weken vindt je het waarschijnlijk zonde dat je hier zoveel energie aan hebt besteedt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kloonaccount
Klopt, liefde is te moeilijkquote:
Niet hopen. Of nouja, probeer je daarvan af te zetten. Hoop maakt situaties alleen maar irritanter.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:19 schreef Jeroen92 het volgende:
[..]
Klopt, liefde is te moeilijk.
Planning tot nu toe:
Chantal blijven negeren tot zij contact maakt.
Vrijdag een verjaardagskaart sturen om der in de goeie richting te duwen en hopen dat ze zaterdag contact maakt.
Ach, van binnen blijf ik toch wel hopen dat het goed komt. Het is allemaal zo vreemd dat het "opeens" gebeurt. De ene dag voelt het alsof je leven niet mooier kan zijn, de andere dag voelt het weer zo ongelofelijk klote. Die omschakeling van de een of andere dag is echt heel vreemd. Zeker niet hoe het geëindigd, is, door me compleet te negeren. Ondanks dat we het eergister nog doodleuk hadden over de date.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:39 schreef zebrabeer het volgende:
[..]
Niet hopen. Of nouja, probeer je daarvan af te zetten. Hoop maakt situaties alleen maar irritanter.
Gewoon afwachten en niks verwachten, je hebt verder toch geen invloed op de situatie.
Zeker waar, maar het voelt mooi kut als je denkt een leuke te hebben gevondenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef Sir_Pepper het volgende:
Er zijn godskolere veel meiden op de wereld maat.
Even een "knopje" in je hoofd omzetten en verder gaan met je leven!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:09 schreef Jeroen92 het volgende:
[..]
Zeker waar, maar het voelt mooi kut als je denkt een leuke te hebben gevonden. Het feit dat je niet weet wat je kan verwachten is kut.
Een knopje die nu nog onmogelijk lijkt om om te zetten, maar waarvan ik over een paar weken denk van, "heb ik daar moeite aan besteed?"quote:Op maandag 20 juni 2011 22:18 schreef geldwolf het volgende:
[..]
Even een "knopje" in je hoofd omzetten en verder gaan met je leven!
Schrijf het dan op z'n minst fatsloenlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 20:12 schreef Jeroen92 het volgende:
[..]
Ik ben er toch nog niet uit wat er nou op die kaart moetquote:Op maandag 20 juni 2011 22:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Schrijf het dan op z'n minst fatsloenlijk
"Zoals ik je eerst kende" dus
Lieve Lieve Lieve Lieve Lieve Lieve Lieve Chantal/Merelquote:Op maandag 20 juni 2011 22:30 schreef Jeroen92 het volgende:
[..]
Ik ben er toch nog niet uit wat er nou op die kaart moet. Ik ben aan het denken en denken maar weet niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, alles komt wel goed jong![]()
Zou je wel moeten doen, neem aan dat jij diegene bent die vaak het initiatief nam om te sms'en / gesprekken te beginnen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |