Nooit.quote:
Nou Multi, I rest my casequote:Op maandag 20 juni 2011 17:09 schreef Oognip het volgende:
Ik vind Candy echt een verschrikkelijke naamNina vind ik al een stuk beter.
Waar is die winkel? Ik zoek de katten kop en schotels al jaren!quote:Op maandag 20 juni 2011 16:59 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil die barzoi
Oh Multi, wat een leukerd! Gefeliciteerd!quote:
Was je moeder gisteren wat onaardig begreep ik?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd met je Nina multi
De kat van mijn zus heet ook nina
Ik denk die winkel in Maastricht waar Sandor woont, DM hoe heet die ook alweer?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Waar is die winkel? Ik zoek de katten kop en schotels al jaren!
Wat een leuk hondjequote:Op maandag 20 juni 2011 17:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Multi weer![]()
Ze wilde liever op schoot, dus ff deze foto's
heb vanavond nog foto's van Diaz en Oscar
Met dr nieuwe halsband en shirtje.
En haar nieuwe naam is Nina![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit leek me meer een brocante winkel, maar ik vraag het zo wel ff aan Oh-Oh.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik denk die winkel in Maastricht waar Sandor woont, DM hoe heet die ook alweer?
O ja thanks,quote:
Echt doen ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:54 schreef indaha het volgende:
[..]
O ja thanks,ik ga het nu maar eens opschrijven want ik ga daar deze zomer ook nog eens kijken
Een echte waakhond dusquote:Op maandag 20 juni 2011 17:55 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Echt doen ja.
Ik heb daar vorige week echt een heel mooi beeldje gekocht.
Nina vond WJ stom, ze ging grommen en werd boos toen ie in de buurt kwam.
Ik maak even aantekeningenquote:Op maandag 20 juni 2011 17:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Van multi.
Maar ze was bij mij op bezoek.
Nee schrijf op Nacho,Diaz Jules, Jazz en Nina dan zal ik je over een week overhorenquote:Op maandag 20 juni 2011 18:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik maak even aantekeningen
Is dit voor Multi nu hond nummer 6?
Een heel klein beetje maarquote:Op maandag 20 juni 2011 17:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Was je moeder gisteren wat onaardig begreep ik?
Oh bij mn werk om de hoek.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Waar is die winkel? Ik zoek de katten kop en schotels al jaren!
Was je aan het kamperen en niet weggewaaid gelukkig, het lijkt me wel tof in een tent als het stormtquote:Op maandag 20 juni 2011 18:19 schreef Ynske het volgende:
Weekend was heerlijk, wat een klere weer
echt super geslapen met die harde wind en stortbuien in de tent
Wat fijn dat het begin al goed is, ik hoop dat ze goed met elkaar gaan opschieten.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zo..we zijn thuis. Jules en Nacho vinden haar ook leuk, Jazz ligt wat verderop toe te kijken
mits dat de tent niet lekt is t heerlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Was je aan het kamperen en niet weggewaaid gelukkig, het lijkt me wel tof in een tent als het stormt![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:30 schreef Ynske het volgende:
Multi gefeliciteerd met Mult(atul)iSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Je weet toch ook nog helemaal niet of je dr zelf wil houden?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja ik weet het nog niet...nu ze wat loskomt vind ik Nina niet meer passen
Noem haar ElisaBquote:Op maandag 20 juni 2011 18:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja ik weet het nog niet...nu ze wat loskomt vind ik Nina niet meer passen
Als ik jou toch niet hadquote:Op maandag 20 juni 2011 18:10 schreef indaha het volgende:
Nee schrijf op Nacho,Diaz Jules, Jazz en Nina dan zal ik je over een week overhoren![]()
Trouwens het zou wel handig zijn als er eens een lijstje kwam welke dieren bij welke user horen want het is idd niet bij te benen soms
Als je wilt vragen graag, ik heb ze 1 x gevonden op de vlooienmarkt op Eelde, toen zijn ze helaas net voor m'n neus verkocht.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bij mn werk om de hoek.
Ik durf zoiets niet op te sturen, maar ik kan wel es voor je kijken wat ze kosten
Prijsje staat dr op, dus ik kan ff gaan kijken voor je.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Als je wilt vragen graag, ik heb ze 1 x gevonden op de vlooienmarkt op Eelde, toen zijn ze helaas net voor m'n neus verkocht.
Nee, ik wil dat zelf ook niet hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jaja je wil er best meer DM, maar WJ nietgeef het maar toe
![]()
Lotus is best leuk, maar dan denk ik idd aan het wc papier
We hebben een Lotus op het forum, en een Solo, alletwee schijtpapierquote:Op maandag 20 juni 2011 18:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jaja je wil er best meer DM, maar WJ nietgeef het maar toe
![]()
Lotus is best leuk, maar dan denk ik idd aan het wc papier
Je weet het niet, ik heb mijn "rode kater" theepot ook per post ontvangen.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Prijsje staat dr op, dus ik kan ff gaan kijken voor je.
Versturen lijkt me niet echt een strak plan he
Verse ketchup.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:58 schreef Strega het volgende:
Pagan komt net thuis met een grote kist prachtig rijpe trostomaten. Zo'n 5 kg denk ik. Kost geen drol sinds de EHEC bacterie. Dat word morgen dus ketchup maken.
Ja ik had t topic alvast dichtgedaan, dr hadden nog mensen pm gestuurd met interessequote:Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zeg t vanavond nog wel op t chinezen forumzo ff boodschappen doen en dan de foto's van vandaag kijken. Heb er nog niet veel van haar, als ze kan loslopen binnenkort is het wat makkelijker.
Jamaar dat was 1 ding, dit is een compleet serviesquote:Op maandag 20 juni 2011 18:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Je weet het niet, ik heb mijn "rode kater" theepot ook per post ontvangen.
Toen scheet ik wel drie kleuren, maar ging goed.
Beauty maakt het prima, al woont ze inmiddels niet meer hier. Ze is verhuisd en heeft een lief vriendjequote:
Wij gaan wel 9 juli naar Enschede en Harderwijk, wij zouden het mee kunnen nemen zover, ik weet niet hoever het dan nog van Strega af is of ze het daar kan oppikken in de buurtquote:Op maandag 20 juni 2011 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar dat was 1 ding, dit is een compleet servies![]()
Naja, als ie een beetje aan een leuke prijs is kan ik m sowieso voor je kopen, dan verzinnen we wel hoe ie tot daar komt ooit
En 2 katten blij gemaaktquote:Op maandag 20 juni 2011 19:38 schreef Rewimo het volgende:
Dat kanIs alweer een poosje geleden, nadat Jamie overleed was ze nogal eenzaam. Toen hebben we gelukkig iemand gevonden waar ze gezelschap had, een kater die ook zijn vriendje verloren had.
Ja, tuurlijk wel maar dit was gewoon beter voor haar.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:56 schreef indaha het volgende:
En 2 katten blij gemaakt, vond je het niet moeilijk om haar af te staan?
Ja dat snap ikquote:Op maandag 20 juni 2011 19:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk wel maar dit was gewoon beter voor haar.
Ah kijk, mss kan het dan al daar bij Oognip gedropt worden en weer es door iemand anders verder meegenomen wordenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Wij gaan wel 9 juli naar Enschede en Harderwijk, wij zouden het mee kunnen nemen zover, ik weet niet hoever het dan nog van Strega af is of ze het daar kan oppikken in de buurt
Oh ja zoiets dacht ik wel.quote:
Kijk dat bedoel ik nu, het duurt misschien wel even maar we krijgen het wel van zuid naar noordquote:Op maandag 20 juni 2011 20:16 schreef Oognip het volgende:
Mijn moeder woont in Meppel dus dan kan ik het een keer meenemen naar Meppel. Strega en Pagan wonen toch bij Groningen? Dan is het er al bijna.
Hoeveel zou ze dan ongeveer mogen wegen?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja zoiets dacht ik wel.
Ze lijkt op BamBam, die woog ook net niks.
Ze mag wel nog wat spekkies kweken
Geen idee, maak es een leuke standfoto zonder trui en meet dr es op?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Hoeveel zou ze dan ongeveer mogen wegen?
Ja maar dat is geen probleem dat is maar een half uurtje rijdenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Indaha, dan moet jij wel nog voor 9 juli hierheen komen met de auto trouwens
Huh?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:38 schreef Rewimo het volgende:
Dat kanIs alweer een poosje geleden, nadat Jamie overleed was ze nogal eenzaam. Toen hebben we gelukkig iemand gevonden waar ze gezelschap had, een kater die ook zijn vriendje verloren had.
Wat jullie fijner vinden, tussen de middag heb ik maar een uur, na mn werk natuurlijk langerquote:Op maandag 20 juni 2011 20:30 schreef indaha het volgende:
Ja maar ik kan vrijdags niet, wel donderdags maar niet de 29e want dan moet mijn man de hele dag contrastvloeistof drinken en dat loopt niet lekker![]()
Wil je tussen de middag meeten of na je werk dan?
's maandags kan trouwens ook nog.
Op dat moment niet helaasquote:Op maandag 20 juni 2011 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Huh?![]()
En een vriendje zoeken en bij jullie in huis nemen was geen optie?
Heb er verschillende recepten voor, pm je morgen wel ff een recept.quote:
Ja, eerst maar de prijs weten. (anders schijt Pagan weer 7 kleuren stront)quote:Op maandag 20 juni 2011 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar dat was 1 ding, dit is een compleet servies![]()
Naja, als ie een beetje aan een leuke prijs is kan ik m sowieso voor je kopen, dan verzinnen we wel hoe ie tot daar komt ooit
Eerst maar de prijs. ff afwachten dus maar. Maar Harderwijk enzo is vanaf hier goed te doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Wij gaan wel 9 juli naar Enschede en Harderwijk, wij zouden het mee kunnen nemen zover, ik weet niet hoever het dan nog van Strega af is of ze het daar kan oppikken in de buurt
Ze ogen helemaal niet zo klein.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Bammie was een cm of 28 en die woog 3 kilo.
Da's het voornaamste idd, maar wel ontzettend akeligquote:Op maandag 20 juni 2011 20:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Op dat moment niet helaasDit was voor haar de beste oplossing, en dat was het belangrijkste. Gelukkig gaat het heel goed
Oh, maar die is leuk!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik was net aan het grabbelen in de la.
Ik heb 1 nieuw shirtje uit Thailand, geen idee voor welke van mijn honden mn moeder dat in gedachten had toen ze het kochtEn een zwart shirt met cappuchon, dat heeft Sjon veel aangehad als pup, en 2 leuke bomberjasjes, dezelfde, 1 zwarte en 1 oranje.
Frits zn shirtjes bewaar ik wel voor als ik weer ooit een pup heb of zo, die passen haar denk ik toch niet.
Ik moet ook nog ergens een zwart met roze shirt voor Kees die geen kleren aan wil hebben, maar die kan ik nergens vinden.
Wat ik heb mag je zo wel hebben hoor.
Zwartje shirtje wil ik mss wel oooooooit terug, als ik m weer es nodig heb.
Kijk das dees![]()
[ afbeelding ]
Ik ken iemand, dr eerste chinees heet Candy en de tweede Lola, ik ken ook iemand met een tweeling met die naam, ik hou van die namen, lekker rock en rollquote:Op maandag 20 juni 2011 21:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, maar die is leuk!
Wat zal Multi zich verheugen! (ik vind Candy of Lola trouwens leuke namen namen voor zo'n hondje.)
Kijk Bil en Bam samen, zo zie je het verschil wel:quote:
Ik vind ze een beetje groter leuker idd. Maar Billy is natuurlijk ubercute.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk Bil en Bam samen, zo zie je het verschil wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou niet zo van die kleine chineesjes, je hebt ze nog kleiner dan chihuahua's zelfs
Ik hoor wel wat het wordtquote:Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Eerst maar de prijs. ff afwachten dus maar. Maar Harderwijk enzo is vanaf hier goed te doen.![]()
(Morgen de auto voor de APK, valt dit erg tegen, tja......)
Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat wordenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Lola heb ik wel nog aan zitten denken
Jaaaaaaaaaaquote:Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef Rewimo het volgende:
Nina is al beter dan Candy in elk gevalLeuk dat ze meteen goed in de groep valt!
Elies, wij willen katers nemen na de zomer, ik kan er wel eentje ElisiusB noemen
quote:
Die heet Lourdes, maar ze noemen dr Lola ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Al die oud dictators en oorlogsmisdadigers zijn ineens doodziek als ze opgepakt/uit de macht gezet zijn. Zou het echt zijn of zouden ze het verzinnen
En lola zo heet de dochter van madonna ook
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa![]()
Zie je wel dat ik niet voor niets van je hou
Noem je d'r Putaquote:
Alsof dat chinees isquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef ElisaB het volgende:
Jaaaaaaaaaa![]()
Zie je wel dat ik niet voor niets van je hou
Nee, maar wel hoer.quote:
Lulu danquote:Op maandag 20 juni 2011 21:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja dat is ook best leuk, iets in die richting moet ik hebben
Niet te hoerig.
neee man!quote:
Hey dat zegt Sjon altijd als ik m schop!quote:
echte chinezen naam dusquote:Op maandag 20 juni 2011 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey dat zegt Sjon altijd als ik m schop!
Ja als je Kim dr hondennamen allemaal niet wil gebruiken blijft dr niet veel overquote:Op maandag 20 juni 2011 22:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja Jade kom ik steeds tegen en vind ik ook erg leuk, maar zo heet die kleine van Kim ook al
Bij Jules en Jazz zou ik de Engelse uitspraak gebruikenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Spreek je dat uit als djeed of als ja-de?
Das een pincherquote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ja die kleine chi heMisschien dan toch Jade
Maar natuurlijkquote:
Verrek, het is ook Chinees voor mormelquote:
Echte dictatorsnaam, verbaast me niksquote:
Spreek het eens uitquote:
Voilaquote:Op maandag 20 juni 2011 22:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja Juno had ik voor een volgende hond ook op de lijst staan.
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
K heb alleen altijd meer reuen namen die ik leuk vind
Dan trek je broek maar op en ga je handen wassenquote:
en doortrekken graagquote:Op maandag 20 juni 2011 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan trek je broek maar op en ga je handen wassen
Ja. dan geef ik haar mijn eigen naamquote:Op maandag 20 juni 2011 22:17 schreef indaha het volgende:
Noem haar Ingeleping , dan heb je haar vernoemd en het klinkt chinees,en na deze nutteloze bijdrage ga ik douchen en naar bed
Hey, ze hebben een teckel gevonden.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ja. dan geef ik haar mijn eigen naam![]()
Ja daar doelde ik ook opquote:Op maandag 20 juni 2011 22:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Eerst ergens uploaden (bijvoorbeeld op www.photobucket.com) en daarna de link, voorzien van img-tags hier neerzettenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:16 schreef phusician het volgende:
hoe zet ik een foto van mijn kitten op deze site?
^^quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Of gewoon hoer.
HOERRRRRRRRRRRRRR, HIERRRKOMEN.
Ik vind Sjon tof.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:30 schreef oh-oh het volgende:
OMG zo had Sjon moeten worden zeg, als pup was ze minstens even lelijk
Smeerlap.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Arme hond werd gelijk aangerand
[ afbeelding ]
Hij mag eind augustus pas weg.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik noem dr Juno trouwens.. dat vind ik wel leuk en dat heeft Kim nog niet toch
Neem jij Sjon, neem ik die hond onder dat linkje welquote:
Ik mag niets meerquote:Op maandag 20 juni 2011 22:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neem jij Sjon, neem ik die hond onder dat linkje wel
Maine Coons zijn de honden onder de katten, erg sociaal. Nou heb je een soort klein hondjeachtigekatquote:Op maandag 20 juni 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij mag eind augustus pas weg.
Heb aan Boor gevraagd of hij hem leuk vindt maar hij vond het niet zoveel geloof ik.
Hij deed![]()
![]()
Ik heb net toevallig stiekem een tekst zitten lezen van iemand die een bengaal en een maine coon heeft, dat was een prima combi. Maar dat zegt ook niet alles, Boor is een speciaal geval en die zal wel over zich laten lopen. Sissy.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Maine Coons zijn de honden onder de katten, erg sociaal. Nou heb je een soort klein hondjeachtigekat
Gewoon een kitten, hondje kan er altijd nog wel bijquote:Op maandag 20 juni 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net toevallig stiekem een tekst zitten lezen van iemand die een bengaal en een maine coon heeft, dat was een prima combi. Maar dat zegt ook niet alles, Boor is een speciaal geval en die zal wel over zich laten lopen. Sissy.
Ik weet straks nog even niet wat het beste is, hondje of kat er bij. Kat er bij is makkelijker met avondje weg. Hondje heeft geloof ik toch wel S zijn voorkeur, hoewel dat eigenlijk meer een kattenmens is. Verwarring compleet
Ja tuurlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 22:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Met een hond kun je ook prima een avondje weg toch?
Waarom dacht ik dat dit over mij ging?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Of gewoon hoer.
HOERRRRRRRRRRRRRR, HIERRRKOMEN.
Da's ook waar, Jip laten we hier ook makkelijker alleen, ook een weekend. Er komt dan wel elke dag een vriendin eten geven en kroelen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijkMaar twee katten kan je (voor mijn gevoel, misschien heb ik het mis
) ook makkelijk eens een hele dag samen alleen laten. 'Avondje' was ook verkeerd uitgedrukt idd. Een hondje laat ik max 6 uur alleen. Met twee katten is het dan geen ramp als je avond eens een keer uitloopt.
Ik zie een oud bejaard vrouwtje voor me die 2 katten op schoot heeft en streeltquote:
Poesjes strelenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zie een oud bejaard vrouwtje voor me die 2 katten op schoot heeft en streelt
ja maar, ja maar een kat kan nooit tippen aan Binkquote:Op maandag 20 juni 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik ben dol op hondjes.
Maar ik ben zo bang dat het altijd zal tegenvallen na Bink
Dat er geen één hondje kan tippen aan Bink.
Niets kan tippen aan Bink en dat moet ook niet. Bink is Bink en zo is er maar éénquote:Op maandag 20 juni 2011 23:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar, ja maar een kat kan nooit tippen aan Bink
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:22 schreef senesta het volgende:
Bovendien.... het één sluit het ander toch niet uit?
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon een kitten, hondje kan er altijd nog wel bij![]()
Dat is altijd lastigquote:Op maandag 20 juni 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
Als ik er een kitten èn een hondje bij zet, zou het dan niet te druk voor Boor worden?
Hij werd door de vorige eigenaar het asiel in gemieterd omdat hij 'vervelend' was omdat hij met nog 5 katten zat en dat vond hij volgens die vorige eigenaar echt niet tof. Daar is Boor te soft voor.
Nou ja, aan de andere kant, volgens die eigenaar pieste hij ook het huis onder (blaasgruis, gek he?) en zou hij de hele dag los buiten lopen (en hier wilde hij de eerste 2,5 jaar nooit naar buiten)...
Dus misschien moet ik me van zijn mening ook niet teveel aantrekken
Ben wel heel bang dat het fout gaat. Dat Boor straks niet met *de nieuwe* op kan schieten, of het nou een hond of kat is. Want wat dán?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is altijd lastig![]()
Als het nou echt echt echt niet gaat als je er een kitten/kat bij zet mag ie altijd bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh gek wiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een geweldig aanbod natuurlijk, maar ik zou nooit een ander - en zeker geen bekende - willen *opzadelen* met mijn dier, als diegene zelf al genoeg dieren heeftIk denk ook dat het mee zal vallen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:29 schreef senesta het volgende:
Ik denk dat dat wel mee zal vallen eerlijk gezegd, weet niet waarom. En vijf andere katten is natuurlijk anders dan één vriendje. Ik zou een eventueel katertje wel op tijd laten helpen dan maar ik denk dat het best heel goed kan gaan.
Het gekke is dat ik van een pup 200% zeker weet dat dat goed zal gaan, omdat Boor gewoon ECHT dol is op hondjes. Op Bink was hij direct echt verliefd, Phoebe van Maes was met 1 seconde goed, de grote onstuimige jachthond van mijn baas kwam hier eens thuis en Boor vond het prachtig.
Maar met een kat weet ik het dus écht nietWant in de asieltekst stond toen wel echt dat hij een huis zonder andere katten zocht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
We hadden het er laatst al over hier.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:29 schreef Ynske het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van dat wetsvoorstel van de partij voor de dieren, over het ritueel slachten?
ik heb daar eens over zitten te denken, en ja dieren zijnen moeten geen leed hebben, maar er word gedaan alsof ritueel slachten zoveel stressvoller is dan gewoon slachten met verdoven, en daarmee veel meer leed veroorzaakt.
terwijl als ik lees dat het verdoven ook gedaan word door een pin in het hoofd te schieten etc. lijkt me anders ook aardig stressvol.
nu weet ik niet hoe snel een dier t niet meer merkt als zo'n pin geschoten word of als er ritueel geslacht word.
dat had ik gemist, maar daar ben ik t idd wel mee eensquote:Op maandag 20 juni 2011 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We hadden het er laatst al over hier.
Ik vind dat ze zich beter met andere zaken bezig kunnen houden.
Ritueel slachten voor de joodse gemeenschap gebeurt hier door 1 slager, die daar speciaal is opgeleid, en het gaat om een heel beperkt aantal dieren per jaar, en het wordt met zorg gedaan.
Ik vind het echt een hoop heisa om niks.
Dat ze zich maar es bezig houden met die wet die bepaalt dat een huisdier slechts een bezit is waar dus iedereen mee kan doen en laten wat ie wil, dat zet pas zoden aan de dijk!
Lolaquote:Op maandag 20 juni 2011 21:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
Naam verzinnen is stom.![]()
Ik noemde haar in de auto al echt Lola
Gelukkig blijkt altijd dat je hart zeer rekbaar is. Misschien houdt je anders van een ander hondje na Bink, maar je hart groeit gelukkig meestal mee.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik ben dol op hondjes.
Maar ik ben zo bang dat het altijd zal tegenvallen na Bink
Dat er geen één hondje kan tippen aan Bink.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja ze heeft naast mij in bed geslapenHad nog een fleecedeken voor haar neergelegd en daar ging ze lekker op slapen. Naast Diaz.
En nu ligt ze zo..tussen Diaz en Jazz in
[ afbeelding ]
Nee, want die is voor vacht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Waarmee moet ik haar wassen eigenlijk, kan toch wel met normale hondenshampoo?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die halsband is glow in the dark, dat wist ik niet. Stond ik in de hal zonder de lamp aan, geeft ze opeens licht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |