Van Chantal heb ik wel een gevoel van, oke. Ik merk aan dit soort dingen al dat het toch nooit wat zou worden tussen ons. Maar aan Merel baal ik toch echt wel. Echt een goeie vriendin van me geweest altijd. En tussen ons zat er ook geen liefde al hebben we het een date geprobeerd..quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:05 schreef Laarizzmarley het volgende:
[..]
Meisjes kunnen ook erg stoken onder elkaar.
Maar anyway, ookal had ze eerst interesse, nu kennelijk niet meer.
Er zijn meer vrouwen dan mannen op de wereld, maak er gebruik van. xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zie ik dan wel weer als optie. Ik geloof best dat een vriendin het storend vond toen ze een smsje naar me stuurde naar dat feest en dat het daar begonnen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens die ex-vriendin van Chantal en Merel gezamenlijk, neemt het voor mij op en vindt het raar van ze en weet verder van niks. Zij was ook degene die aan mijn kant stond toen het uitging met me ex(wat ook een exvriendin van haar is nu). Ik denk dat als ik duidelijkheid krijg, het van haar moet komen. Ik denk stiekem toch dat zij meer weet. Ze is niet opeens zomaar boos op hen lijkt me.Kloonaccount
Dan ben ik degene die weer contact zoek.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:11 schreef dikkevetzakachterpc het volgende:
wel een kaartje in de bus doen, ik zie geen reden om dat niet te doen. (geen geld)
t is toch een vriendin...quote:Op maandag 20 juni 2011 17:11 schreef Jeroen92 het volgende:
[..]
Dan ben ik degene die weer contact zoek.
Die me nu keihard negeertquote:Op maandag 20 juni 2011 17:13 schreef dikkevetzakachterpc het volgende:
[..]
t is toch een vriendin...
inderdaad, wacht maar gewoon af tot je dr weer spreekt of tot ze je smst uiteindelijk zal dat toch wel gebeuren... Als je dr leuk vind dan kan een verjaardagskaart echt geen kwaad. Je moet inderdaad niet aan dr enkels gaan hangen maar dat heb je nu toch al gedaan dus niks meer aan te doen. Uiteindelijk zal het allemaal wel meevallen en was t een grap of een stomme fout van iemand.quote:
Ze komt vrijdag weer terug van der weekje weg met vriendinnen, in die week gaat ze echt geen contact met me opzoeken maar me gewoon negeren. Die kans is 99 procent. Wil ik die kaart sturen moet dat dus vrijdag. Dan zoek ik dus meteen weer contact met der.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:16 schreef dikkevetzakachterpc het volgende:
[..]
inderdaad, wacht maar gewoon af tot je dr weer spreekt of tot ze je smst uiteindelijk zal dat toch wel gebeuren... Als je dr leuk vind dan kan een verjaardagskaart echt geen kwaad. Je moet inderdaad niet aan dr enkels gaan hangen maar dat heb je nu toch al gedaan dus niks meer aan te doen. Uiteindelijk zal het allemaal wel meevallen en was t een grap of een stomme fout van iemand.
Dat is deel een, voor meisjes van 0 - 3 jaar.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:22 schreef te-uniek het volgende:
[ afbeelding ] handleiding voor vrouwen (:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kloonaccount
Dat de date niet doorgaat lijkt me logisch. Overigens verwacht ik toch geen reactie terug. De ruzie ging er dus over dat Elene vindt dat Chantal zich als een slet gedraagt. En sommige hadden wat teveel alcohol waarop weer een ambulance moest komen, wist alleen niet wiequote:Op maandag 20 juni 2011 17:34 schreef Quibo het volgende:
Laat met rust, niks meer smsen totdat zij weer begint ... je zei dat je niet als een hondje achter een meisje aanloopt, maar door zoveel gesmst te hebben deed je dat wel. het lijkt wel alsof je echt 15 keer hebt gesmst zonder wat terug te krijgen o.o
kan je miss nog ff vragen aan dat meisje dat ook op dat feestje was waar de ruzie over ging? =p
Dus gewoon contact verbreken totdat zij weer begint, en anders dag voor date iets smsen van gaat date nog door?
whaha succes
miss helpt het om te zeggen ik vind je geen slet? whaha het lijkt alsof ze geen slet wil zijn en ze je daarom negeert, ze trekt het zich dus wel aan. Dus als jij dat kan oplossen is dat miss de oplossing =Dquote:Op maandag 20 juni 2011 17:38 schreef Jeroen92 het volgende:
[..]
Dat de date niet doorgaat lijkt me logisch. Overigens verwacht ik toch geen reactie terug. De ruzie ging er dus over dat Elene vindt dat Chantal zich als een slet gedraagt. En sommige hadden wat teveel alcohol waarop weer een ambulance moest komen, wist alleen niet wie. Vandaar dat je nieuwschierigheid en bezorgheid het wint van je verstand en toch smst.
Ik ben bang dat het niet zo makkelijk gaat. Overigens nog geen leven vernomen van 1 van die meisjes op twitter, dus waarschijnlijk zitten ze daar zonder internetquote:Op maandag 20 juni 2011 18:28 schreef Quibo het volgende:
[..]
miss helpt het om te zeggen ik vind je geen slet? whaha het lijkt alsof ze geen slet wil zijn en ze je daarom negeert, ze trekt het zich dus wel aan. Dus als jij dat kan oplossen is dat miss de oplossing =D
gewoon negeren idd... tkomt wel goed binnen 1-3 weken en gewoon niet meer alleen op haar focussen.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:38 schreef Jeroen92 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet zo makkelijk gaat. Overigens nog geen leven vernomen van 1 van die meisjes op twitter, dus waarschijnlijk zitten ze daar zonder internet. Dat wordt dus sowieso elkaar negeren.
Ik weet niet hoor, kvind het tamelijk mildquote:Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef Quibo het volgende:
[..]
gewoon negeren idd... tkomt wel goed binnen 1-3 weken en gewoon niet meer alleen op haar focussen.
'ik mis je niet, maar wel wie ik dacht dat je was' <-- miss heb je er wat aan, komt hard aan bij meeste meisjesgewoon zoiets zeggen als ze later nog steeds bitchy doet... maar als je dat zegt moet je wel zeker weten dat je echt niks meer met haar wil ;D
Je moet poëzie gaan schrijvenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:37 schreef Jeroen92 het volgende:
Ik kan nu niks doen dan haar negeren. Nog niemand die daar is heeft iets van zich laten horen over twitter, facebook of hyves. En ik verwacht dat ze er wel moeten zijn inmiddels, of ze moeten een excursie hebben gepland en nog niet de tijd hebben gehad wifi in te stellen of iets degelijks. Maar dat merk ik gauw genoeg. Die ex vriendin van beide is er namelijk ook.
Mochten ze daar internet hebben dan ga ik nog niet haar smsen, whatsappen, msn, hyves, twitter, facebook lastig vallen. Zij heeft besloten me te negeren, dan is het haar taak om het contact weer op te bouwen. Zij moet eigenlijk zijn die mij vanavond even snel een berichtje gestuurd. Het feit dat ze me mist zou natuurlijk voor mij positief zijn.
Misschien is het beter dat ze daar geen internet heeft,stiekem zal ze toch wel benieuwd zijn wat dit met me doet. Het kan haast niet dat ze mij vergeet op de 1 op andere dag, of al haar woorden moeten leugens zijn geweest die ze naar me heeft gestuurd, maar dan is het maar beter dat we geen contact hebben.
Ze heeft nu 5 dagen(en 16 uur reistijd) de tijd te bedenken wat ik naar haar stuur(Ze kan het niet lezen), wat ik twitter, wat ik wil. Ze heeft daarbij 5 dagen te tijd om mij te missen, als je iemand 3 weken lang fulltime spreekt, dan moet dat toch wel iets impact hebben als dat opeens over is.
Anderzijds wil ik nog wel wat doen, als ik der blijf negeren is het voor haar misschien ook wel een teken dat het voor mij zo voorbij is. Dat ik er niks om gaf. Daarbij stond er in t smsje: Beter laat je haar VOORLOPIG met rust. Betekend dat dat ze gewoon een weekje alleen wilt? Een weekje rust? Dat ze daarna weer contact opneemt? Dat zijn dingen die ik nu gewoon even niet weet.
Maar toch blijft voor mij de vraag, is er niks wat ik kan doen? Al is het maar een klein duwtje in de richting. Al is het de laatste kans en is het gebaar nog zo klein, dat ik het toch wel mis, maar dat het niet aandringt om blaffend achter der reet aan te lopen.
Ik kan daarom misschien kiezen haar 5 dagen nu te laten rusten, zij heeft tijd voor zichzelf, misschien tijd om mij te missen, in het "beste"(of slechtste) geval weer contact met me op te nemen. En dan vrijdag een verjaardagskaart op te sturen en daarop te zetten:
Ik mis je niet, maar wel wie ik dacht dat je was.
Ik hoop dat je nog een fijne verjaardag hebt.
Jeroen xX
En dat is het dan, niet teveel, maar wel met de gedachte, hij denkt toch nog wel aan me, hij mist me, iets in die richting. Maar ik doe er verder niks bij, het is niet dat ik laat zien dat ik der terug wil, maar toch wel van, ik mis hoe het vroeger was.
Daarbij had ik eerst een kaart in gedachten waar ik een stukje van ons gesprek wou plakken. Wij hadden namelijk een foto van elkaar, en dan stuurde zij een foto naar mij en daaronder: De allerleukste jongen!:D / ik stuurde dan een foto van haar met : Het aller leukste meisje / en dan stuurde zij een foto van ons samen met daarbij: En samen het leukst. En dat stukje van het gesprek uitprinten en erin plakken. Dit was natuurlijk bedacht voor het negeren.
Nu kunnen er 2 rampscenario's ontstaan:
Vrijdagavond, ze maakt contact en heeft spijt, maar kaart is al op de bus.
of
Ze laat alsnog niks van haar horen.
Die kaart lijkt me een heel mooi gebaar, maar anderzijds kan het een zware zaterdag worden, mocht ik niks terug krijgen. Zelfs de vraag of de kaart wel aangekomen is.
__
Overigens niet geheel onbelangrijk, ik heb sinds zaterdag avond nog NIKS van chantal gehoord, alle woorden kwamen van Merel of vriendinnen van Chantal.
Mijn gedachtes zijn in de warquote:Op maandag 20 juni 2011 19:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je moet poëzie gaan schrijven
bedenk wel dat als je die zin zegt ze dan zeker denkt dat het voorbij is en dat je niks meer wil, en dan wordt het ook niks meer x). kzou die zin pas zeggen als het zeker is dat jullie niks meer gaan krijgen/zij wil krijgen en ze bitchy doet ;p kies zelf maar wat je gaat doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:37 schreef Jeroen92 het volgende:
Ik kan daarom misschien kiezen haar 5 dagen nu te laten rusten, zij heeft tijd voor zichzelf, misschien tijd om mij te missen, in het "beste"(of slechtste) geval weer contact met me op te nemen. En dan vrijdag een verjaardagskaart op te sturen en daarop te zetten:
Ik mis je niet, maar wel wie ik dacht dat je was.
Ik hoop dat je nog een fijne verjaardag hebt.
Jeroen xX
laat het gewoon rusten tot het einde van de week, zet haar gwn helemaal uit je hoofd tot eind van de week... zorg dat je niet meer in war bent =P... en beslis dan wat je gaat doen o.oquote:Op maandag 20 juni 2011 19:47 schreef Jeroen92 het volgende:
[..]
Mijn gedachtes zijn in de war. Dingen die ik nu bedenk, kunnen morgen weer kut lijken. Vandaar dat ik het hier plaats, jullie hebben een hele andere kijk op de situatie als ik dat heb.
Valt daar veel geld mee te verdienen?
Ik krijg haar niet zomaar even uit me hoofd. Ik heb vakantie, veel tijd, vrienden werken nog. Afleiding is dus bijna niet te vinden.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef Quibo het volgende:
[..]
laat het gewoon rusten tot het einde van de week, zet haar gwn helemaal uit je hoofd tot eind van de week... zorg dat je niet meer in war bent =P... en beslis dan wat je gaat doen o.o
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |