Waarheid.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:42 schreef Dimens het volgende:
Het zijn meisjes in de puberteit, die zijn niet logisch.
Wen er maar aan en laat ze nu met rust.
What what what? Als ik het goed begrijp zijn het allebei biseksuele meisjes?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:25 schreef Jeroen92 het volgende:
Hey fok-leden.
3 Weken geleden heb ik gedate met een meisje. Daarmee is het uiteindelijk niks geworden, naam: Merel.
Ik ben toen aan de praat geraakt met een ex-vriendin van haar, chantal.
Ik denk dat het gewoon twee goede vriendinnen waren.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:44 schreef De_Viborateur het volgende:
[..]
What what what? Als ik het goed begrijp zijn het allebei biseksuele meisjes?
Gewone vriendinnenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:44 schreef De_Viborateur het volgende:
[..]
What what what? Als ik het goed begrijp zijn het allebei biseksuele meisjes?
Hoe bedoel je , "in de puberteit"?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:42 schreef Dimens het volgende:
Het zijn meisjes in de puberteit, die zijn niet logisch.
Nee. Niet meer wachten, niet meer hopen, doorgaan met je leven en niet als een puppy weer op commando braaf opzitten bij het eerste kruimeltje aandacht.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:45 schreef Jeroen92 het volgende:
[..]
Wachten en hopen tot zij contact zoekt, duidelijkheid vragen en niet makkelijk even alles weer goed laten praten?
Natuurlijk gewoon door met het leven, maar ik bedoel meer: Geen contact zoeken, als ze willen kunnen ze contact zoeken, en als ze dat doen ook niet zomaar weer even goed laten praten.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:47 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nee. Niet meer wachten, niet meer hopen, doorgaan met je leven en niet als een puppy weer op commando braaf opzitten bij het eerste kruimeltje aandacht.
Tenminste, als je nog met enig zelfrespect door het leven wil gaan natuurlijk. Anders niet.
*zucht*quote:Op maandag 20 juni 2011 16:49 schreef Jeroen92 het volgende:
[..]
Natuurlijk gewoon door met het leven, maar ik bedoel meer: Geen contact zoeken, als ze willen kunnen ze contact zoeken, en als ze dat doen ook niet zomaar weer even goed laten praten.
Dat het waarschijnlijk meisjes van 15 - 18 zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:45 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hoe bedoel je , "in de puberteit"?
Ik probeer de tips van jullie op te volgenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
*zucht*
Nee - gewoon voortaan volstrekt negeren. Definitief. Als ze contact zoeken niet reageren / opnemen, dat werk.
Je klinkt nu echt als die puppy die ik net schetste.
Eh...ja, dat was al duidelijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat het waarschijnlijk meisjes van 15 - 18 zijn.
Hehe. Goed zo.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:53 schreef Jeroen92 het volgende:
[..]
Ik probeer de tips van jullie op te volgen. Dus hoe dan ook, contact is afgelopen, hoe graag ze het ook willen. Verder met het leven.
Sja. Niemand heeft ooit beweerd dat het makkelijk is.quote:Ondanks hoe moeilijk dat is als je verliefd bent.
Liefde is zeker niet makkelijk,maar je weet dat de moeilijkste keuzes, het beste zijn achteraf.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:54 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hehe. Goed zo.
[..]
Sja. Niemand heeft ooit beweerd dat het makkelijk is.
Evenzogoed - je hebt nu de keuze tussen doorgaan met en doorgaan zonder zelfrespect.
Zij negeren mij, ik ga hun negeren, = elkaar negeren, nooit een antwoord.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:53 schreef De_Viborateur het volgende:
Nu de OP helemaal gelezen.
Als je een vrouwelijk persoon zegt dat je weet dat er iets is, dan zeggen ze dat er niets is of ze willen er niet over praten. Dan moet je weglopen(of in dit geval haar negeren) en dan begint het gejank. Dus wacht.
Goed zo! Houden zo.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:57 schreef Jeroen92 het volgende:
[..]
Zij negeren mij, ik ga hun negeren, = elkaar negeren, nooit een antwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:01 schreef Laarizzmarley het volgende:
Als je te veel interesse hebt terwijl dat niet wederzijds is, (ookal denk je dat, die 'vriendin' die niet meer met hun omgaat noemde hun sletten, ze hoeven het niet totaal te zijn, maar er zit wat in) hebben ze weleens de neiging om je gewoon af te stoten. Ligt ook aan de ervaring die hun ermee hebben gehad.
Ik heb alleen maar van die plakkers gehad die het niet snappen als je iets alleen zegt, dus is het soms makkelijker om niks meer van je te laten horen.
Conclusie: Get over it, misschien laten ze nog wat van hun horen maar dat is de volgende stap.
Het klopt niet, maar hé?
Wat klopt er nou wel?Chantal begon vaak met pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Vond het jammer als ik een dagje weg was en kreeg toen ook gewoon de nodige berichtjes en heeft aangeven dat ze me daadwerkelijk leuk vindt.
Kloonaccount
Ze zijn het niet waard.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:00 schreef Jeroen92 het volgende:
[..]
Is niet makkelijk. Verliefdheid ofso.
Meisjes kunnen ook erg stoken onder elkaar.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:03 schreef Jeroen92 het volgende:
[..]
Chantal begon vaak met praten. Vond het jammer als ik een dagje weg was en kreeg toen ook gewoon de nodige berichtjes en heeft aangeven dat ze me daadwerkelijk leuk vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |