al sinds 2012/2013, Ik presteer gewoon. Dat kan in de verwerk pot. Vette TVCheques. + Afbetalingen is het wel goed.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
WTF! Jij hebt Hamsik bij Ajax in seizoen 13/14? Vertel... Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
42 doelpuntenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:35 schreef loeders het volgende:
Zo, een raar seizoen achter de rug..
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ik ooit kampioen ben geworden zo weinig winstpartijen.
Zelfs de nummer laatst heeft er meerquote:
Als je hem Ronald's training geeft, dan wordt hij een beest.. Samen met Hernandez, elke maand wel stuk of 3 pijltjes omhoog..quote:
ekte baas ja, Hij verdiende 25000 bij Palermoquote:Op maandag 20 juni 2011 18:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je hem Ronald's training geeft, dan wordt hij een beest.. Samen met Hernandez, elke maand wel stuk of 3 pijltjes omhoog..
Bij Palermo zit ook een fijne VVR, kan gvd nu niet op de naam komenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:07 schreef Doublepain het volgende:
Mijn deal ging dus niet door, dus heb nu een VVR nodig.. Ik had eerst 16 mil geboden op VdWiel maar Ajax wou 17,5.. Ik dacht dus, laat maar.. Mijn ruildeal ging helaas niet door, dus ik bied 18 mil op VdWiel.. Willen ze 38 miljoen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |