Nooit.quote:
Nou Multi, I rest my casequote:Op maandag 20 juni 2011 17:09 schreef Oognip het volgende:
Ik vind Candy echt een verschrikkelijke naamNina vind ik al een stuk beter.
Waar is die winkel? Ik zoek de katten kop en schotels al jaren!quote:Op maandag 20 juni 2011 16:59 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil die barzoi
Oh Multi, wat een leukerd! Gefeliciteerd!quote:
Was je moeder gisteren wat onaardig begreep ik?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd met je Nina multi
De kat van mijn zus heet ook nina
Ik denk die winkel in Maastricht waar Sandor woont, DM hoe heet die ook alweer?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Waar is die winkel? Ik zoek de katten kop en schotels al jaren!
Wat een leuk hondjequote:Op maandag 20 juni 2011 17:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Multi weer![]()
Ze wilde liever op schoot, dus ff deze foto's
heb vanavond nog foto's van Diaz en Oscar
Met dr nieuwe halsband en shirtje.
En haar nieuwe naam is Nina![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit leek me meer een brocante winkel, maar ik vraag het zo wel ff aan Oh-Oh.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik denk die winkel in Maastricht waar Sandor woont, DM hoe heet die ook alweer?
O ja thanks,quote:
Echt doen ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:54 schreef indaha het volgende:
[..]
O ja thanks,ik ga het nu maar eens opschrijven want ik ga daar deze zomer ook nog eens kijken
Een echte waakhond dusquote:Op maandag 20 juni 2011 17:55 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Echt doen ja.
Ik heb daar vorige week echt een heel mooi beeldje gekocht.
Nina vond WJ stom, ze ging grommen en werd boos toen ie in de buurt kwam.
Ik maak even aantekeningenquote:Op maandag 20 juni 2011 17:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Van multi.
Maar ze was bij mij op bezoek.
Nee schrijf op Nacho,Diaz Jules, Jazz en Nina dan zal ik je over een week overhorenquote:Op maandag 20 juni 2011 18:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik maak even aantekeningen
Is dit voor Multi nu hond nummer 6?
Een heel klein beetje maarquote:Op maandag 20 juni 2011 17:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Was je moeder gisteren wat onaardig begreep ik?
Oh bij mn werk om de hoek.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Waar is die winkel? Ik zoek de katten kop en schotels al jaren!
Was je aan het kamperen en niet weggewaaid gelukkig, het lijkt me wel tof in een tent als het stormtquote:Op maandag 20 juni 2011 18:19 schreef Ynske het volgende:
Weekend was heerlijk, wat een klere weer
echt super geslapen met die harde wind en stortbuien in de tent
Wat fijn dat het begin al goed is, ik hoop dat ze goed met elkaar gaan opschieten.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zo..we zijn thuis. Jules en Nacho vinden haar ook leuk, Jazz ligt wat verderop toe te kijken
mits dat de tent niet lekt is t heerlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Was je aan het kamperen en niet weggewaaid gelukkig, het lijkt me wel tof in een tent als het stormt![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:30 schreef Ynske het volgende:
Multi gefeliciteerd met Mult(atul)iSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Je weet toch ook nog helemaal niet of je dr zelf wil houden?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja ik weet het nog niet...nu ze wat loskomt vind ik Nina niet meer passen
Noem haar ElisaBquote:Op maandag 20 juni 2011 18:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja ik weet het nog niet...nu ze wat loskomt vind ik Nina niet meer passen
Als ik jou toch niet hadquote:Op maandag 20 juni 2011 18:10 schreef indaha het volgende:
Nee schrijf op Nacho,Diaz Jules, Jazz en Nina dan zal ik je over een week overhoren![]()
Trouwens het zou wel handig zijn als er eens een lijstje kwam welke dieren bij welke user horen want het is idd niet bij te benen soms
Als je wilt vragen graag, ik heb ze 1 x gevonden op de vlooienmarkt op Eelde, toen zijn ze helaas net voor m'n neus verkocht.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bij mn werk om de hoek.
Ik durf zoiets niet op te sturen, maar ik kan wel es voor je kijken wat ze kosten
Prijsje staat dr op, dus ik kan ff gaan kijken voor je.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Als je wilt vragen graag, ik heb ze 1 x gevonden op de vlooienmarkt op Eelde, toen zijn ze helaas net voor m'n neus verkocht.
Nee, ik wil dat zelf ook niet hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jaja je wil er best meer DM, maar WJ nietgeef het maar toe
![]()
Lotus is best leuk, maar dan denk ik idd aan het wc papier
We hebben een Lotus op het forum, en een Solo, alletwee schijtpapierquote:Op maandag 20 juni 2011 18:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jaja je wil er best meer DM, maar WJ nietgeef het maar toe
![]()
Lotus is best leuk, maar dan denk ik idd aan het wc papier
Je weet het niet, ik heb mijn "rode kater" theepot ook per post ontvangen.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Prijsje staat dr op, dus ik kan ff gaan kijken voor je.
Versturen lijkt me niet echt een strak plan he
Verse ketchup.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:58 schreef Strega het volgende:
Pagan komt net thuis met een grote kist prachtig rijpe trostomaten. Zo'n 5 kg denk ik. Kost geen drol sinds de EHEC bacterie. Dat word morgen dus ketchup maken.
Ja ik had t topic alvast dichtgedaan, dr hadden nog mensen pm gestuurd met interessequote:Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zeg t vanavond nog wel op t chinezen forumzo ff boodschappen doen en dan de foto's van vandaag kijken. Heb er nog niet veel van haar, als ze kan loslopen binnenkort is het wat makkelijker.
Jamaar dat was 1 ding, dit is een compleet serviesquote:Op maandag 20 juni 2011 18:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Je weet het niet, ik heb mijn "rode kater" theepot ook per post ontvangen.
Toen scheet ik wel drie kleuren, maar ging goed.
Beauty maakt het prima, al woont ze inmiddels niet meer hier. Ze is verhuisd en heeft een lief vriendjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |