Goedzoquote:Op maandag 20 juni 2011 15:37 schreef Karzai het volgende:
Ik heb veel joints gerookt vroeger, maar op een gegeven moment werd ik er angstig en een beetje paranoia van toen vond ik niet leuk meer en ben ik er maar mee gestopt
Ik dacht 1 keer dat ik dood ging en toen ging ik op een grasveld liggen, werd helemaal gekquote:Op maandag 20 juni 2011 15:37 schreef Karzai het volgende:
Ik heb veel joints gerookt vroeger, maar op een gegeven moment werd ik er angstig en een beetje paranoia van toen vond ik het niet leuk meer en ben ik er maar mee gestopt
Alles went op den duur idd. Ik heb dat met alcohol, ik moet echt veel drinken als ik echt goed lazerus wil worden. En dan nog vind ik dat niet chill. Dronken zijn is gewoon kut! Het is veel leuker om rustig aan te drinken en beetje in die roes van aangeschoten te blijven hangenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:36 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik nieten als ik meer blow duurt het allemaal nog langer voordat het aanslaat.
Mijn lichaam past zich denk ik aan
Kloptquote:Op maandag 20 juni 2011 15:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Alles went op den duur idd. Ik heb dat met alcohol, ik moet echt veel drinken als ik echt goed lazerus wil worden. En dan nog vind ik dat niet chill. Dronken zijn is gewoon kut! Het is veel leuker om rustig aan te drinken en beetje in die roes van aangeschoten te blijven hangen
Paranoia stoned zijn is niet tofquote:Op maandag 20 juni 2011 15:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik dacht 1 keer dat ik dood ging en toen ging ik op een grasveld liggen, werd helemaal gek
Ik heb dat keer gehad toen ik iets teveel advil liquid caps 400 op hadquote:Op maandag 20 juni 2011 15:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Paranoia stoned zijn is niet tof
Op lowlands tijdens de 90's party gehad. Werd helemaal gek omdat ik dacht dat de hele tent naar me keek.
Maar Advil is dan ook puur vergif.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik heb dat keer gehad toen ik iets teveel advil liquid caps 400 op had. Niet chill idd
Ik zeg doe t zoals guppie bij mij. Max 2 platen in de playlist aanvragen en pas weer een nieuwe aan kunnen vragen als er 1 van je nummers gespeeld is.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:22 schreef Redskillz het volgende:
Altijd, maar toch vind ik 30 minuten voor je weer een request kan doen te veel.. Leuke oplossing voor overdag met 12 luisteraars. Maar in de nacht "draaien" er eigenlijk 2 of 3 users en dan zijn we genoodzaakt om constant nummers van 10++ minuten aan te vragen.
Ik zeg het zou inderdaad beter zijn zoals al meerdere aan hebben gekaart dat je per genre een x aantal request kan doen.
Ben er ook van overtuigt dat zodra je verplicht je naam en een bericht in moet vullen dat de spam een stuk minder is. Eventueel kun je ook nog zorgen dat je een Captcha moet invullen wil je een verzoekje doen..
Sorry voor de late reactie, maar ik moet toch iets van werk verrichten hier tussendoor.
nee, 'maar dat is totaal irrelevant' is van WHquote:Op maandag 20 juni 2011 15:50 schreef _Fanta het volgende:
Je zei Webhawk, maar je bedoelde denk Redskillz ofnie?
En hoe wou je dat doen? Van je zakgeld?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:55 schreef _Fanta het volgende:
Weetje wat miss wel tof idee is, om keer een bekende DJ te laten draaien. Geard Ekdom op Radio 49 ofzo
klein beginnen, Ekdom zit helemaal volgeboekt. We kunnen dat doen met een nacht DJ.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:55 schreef _Fanta het volgende:
Weetje wat miss wel tof idee is, om keer een bekende DJ te laten draaien. Geard Ekdom op Radio 49 ofzo
Of een buitenlandse dj uit Duitsland ofzo, dan nodigen we hem uit en zeggen we dat dit een van de meest toon aangevende radio stations in the Netherlands isquote:Op maandag 20 juni 2011 15:55 schreef _Fanta het volgende:
Dat kun je James Blake ofzo wel wijsmakenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Of een buitenlandse dj uit Duitsland ofzo, dan nodigen we hem uit en zeggen we dat dit een van de meest toon aangevende radio stations in the Netherlands is
Haha en dan zo zeggen dat door bij ons te draaien hij zn doorbraak kan maken in Nederlandquote:Op maandag 20 juni 2011 15:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Of een buitenlandse dj uit Duitsland ofzo, dan nodigen we hem uit en zeggen we dat dit een van de meest toon aangevende radio stations in the Netherlands is
nice waar? ik trouwens morgen om 12.00quote:Op maandag 20 juni 2011 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
aankomende donderdag heb ik dus een sollicitatie
En nu moet je tot vanavond wachten tot je m kunt aanraken!quote:
een of ander postbezorgersietsquote:Op maandag 20 juni 2011 15:58 schreef mr-green het volgende:
[..]
nice waar? ik trouwens morgen om 12.00
Klinkt lekker geintereseerd in de baanquote:
Je moet toch wat.quote:Omschrijving bijbaan
Dat kan! Want bij Sandd werk je parttime, zelfstandig en kun je ook nog eens zelf je tijden bepalen!
Ben jij op zoek naar een flexibele parttime baan in Leiden, Gouda, Waddinxveen (of omstreken)? En wil je werken in de buitenlucht? Kom bij Sandd! Wij zoeken nog postbezorgers!
Als bezorger krijg je een vaste bezorgwijk om te bezorgen. Uiteraard zoeken we een bezorgwijk zo dicht mogelijk in je eigen buurt. We bezorgen de post op dinsdag en vrijdag. Jij kiest hoe laat, maar wel tussen 08:00 uur en 18:00 uur.
Het aantal poststukken varieert per bezorgdag. Wij betalen per poststuk. Dit houdt in dat de verdiensten variëren, maar wel een balans vormen met de tijd die je eraan kwijt bent. De werkzaamheden bestaan uit het voorbereiden/sorteren van de te bezorgen wijk, en het bezorgen zelf. Overigens, brengen wij de post bij jou thuis!
Jij kiest:
- dat de post bij het juiste adres op de deurmat valt
- voor een vast contactpersoon bij Sandd
- voor een aantrekkelijke vergoeding
- voor het sparen van leuke cadeaus
- de combinatie bewegen, werken en geld verdienen
Vereisten
Ben jij minimaal 16 jaar, dinsdag én vrijdag beschikbaar en heb je interesse meld je dan via deze website aan voor de parttime baan die Sandd je biedt.
Graag begroeten we je binnenkort als nieuwe collega!
Jonguh, ik ga echt niet bij de sollicitatie zitten zo van 'ik vind dit niet leuk'quote:Op maandag 20 juni 2011 16:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt lekker geintereseerd in de baan
"Waarom moeten we juist u aannemen?"
"nou eh. Ik moest toch ergens werken om geld te verdienen, maar dit is niet wat ik eigenlijk wil."
"bedankt, u hoort nog van ons.."
Ik draai een uurtje. Tot 17.00 uur. Nog niemand na mij.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow okee dan!Tot hoe laat draai je, en is er al iemand die na jou gaat draaien?
Dan wil ik wel weer!quote:Op maandag 20 juni 2011 16:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik draai een uurtje. Tot 17.00 uur. Nog niemand na mij.
Even Mr Green of Samzz (of beter nog; beide) dm-en.quote:
Net aan Groentje doorgegeven.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Even Mr Green of Samzz (of beter nog; beide) dm-en.
Moby - Goquote:Op maandag 20 juni 2011 16:04 schreef Melting het volgende:
Als er verzoekjes zijn, kan ik altijd kijken of ik daar aan kan voldoen!
Trouwens, per poststuk.. je leven uit je lijf lopen en geen klap verdienen..quote:Op maandag 20 juni 2011 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jonguh, ik ga echt niet bij de sollicitatie zitten zo van 'ik vind dit niet leuk'
Doet eens een verzoekje dan.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:11 schreef Karzai het volgende:
De muziek keuze kan mij tot op heden niet bekoren
Nee..... maar die komt er dadelijk aan. Geduld hebben, jeugdig persoon!quote:
Komt er aan! Moet hem even opzoeken.quote:
ja, ik was aan de telefoon met een bepaald persoon, dus ik was even bang dat ik die had gemistquote:Op maandag 20 juni 2011 16:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee..... maar die komt er dadelijk aan. Geduld hebben, jeugdig persoon!
Sorryyyyquote:Op maandag 20 juni 2011 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, ik was aan de telefoon met een bepaald persoon, dus ik was even bang dat ik die had gemist
?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:18 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Immers Radio 49 is vanaf nu een kakstation voor paarsebroeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |