abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juni 2011 @ 16:25:03 #1
348444 Jeroen92
Kloonaccount
pi_98416695
Hey fok-leden.

3 Weken geleden heb ik gedate met een meisje. Daarmee is het uiteindelijk niks geworden, naam: Merel.

Ik ben toen aan de praat geraakt met een ex-vriendin van haar, chantal. Binnen een paar dagen merkte we dat het best wel gezellig was en hadden we elke dag wel een paar uur contact via de mobiel of het internet. We wisten van elkaar dat we interesse in elkaar hadden, elkaar leuk vonden en een keer wouden afspreken.

Vervolgens kreeg chantal weer contact met het meisje waar ik 3 weken geleden mee heb gedate, merel, dankzij mij heb ik ze weer in contact gebracht en was de ruzie de ze onderling hadden voorbij.

Vervolgens had ik met Chantel nog een week hetzelfde contact als dat we eerst hadden. Omdat merel echt een hele lieve meid is, besloten we van onze "date" een soort van halve dubbeldate te maken. Eerst allebei naar de bios(naar een andere film) om vervolgens met z'n 4en wat te gaan drinken.(merel en haar date + Chantel en ik).

Snappen jullie het nog? Samengevat: Ik en Chantal vinden elkaar leuk, willen date, besluiten er een dubbeldate van te maken.

Afgelopen zaterdag hadden Chantal en ik, zoals normaal, weer contact. We kunnen uren praten over de meest nuteloze dingen, maar ook interessante discussies en over elkaars interesses. Precies hoe een gesprek moet gaan, met de nodige geflirt van beide kanten.

Zaterdag avond hadden allebei de meiden een feest. Fijn, je kent het wel, meiden onder elkaar. Alcohol erbij. Top avond voor allebei. Stuur en krijg soms nog een berichtje van Chantal dat het leuk is, tot ik rond een uurtje of 12 geen berichten van haar krijg. Uiteraard snap ik dat. Meiden onder elkaar, geen zin om uitgebreid te smsen. Gezegd dat ik ga slapen, niks terug, maakt niet uit.

Zondag, ik wordt wakker, zou een berichtje van Chantal gekregen moeten hebben( zou ze doen) . Niks. Uurtje of 3, nog steeds niks. Ik kijk vervolgens op twitter, lees dat er gister iets uit de hand is gelopen dus vol zorgen besluit ik Chantal een aantal keer te smsen die dag of alles wel goed was, waarom ze nog niks heeft laten horen blablabla.

Zondag de hele dag geen bericht gekregen. Ik dacht dus dat ze druk was. Laat der verder maar met rust.

Ik word wakker vanochtend, Chantal zou een weekje weg gaan naar het buitenland, dus ik verwacht minstens een berichtje. Nee, ik zie dat ze al getweet heeft dus neem het initiatief. Nee niks. Besluit Merel te smsen, nog een leuk gesprek mee gehad, maar zij wist ook niet wat er met Chantal was. Merel zou ook een weekje weg gaan(met incl chantal). Dus ik sms haar, als je wat weet, vertel het dan. Vervolgens smst ze, ik zie der, zal zo wel even met der praten. Dus ik wacht, wacht wacht, uurtje later. Niks. Sms haar, hoe zit het nou? sms Chantal, ook niks. Ik kijk even op twitter, zij volgen mij niet meer en ik hun niet(beschermde accounts). Ik dus met de vraag, wat hebben zij opeens?

Gelukkig ken ik meer mensen, dus sms een vriendin van hun, hey, volgens mij zijn Chantal en Merel me aan het negeren? Enig idee?

Krijg terug: Nee heb ruzie met ze, ze gedragen zich als sletten tegenwoordig.

Ik sms beide meiden dus wat er aan de hand is, en als er iets is, dat ze het gewoon moeten zeggen. Niks terug. Besluit dus te bellen. Chantal weigert op te nemen, Merel laat een vriendin op nemen en krijg te horen: "hey, wil je niet meer bellen, doei" .

Ik sms merel nog even: Juist? Vertel dan gewoon wat er is? Een beetje duidelijk zijn ipv dit graag. Krijg ik terug: Wat zei ik nou, ook niet smsen. Ik vraag een paar keer om duidelijkheid, maar geen echte antwoord op mijn vraag.

Die ex vriendin van beide smst vervolgens: Je moet even niet meer met ze praten, ze begint je zat te worden, dus je kunt der beter ff met rust laten.

Ik ga niet als een hondje achter een meid aanlopen, dus ik sms naar haar: Ik hoor dat ik je niet meer moet smsen. Vreemd dat je dat nu opeens wilt, waren altijd leuke gesprekken :) . Naja, jammer dan. Had graag duidelijkheid gehad.

En daar eindigde het gesprek, en begon het denkwerk voor mij. Want ik heb werkelijk geen idee wanneer het fout is gegaan. Merel, die echt een hele lieve meid is, nooit ruzie mee heb gehad, besluit me opeens te negeren nadat ze met Chantal heeft gepraat. En chantal negeert me op de een of andere minuut.

Ik blijf het vreemd vinden. Merel is een schat van een meid, verlegen, konden naar elkaar luisteren, nooit problemen mee.

Chantal, heeft normaal een grote bek, doet der mond wel open als der iets niet bevalt, negeert me ook gewoon.

Ik snap nu even niet waar het probleem zit. Ik snap best dat ze met vriendinnen onderling nu op vakantie willen, geen probleem. Ben ik een voorstander van. Maar waarom dan negeren? Een smsje als: Hey, ik ga nu gezellig met xx en xx en xx en xx een weekje weg, liever niet smsen want .... , geen probleem. OF: Hey we hebben nu wel heel veel contact, denk dat we maar even moeten minderen, geen probleem. Maar waarom meteen negeren? In mijn ogen is dat nergens goed voor.

Volgende probleem, is dit op te lossen? Chantal is jarig zaterdag. Puur voor familie is er een feest.

Ik zat dus zelf te denken aan gewoon met rust laten(ja dat is sowieso het beste :) ). Maar daarbij wel de kans dat het over is met Chantal terwijl ik der echt bijzonder leuk vind, en het geweldig klikt.

Of vrijdag een kaart op de bus doen? Misschien nog een brief erbij? Met het risico dat ze me nog steeds zat is. En ze alleen maar boos wordt.

Graag hulp, en excuses voor het lange verhaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
-Overigens vindt ik het zo vreemd, dat ik bijna denk dat ze me voor de gek houden, volgende week zou onze date zijn :( .

-Ze hebben daar wifi.

Samenvatting: TS Vindt meisje leuk, maar op de een op andere dag negeren ze hem na 3 weken leuke gesprekken te hebben gehad.
Kloonaccount
  maandag 20 juni 2011 @ 16:30:25 #2
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_98416950
Als we het niet voor elkaar krijgen en Chantal is een tering wijf, krijgen we dan ook pics?
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_98416976
wow, wat een lap tekst.

umn denk dat je d'r teveel aandacht hebt gegeven en dat ze je daarom voor lief heeft genomen. Laat het voor wat het is en ga met iemand anders daten.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:31:37 #4
348444 Jeroen92
Kloonaccount
pi_98417011
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:30 schreef porsche1 het volgende:
Als we het niet voor elkaar krijgen en Chantal is een tering wijf, krijgen we dan ook pics?
Nee :(
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:30 schreef obsama het volgende:
wow, wat een lap tekst.

umn denk dat je d'r teveel aandacht hebt gegeven en dat ze je daarom voor lief heeft genomen. Laat het voor wat het is en ga met iemand anders daten.
Dat is moeilijk ;) .
Kloonaccount
  maandag 20 juni 2011 @ 16:31:43 #5
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_98417016
quote:
Ik ga niet als een hondje achter een meid aanlopen
Welles. :')
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
  maandag 20 juni 2011 @ 16:32:18 #6
348444 Jeroen92
Kloonaccount
pi_98417043
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Welles. :')
Verklaar je nader?
Kloonaccount
pi_98417069
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:32 schreef Jeroen92 het volgende:

[..]

Verklaar je nader?
je stuurde meer smsjes dan ik in een week naar m'n vriendin stuur.....
  maandag 20 juni 2011 @ 16:33:29 #8
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_98417105
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:32 schreef obsama het volgende:

[..]

Dat dus.

Chantal heeft met een andere kerel liggen ketsen op dat feest. Get over it.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  maandag 20 juni 2011 @ 16:33:36 #9
348444 Jeroen92
Kloonaccount
pi_98417113
quote:

[..]

Ik ga der niet negeren :P .
Kloonaccount
  maandag 20 juni 2011 @ 16:33:58 #10
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_98417131
quote:

[..]

In een week?
Zoveel heb ik mijn hele leven nog niet ge-sms't!
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
  maandag 20 juni 2011 @ 16:34:10 #11
348444 Jeroen92
Kloonaccount
pi_98417146
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:33 schreef Telecaster het volgende:

[..]

Dat dus.

Chantal heeft met een andere kerel liggen ketsen op dat feest. Get over it.
Is mogelijk, waarom dan niet duidelijk zijn?
Kloonaccount
  maandag 20 juni 2011 @ 16:34:18 #12
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_98417151
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:33 schreef Jeroen92 het volgende:

[..]

Ik ga der niet negeren :P .
Terwijl ze dat wel wil, en dat ook met jou doet.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_98417166
Ik kan begrijpen dat ze het stalkende gedrag zat is, laat haar dus maar met rust.
Ben een man en geef niet toe aan dat je haar mist, laat haar links liggen.

Uiteindelijk zal ze weer contact met jou opnemen of is het gewoon voorbij, meer kun je niet doen.
pi_98417200
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:34 schreef Jeroen92 het volgende:

[..]

Het zijn vrouwen, vrouwen die duidelijk zijn. :')
  maandag 20 juni 2011 @ 16:35:21 #15
333036 Drs_Pauper
Erkend kutuser
pi_98417202
Hoek die bitch de volgende keer dat je dr ziet :D
  maandag 20 juni 2011 @ 16:35:28 #16
348444 Jeroen92
Kloonaccount
pi_98417207
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:34 schreef Dimens het volgende:
Ik kan begrijpen dat ze het stalkende gedrag zat is, laat haar dus maar met rust.
Ben een man en geef niet toe aan dat je haar mist, laat haar links liggen.

Uiteindelijk zal ze weer contact met jou opnemen of is het gewoon voorbij, meer kun je niet doen.
Dus niks doen is nu het enigste? Aan haar de keuze om contact op te nemen?
Kloonaccount
  maandag 20 juni 2011 @ 16:35:31 #17
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_98417210
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:34 schreef Jeroen92 het volgende:

[..]

Gast.

Ga je nou serieus een beetje logisch en consequent gedrag van vrouwen verwachten..? Hoeveel ervaring heb je?
  maandag 20 juni 2011 @ 16:36:37 #18
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_98417268
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:35 schreef Jeroen92 het volgende:

[..]

Nee.

Het enige is om haar vanaf te negeren, ook als haar huidige neukertje haar gedumpt heeft en jij eventueel weer als tweede / derde keuze in beeld komt, en door te gaan met je eigen leven.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:36:51 #19
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_98417274
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:35 schreef Dimens het volgende:

[..]

Het zijn vrouwen, vrouwen die duidelijk zijn. :')
Dat dus. :)
pi_98417362
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:35 schreef Jeroen92 het volgende:

[..]

Sowieso aan haar de keuze contact met jou op te nemen en dan niet makkelijk zijn wanneer ze dit weer wilt.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:38:47 #21
348444 Jeroen92
Kloonaccount
pi_98417371
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:36 schreef Telecaster het volgende:

[..]

Nee.

Het enige is om haar vanaf te negeren, ook als haar huidige neukertje haar gedumpt heeft en jij eventueel weer als tweede / derde keuze in beeld komt, en door te gaan met je eigen leven.
Het lijkt me niet dat ze vanavond al contact zoekt. En dat gaat dus mooi niet gebeuren :P . Maar daarbij, wat heeft Merel opeens? Waar ik al langer vriendinnen mee ben dan Chantal? Wat heeft zij er dan mee te maken?
Kloonaccount
  maandag 20 juni 2011 @ 16:39:55 #22
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_98417432
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:38 schreef Jeroen92 het volgende:

[..]

Het lijkt me niet dat ze vanavond al contact zoekt. En dat gaat dus mooi niet gebeuren :P . Maar daarbij, wat heeft Merel opeens? Waar ik al langer vriendinnen mee ben dan Chantal? Wat heeft zij er dan mee te maken?
....

Ik citeer uit eigen oeuvre:

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:35 schreef Telecaster het volgende:

[..]

Gast.

Ga je nou serieus een beetje logisch en consequent gedrag van vrouwen verwachten..? Hoeveel ervaring heb je?
pi_98417523
kleine conclusie..ze willen je niet.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:41:35 #24
348444 Jeroen92
Kloonaccount
pi_98417529
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:38 schreef Dimens het volgende:

[..]

Sowieso aan haar de keuze contact met jou op te nemen en dan niet makkelijk zijn wanneer ze dit weer wilt.
Dat is wat ik al in gedachte had wat het beste is, vandaar dat ik mijn telefoon uit heb gezet om geen overhaaste smsjes te sturen. Heb eerst logisch nagedacht en daarna mijn mobiel weer aangezet.

Maar ik blijf het vreemd vinden, om na 3 weken goeie gesprekken te hebben gehad, elkaar leuk gevonden te hebben opeens al het contact te negeren. Omdat ze er nu zogenaamd zat van wordt. Er moet simpelweg meer aan de hand zijn? Of bestaat de optie dat ze vrijdag als ze terugkomt weer contact op neemt?
Kloonaccount
  maandag 20 juni 2011 @ 16:42:44 #25
348444 Jeroen92
Kloonaccount
pi_98417585
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:41 schreef Chahna het volgende:
kleine conclusie..ze willen je niet.
Sluit ik niet uit ;) . Vreemd aangezien Merel niks meer dan een vriendin was, en chantal 3 weken contact mee heb gehad waar alles perfect mee was, en in 1 seconde alles is veranderd.
Kloonaccount
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')