.
quote:*verheugt zich op kwalitatief hoge discussies*
Op maandag 24 juni 2002 20:06 schreef Jarno het volgende:
Watliev
van je, X-Ray! Hulde!!
*verheugt zich op nieuwe inzichten der wijsheid van deze twee wijsheren*
quote:Idd. Dit zal een topic worden om te bookmarken. Jaren na nu zullen vele wijsgeren dit topic nog immer analyseren en zal het stof voor discussie zijn op vele universiteiten, over de hele wereld!
Op maandag 24 juni 2002 20:08 schreef X-Ray het volgende:[..]
*verheugt zich op kwalitatief hoge discussies*
*verheugt zich op nieuwe inzichten der wijsheid van deze twee wijsheren*
Ik ben benieuwd.
quote:Wel.
Op maandag 24 juni 2002 20:09 schreef Jarno het volgende:[..]
Idd. Dit zal een topic worden om te bookmarken. Jaren na nu zullen vele wijsgeren dit topic nog immer analyseren en zal het stof voor discussie zijn op vele universiteiten, over de hele wereld!
Ik ben benieuwd.
RJC
quote:Op maandag 24 juni 2002 18:25 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Op maandag 24 juni 2002 20:15 schreef Jarno het volgende:
Ik zou graag willen weten van hun visie is op de alsmaar sterker wordende polarisering tussen verschillende culturen (zo zijn daar: het christendom, de islam, het atheisme) in het Westen van heden ten dage en hoe zij deze problematiek, als gewaardeerde filosofen, het hoofd denken te gaan bieden.
[..]
Artikel valt op vele punten te betwisten, conclusie (zie topictitel) die jij eraan vastknoopt is ronduit belachelijk. Humoristisch zelfs.
GLG
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 24-06-2002 20:31]
Ok, nog 1 dan: Hoe verklaren jullie het, dat de moslimgemeenschap in Nederland, na de gebeurtenissen van 11 september en die van mei j.l. amper moeite onderneemt tot verzoening, sterker nog, zich steeds verder lijkt te vervreemden van 'de Nederlanders'?
quote:Op maandag 24 juni 2002 18:10 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Op maandag 24 juni 2002 20:14 schreef Kaalhei het volgende:
Als jij je "discussie" zo leuk wil "hebben", met al je drogredenen dan moet dat zo. Ook de "moslims" zoals jij ze noemt vinden het vaak ook, terwijl ze het niet zeggen zo "te vinden". Ik zie dan ook niet waarop dat zo zou "moeten".RJC
Beetje krom, zo komt er nooit natuurlijk een oplossing. Tamelijk 'domme' redenatie.
GLG
quote:Op vrijdag 21 juni 2002 19:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Op maandag 24 juni 2002 20:18 schreef Jarno het volgende:
Hmmm.Ok, nog 1 dan: Hoe verklaren jullie het, dat de moslimgemeenschap in Nederland, na de gebeurtenissen van 11 september en die van mei j.l. amper moeite onderneemt tot verzoening, sterker nog, zich steeds verder lijkt te vervreemden van 'de Nederlanders'?
[..]
Helemaal mee eens, ze zouden eerst eens moeten kijken gedaan is daarom geprobeerd, dat is dus wel gebleken als nodig...
quote:Op maandag 24 juni 2002 19:07 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Op maandag 24 juni 2002 20:18 schreef Jarno het volgende:
Hmmm.Ok, nog 1 dan: Hoe verklaren jullie het, dat de moslimgemeenschap in Nederland, na de gebeurtenissen van 11 september en die van mei j.l. amper moeite onderneemt tot verzoening, sterker nog, zich steeds verder lijkt te vervreemden van 'de Nederlanders'?
[..]
Dat is jouw mening. Ik vind persoonlijk dat ik me prima kan 'verdedigen'. Maar daar noem je juist kern van het probleem, heet gaat niet om het kunnen 'verdedigen', het betrefd een discussie. Deze is nimmer zwart/wit. Jij borduurd voort op een soort van 'strijd' die gaande zou zijn.
[..]
Tegen alle mensen? Dat klopt niet, meestal richt ik het tegen een persoon.
Zoals dat ook tegen mij gezegd wordt zo nu en dan.
Terecht, in beide gevallen.
[..]
Intelligentie is een modewoord. Maargoed, het gevoel dat ik meer verstand van zaken heb op vele gebieden dan 'sommige' users aanwezig klopt inderdaad.
Het laten 'zien' daarvan is wederom subjectief. Jij stelt vast dat 'niet' te zien. Prima, maar hou het voor jezelf, en ga niet pretenderen dat je voor iedereen spreekt.
Je bent immers zelf de persoon die mij beticht voor het spelen van 'operator' whatever that might be. Doe het zelf dan niet dunnetjes over. Jouw mening volstaat voldoende, je hoeft "andere" users er niet bij te halen om je mening 'kracht' bij te zetten. Komt alleen maar onzeker over. En is nergens voor nodig.
[..]
Klagen is een groot woord. Als ik echt zou klagen dan moet ik naar buiten gaan en van het warme weer genieten en me niet druk maken om het wel en wee van Fokzine.
Wat betrefd niveau, die is van sommige users in mijn ogen inderdaad bedroevend laag. Maar dat laatste zal ongetwijfeld met leeftijd te maken hebben. Dat is mijn mening, daar zul je het mee moeten doen.
Er zijn ook genoeg users die wel degelijk goed debateren, en neen ook daar ben ik het lang niet altijd mee eens.
[..]
Je vervalt in herhaling. Je standpunt is allang duidelijk. En als antwoord op je vraag. Ik 'voel' me niet 'verheven'. Zo mag ik wellicht overkomen maar dat is niet mijn probleem. Daarbij draag jezelf ook geen enkele argumentatie aan. Het is louter een monoloog waarom ikzelf zo 'kinderachtig', 'arrogant' ben. Dat je die mening op nahoud is allang duidelijk. Herhaling is daarom overbodig.
[..]
Je begrijpt dat ik dit natuurlijk onzin vind.
[..]
Mening! Dat klopt ja. Dat is mijn mening.
[..]
Hysterische keukenmeid, voegt werkelijk niets toe aan wat je duidelijk wil maken. Dat is wat ik dus betitel als kinderachtige toevoegsels. Maargoed dat terzijde.
Je begrijpt het niet. Weet je wat drogredenaties eigenlijk zijn? Ik zal het je even uitleggen.
Het zijn 'bedrieglijke redeneringen'. Zie van dale voor verwijzing daarvan.
Een 'conclusie' vastspelden aan 'stukken' tekst die afkomstig zijn van 'schrijvers', 'collumnisten', (persoonlijke opmerkingen betreffen), is zo'n 'bedriegelijke redenering'. De schrijvers maakten 'extreem getinte' opmerkingen over Dhr. Fortuyn en dus 'bewijst' dat Dhr. Fortuyn 'gedemoniseert' werd.
Dat is een drogredenatie. Het 'klopt' dus niet. Net zo min als je zegt, het NOS journaal zegt het, dus het klopt. Het is een aanname, ik vind dat Dhr. Fortuyn 'gedemoniseerd' werd o.a. omdat '< rij teksten > dit zeiden, en omdat etc etc. Dat is inderdaad wel een onderbouwing maar meer dan dat is het niet. Een aanname.
Een groot verschil.
[..]
Als je dat vind, waarom schrijf je dan zulk monoloog?
[..]
De 'ander' van beschuldig. Vele beschuldig ik hier ook 'niet' van. Laat dat even duidelijk zijn. Je betoog valt wederom in herhaling. Het had veel korter gekund, maar dat terzijde. Ik onderbouw mijn stukken veelal wel, en wat betrefd bronvermelding, ik zie bij jouw monoloog hier ook geen bronvermelding dat jouw bewering dat ik niets onderbouw fundeert.
GLG
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 24-06-2002 20:32]
quote:*topic bookmarkt*
Op maandag 24 juni 2002 20:17 schreef calvobbes het volgende:
Goed initiatief X-ray!Nu moeten ze alleen dit topic nog weten te vinden en hier blijven
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 19:32 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Kinderachtige opmerking, mist tevens elk vorm van respect voor deze tragische gebeurtenis. Ik zou zeggen, vul je zandbak opnieuw en bouw daar maar iets constructiefs.GLG
quote:
-edit- offtopic -edit-
quote:
-edit- offtopic -edit-
quote:
-edit- offtopic -edit-
quote:
-edit- offtopic -edit-
quote:
-edit- offtopic -edit-
quote:
-edit- offtopic -edit-
quote:
-edit- offtopic -edit-
quote:
-edit- offtopic -edit-
quote:
-edit- offtopic -edit-
quote:
-edit- offtopic -edit-
quote:b]Op zaterdag 22 juni 2002 15:51 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[/b]
Op maandag 24 juni 2002 20:36 schreef Strolie75 het volgende:
Kinderachtige opmerking, mist tevens elk vorm van respect voor deze tragische gebeurtenis. Ik zou zeggen, vul je zandbak opnieuw en bouw daar maar iets constructiefs.
GLG
[..]
Ga liever ontopic reageren door kinderlijk op de persoon te spelen. Met zulke reakties zet je jezelf alleen maar mee te kijk als onvolwassen kinderdelijke debator.
GLG
quote:Dat wist ik al, hij gebruikt regelmatig Stormfront als bron bij berichten.
Op maandag 24 juni 2002 20:47 schreef X-Ray het volgende:
Even wat in-side info over BasheeBoys ware aard: Is de Holocaust fake???
Ik haat Brechje (Kan ie wel! )
Eerste paar keer met een nieuwe dame!!! (neuken gaat wel.. )
Wat voor kleur onderbroek draagt de Fokker? (seks tekort? )
Wie vindt Femme ook een homofiele maagd? (X-ray niet geliefd )
Kappen met dat gekloon! (Pot verwijt? )
Scooterrijders doodschieten (X-ray slaat kinderen)
Rare dromen.... (Psychische hulp nodig? )
Ik heb mn bank kapot geneukt!! (opblaaspoppen zijn geen vrouwen)
Ik ben geil!!!! ( )
Ik ben een crimineel! ( )
Studenten die een grote bek hebben! (ongegrensde haat? )
quote:Allemaal leuke topics waarbij je niet de neiging krijgt om je vuist door de monitor te slaan, in tegenstelling tot topics waar GLG zich laat zien
Op maandag 24 juni 2002 21:05 schreef Youssef het volgende:
Even wat info over X-Ray
quote:Behalve bij die foto dan.
Op maandag 24 juni 2002 21:11 schreef Strolie75 het volgende:
Allemaal leuke topics waarbij je niet de neiging krijgt om je vuist door de monitor te slaan
quote:Alsof jouw topics spannend zijn
-knip-
quote:Zijn topics krijgen na 5 minuten meestal al een slotje.
Op maandag 24 juni 2002 21:14 schreef Rood_schaap het volgende:
Alsof jouw topics spannend zijn
Ik kots op rechtse mensen als "jij".
Hier in Amsterdam gaat het allemaal van een "leien dakje." Op elke hoek van de straat kom je onderhand wel een "allochtoon" tegen om je "drugs" te verkopen. Dus hoezo, de "allochtonen" werken niet, het gros is "vertegenwoordiger"!!!
op jou!
LTH
quote:Off-topic kid.
Op maandag 24 juni 2002 21:19 schreef Strolie75 het volgende:
Chill kid, denk om je bloeddruk.
Je gaat weer niet op mein "argumenten" in. En wat bedoel je met "bloeddruk"? Ik maak me helemal niet druk om m'n bloet!
.
LTH
SRL
voorbeeld van een reply waar je helemaal niks mee kunt
quote:Mee eens
Op maandag 24 juni 2002 20:17 schreef calvobbes het volgende:
Goed initiatief X-ray!
quote:Mee eens
Nu moeten ze alleen dit topic nog weten te vinden en hier blijven
quote:En wat is er mis met "zwart"? Vuile racist!!!! IK
Op maandag 24 juni 2002 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is jouw mening. Ik vind persoonlijk dat ik me prima kan 'verdedigen'. Maar daar noem je juist kern van het probleem, heet gaat niet om het kunnen 'verdedigen', het betrefd een discussie. Deze is nimmer zwart/wit. Jij borduurd voort op een soort van 'strijd' die gaande zou zijn.
.
LTH
quote:Allemaal inteelt, die rechtse kliek.
Op maandag 24 juni 2002 21:14 schreef Strolie75 het volgende:
Verrek X-Ray, je lijkt om mijn schoonbroertje!
quote:Inderdaad, de pappa's kunnen hun handen niet thuis houden tijdens het familiebezoek. Allemaal 1 voor 1.
Op maandag 24 juni 2002 21:32 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Allemaal inteelt, die rechtse kliek.
Stel je voor je ziet je moeder daar. Eerst je oom, dan je opa, dan je vader.
quote:Whehe
Even wat info over X-RayIk haat Brechje (Kan ie wel!
)
Eerste paar keer met een nieuwe dame!!! (neuken gaat wel..)
Wat voor kleur onderbroek draagt de Fokker? (seks tekort?)
Wie vindt Femme ook een homofiele maagd? (X-ray niet geliefd)
Ik ben geil!!!! ()
Ik ben een crimineel! ()
Studenten die een grote bek hebben! (ongegrensde haat?)
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 24-06-2002 22:37]
quote:Je vervalt in herhaling. Je standpunt is allang duidelijk. En als antwoord op je vraag. Ik 'voel' me niet 'verheven'. Zo mag ik wellicht overkomen maar dat is niet mijn probleem. Daarbij draag jezelf ook geen enkele argumentatie aan. Het is louter een monoloog waarom ikzelf zo 'kinderachtig', 'arrogant' ben. Dat je die mening op nahoud is allang duidelijk. Herhaling is daarom overbodig.
Op maandag 24 juni 2002 21:16 schreef Lithion het volgende:
Maar zeker een goed "initatief". Dan kan het eens opgehouden zijn met dat "marconisch" "pretensieus" gelul van je X-ray![]()
.
Ik kots op rechtse mensen als "jij".
Hier in Amsterdam gaat het allemaal van een "leien dakje." Op elke hoek van de straat kom je onderhand wel een "allochtoon" tegen om je "drugs" te verkopen. Dus hoezo, de "allochtonen" werken niet, het gros is "vertegenwoordiger"!!!
op jou!
LTH
Hysterische keukenmeid, voegt werkelijk niets toe aan wat je duidelijk wil maken. Dat is wat ik dus betitel als kinderachtige toevoegsels. Maargoed dat terzijde.
Je begrijpt het niet. Weet je wat drogredenaties eigenlijk zijn? Ik zal het je even uitleggen.
Het zijn 'bedrieglijke redeneringen'. Zie van dale voor verwijzing daarvan.
Een 'conclusie' vastspelden aan 'stukken' tekst die afkomstig zijn van 'schrijvers', 'collumnisten', (persoonlijke opmerkingen betreffen), is zo'n 'bedriegelijke redenering'. De schrijvers maakten 'extreem getinte' opmerkingen over Dhr. Fortuyn en dus 'bewijst' dat Dhr. Fortuyn 'gedemoniseert' werd.
Dat is een drogredenatie. Het 'klopt' dus niet. Net zo min als je zegt, het NOS journaal zegt het, dus het klopt. Het is een aanname, ik vind dat Dhr. Fortuyn 'gedemoniseerd' werd o.a. omdat '< rij teksten > dit zeiden, en omdat etc etc. Dat is inderdaad wel een onderbouwing maar meer dan dat is het niet. Een aanname.
GLG
quote:Dan gaat me hele reputatie naar z'n moer.
Op maandag 24 juni 2002 22:33 schreef X-Ray het volgende:[..]
Whehe
.
Nu graag een fototje van jou Youssef, of mag je geen afbeeldingen maken van allah?
quote:
X-ray repliedKan het nog erger dan?
Whehe.
quote:Op dinsdag 25 juni 2002 09:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Op maandag 24 juni 2002 23:39 schreef Youssef het volgende:[..]
Dan gaat me hele reputatie naar z'n moer.
[..]
[..]
Ik vind je tamelijk overdrijven, ik denk niet dat je alle leden van Al-Qaida over 1kam moet scheren, er zijn er bij die heus wel goed werk verrichten, jongeren van de straat houden, steun aan de 3de wereld etc., ik vind je dus erg aggresief voor niks...
quote:Heeft -ie dat ECHT gezegd?
Op dinsdag 25 juni 2002 09:23 schreef X-Ray het volgende:ik denk niet dat je alle leden van Al-Qaida over 1kam moet scheren, er zijn er bij die heus wel goed werk verrichten
quote:Al-Qaeda duikt nu overal op
Op dinsdag 25 juni 2002 09:24 schreef Jarno het volgende:[..]
Heeft -ie dat ECHT gezegd?
.
quote:Whe he he. Dan ben je dom.
Op dinsdag 25 juni 2002 09:25 schreef X-Ray het volgende:[..]
quote:
Op maandag 24 juni 2002 20:53 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dat wist ik al, hij gebruikt regelmatig Stormfront als bron bij berichten.
Ik heb die link 1 keer gegeven, en ik wist hiervoor niet eens wie stormfront was...
quote:Je vervalt in herhaling. Je standpunt is allang duidelijk. En als antwoord op je vraag. Ik 'voel' me niet 'verheven'. Zo mag ik wellicht overkomen maar dat is niet mijn probleem. Daarbij draag jezelf ook geen enkele argumentatie aan. Het is louter een monoloog waarom ikzelf zo 'kinderachtig', 'arrogant' ben. Dat je die mening op nahoud is allang duidelijk. Herhaling is daarom overbodig.
Op dinsdag 25 juni 2002 09:26 schreef Jarno het volgende:[..]
Whe he he. Dan ben je dom.
. Kieeee-rijst!
quote:watte?
Op dinsdag 25 juni 2002 09:30 schreef BansheeBoy het volgende:populen...
quote:Sprak hij met de volgende sig: 24 uurs ban voor X-Ray
Op dinsdag 25 juni 2002 09:30 schreef BansheeBoy het volgende:
X-ray, ik weet dat je mij leuk vind, want je zoekt continue contact met mij ondanks dat ik je de hele tijd negeer
quote:Op zondag 23 juni 2002 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Op dinsdag 25 juni 2002 09:31 schreef Jarno het volgende:[..]
watte?
Ik vind dat dit een goed bewijs is van de verloedering van de samenleving doordat de focus te veel wordt gelegd op randzaken c.q. onzinnige punten, zie bv. de "vervaarlijke imams"....
GLG
quote:Ik denk dat ik maar eens ga bellen ja...
Op dinsdag 25 juni 2002 10:01 schreef Quenda het volgende:
Mocht je hier depressief van worden dan kan je terecht bij Stichting Depressie, telefoon 0900-9039039
succes...GLG
quote:Had ook niets anders verwacht van zo'n blaaskaakje.
Op dinsdag 25 juni 2002 10:04 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ik denk dat ik maar eens ga bellen ja...
het is een bericht, gewoon lezen! Ga je niet dood van!
GLG
quote:Op donderdag 20 juni 2002 20:12 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Op dinsdag 25 juni 2002 10:07 schreef Quenda het volgende:[..]
Had ook niets anders verwacht van zo'n blaaskaakje.
GLG
No offence, maar dat is natuurlijk een stomzinnige vergelijk. Een drogredenatie die bekend is onder oudere. Hoe ouder je wordt hoe meer kortzichtig je gedachtegoed. Dat is algemeen bekend. Dat is wederom een debiele stelling.
Wees niet eens zo uitermate "vaag".
GLG
quote:Op maandag 24 juni 2002 18:25 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Op dinsdag 25 juni 2002 10:07 schreef Quenda het volgende:[..]
Had ook niets anders verwacht van zo'n blaaskaakje.
GLG
Dat valt op vele punten te betwisten, conclusie (zie topictitel) die jij eraan vastknoopt is ronduit belachelijk. Humoristisch zelfs.
GLG
quote:LOL, je vraagt om een ban voor mij en je krijgt er zelf een, hahaahahah
Op dinsdag 25 juni 2002 09:34 schreef X-Ray het volgende:[..]
Sprak hij met de volgende sig: 24 uurs ban voor X-Ray
.
[Dit bericht is gewijzigd door BansheeBoy op 25-06-2002 10:22]
quote:[quote]Op maandag 24 juni 2002 18:08 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Op dinsdag 25 juni 2002 10:12 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Op donderdag 20 juni 2002 20:12 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
No offence, maar dat is natuurlijk een stomzinnige vergelijk. Een drogredenatie die bekend is onder oudere. Hoe ouder je wordt hoe meer kortzichtig je gedachtegoed. Dat is algemeen bekend. Dat is wederom een debiele stelling.
Wees niet eens zo uitermate "vaag".GLG
Hier, weer zo'n voorbeeld. Bij een socratisch gesprek zou je niet ver komen met zulke argumentaties, cq drogredenaties.
[..]
GLG
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 09:34 schreef X-Ray het volgende:
Sprak hij met de volgende sig: 24 uurs ban voor X-Ray.
als we net zo kinderachtig waren hadden we "officiele waarschuwing voor BansheeBoy" als sig kunnen nemen.
quote:Ach...
Op dinsdag 25 juni 2002 10:15 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
LOL, je vraagt om een ban voor mij en je krijgt er zelf een, hahaahahah
![]()
![]()
quote:
Op zondag 16 juni 2002 23:34 schreef Breuls het volgende:
Bansheeboy weren we voor 48 uur uit ANM wegens herhaaldelijk negeren van moderatorverzoeken
quote:LOL, een waarschuwing is nog geen ban, X-Ray
Op dinsdag 25 juni 2002 10:20 schreef Strolie75 het volgende:[..]
als we net zo kinderachtig waren hadden we "officiele waarschuwing voor BansheeBoy" als sig kunnen nemen.
quote:Of de 48-uurs ban van hem in ANM
quote:Op donderdag 20 juni 2002 13:31 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Op dinsdag 25 juni 2002 10:15 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
LOL, je vraagt om een ban voor mij en je krijgt er zelf een, hahaahahah
![]()
![]()
Wat overtuigend deze argumentatie. Sorry ik ben erg onder de indruk.
..Dit gaat alleen op voor mensen die niet meegaan met de retoriek die jij hier predikt...
Leer eens een vak kid.
GLG
quote:Een 48-uurs ban wel
Op dinsdag 25 juni 2002 10:23 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
LOL, een waarschuwing is nog geen ban, X-Ray
quote:Als ik het niet dacht....
http://www.maroc.nl/portal/forums/images/smilies/luxhello.gif
quote:On topic kid
Op dinsdag 25 juni 2002 10:25 schreef gelly het volgende:
Kan het weer een beetje ontopic ?Dank u.
quote:Dat noem ik een understatement.
quote:Op donderdag 20 juni 2002 12:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Op dinsdag 25 juni 2002 10:40 schreef Quenda het volgende:[..]
Dat noem ik een understatement.
GLG
[..]
Dat is juist het mooie, een nederlander als wij allen, en hij is niet moslim, maar weet de situatie verdomt goed op zijn waarde te schatten... Proficiat...
Duidelijk geen type met vooroordelen met generaliserende trekjes zoals de meeste bezoekers van Fok...
quote:Op zaterdag 22 juni 2002 15:51 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Op dinsdag 25 juni 2002 11:01 schreef Kaalhei het volgende:
Kom op...bannen die hap:
Ban she boy
[..]
Ga liever ontopic reageren door kinderlijk op de persoon te spelen. Met zulke reakties zet je jezelf alleen maar mee te kijk als onvolwassen kinderdelijke debator.
GLG
quote:Bannen ???
Op dinsdag 25 juni 2002 11:01 schreef Kaalhei het volgende:
Kom op...bannen die hap:
Ban she boy
Hoezo ?
Alleen maar omdat X-ray al eerder is gebanned op het account van Ron_Jermey en doorgaat met zijn kloon en daarna anderen het verwijten geeft van kloon-acties waarin hij zelf heer en meester is ??? ...
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten
quote:Whehe
Op dinsdag 25 juni 2002 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Bannen ???
Hoezo ?
Alleen maar omdat X-ray al eerder is gebanned op het account van Ron_Jermey en doorgaat met zijn kloon en daarna anderen het verwijten geeft van kloon-acties waarin hij zelf heer en meester is ???
...
quote:LOL
Op dinsdag 25 juni 2002 12:23 schreef X-Ray het volgende:[..]
Whehe
.
X-Ray is me originele, Ron_Jeremy de kloon.
En die is niet geband hoor.
Ik heb je al vaker in topics jezelf gelijk zien geven onder een andere nick:
Ron_Jeremy:
Honden zijn groen
X-Ray
Je hebt gelijk, honden zijn groen !
R@b
Precies ! Honden zijn daadwerkelijk groen !!!
Leuke inventieve manier om te discussieren...
quote:Je hebt gelijk.
Op dinsdag 25 juni 2002 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
LOL
Ik heb je al vaker in topics jezelf gelijk zien geven onder een andere nick:
Ron_Jeremy:
Honden zijn groenX-Ray
Je hebt gelijk, honden zijn groen !R@b
Precies ! Honden zijn daadwerkelijk groen !!![afbeelding] Leuke inventieve manier om te discussieren...
quote:Je vergeet Youssef en Hicham, gelly!
Op dinsdag 25 juni 2002 12:46 schreef X-Ray het volgende:
Je hebt gelijk.
Ik ben R@b, Strolie75, Refragmental, Danny, Golfer, Good_Looking Goblin en Verbal.
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 12:47 schreef Lithion het volgende:[..]
Je vergeet Youssef en Hicham, gelly!
we hebben wel hetzelfde icoontje
quote:Zie je wel !!! Dus toch ...
Op dinsdag 25 juni 2002 12:46 schreef X-Ray het volgende:[..]
Je hebt gelijk.
Ik ben R@b.... en nog meer blaat
quote:Echt een antwoord van een kloon.
Op dinsdag 25 juni 2002 12:48 schreef gelly het volgende:Ik ben X-ray niet
quote:Kut-cookies.
Op dinsdag 25 juni 2002 12:47 schreef Lithion het volgende:[..]
Je vergeet Youssef en Hicham, gelly!
quote:Man we hebben zelfs hetzelfde icoontje!
Op dinsdag 25 juni 2002 12:48 schreef gelly het volgende:[..]
Ik ben X-ray niet
quote:Damn, dan heb je het wel druk! Kom je nog wel aan werken toe?
Op dinsdag 25 juni 2002 12:46 schreef X-Ray het volgende:
Je hebt gelijk.
Ik ben R@b, Strolie75, Refragmental, Danny, Golfer, Good_Looking Goblin en Verbal.
Ik op trouwens voor BansheeBoy dat hij een kloon is die opzettelijk de boel aan het stoken. Als hij in real-life ook zo achterlijk is dan heb ik medelijden met hem en zijn omgeving.
quote:Kutcookies
Op dinsdag 25 juni 2002 12:53 schreef X-Ray het volgende:[..]
Man we hebben zelfs hetzelfde icoontje!
quote:Ik kan me niet voorstellen dat zo iemand wel een echt leven heeft. TV aan, pc aan, en de dag is zo weer voorbij.
Op dinsdag 25 juni 2002 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
Ik op trouwens voor BansheeBoy dat hij een kloon is die opzettelijk de boel aan het stoken. Als hij in real-life ook zo achterlijk is dan heb ik medelijden met hem en zijn omgeving.
quote:Oproep aan alle moderators: Bevestig aub aan dit gepeupel dat ik geen kloon ben
Op dinsdag 25 juni 2002 13:03 schreef dwerg het volgende:[..]
Ik kan me niet voorstellen dat zo iemand wel een echt leven heeft. TV aan, pc aan, en de dag is zo weer voorbij.
Btw, hoezo kan jij je dat niet voorstellen dat ik een normaal leven heb ??? ...
[Dit bericht is gewijzigd door BansheeBoy op 25-06-2002 13:24]
quote:Ja, dat vind ik ook vreemd. Ik kan me prima voorstellen dat jij geen normaal leven hebt.
Op dinsdag 25 juni 2002 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Btw, hoezo kan jij je dat niet voorstellen dat ik geen normaal leven heb ??? ...
quote:Wat een sukkel!
Op dinsdag 25 juni 2002 13:21 schreef Cynica het volgende:
Ja, dat vind ik ook vreemd. Ik kan me prima voorstellen dat jij geen normaal leven hebt.
quote:MUAHAHAHAAHAHHA ....
Op dinsdag 25 juni 2002 13:31 schreef Strolie75 het volgende toen hij zichzelf zag in de spiegel:[..]
Wat een sukkel!
quote:Je bent blij dat je een sukkel bent?
Op dinsdag 25 juni 2002 13:46 schreef BansheeBoy het volgende:
MUAHAHAHAAHAHHA ....
quote:Huppa, BansheeBoy moet dan natuurlijk wel nog even in mamma's ondergoedkast snuffelen, en hij heeft zijn dagelijkse routine weer gedaan.
Op dinsdag 25 juni 2002 13:03 schreef dwerg het volgende:[..]
Ik kan me niet voorstellen dat zo iemand wel een echt leven heeft. TV aan, pc aan, en de dag is zo weer voorbij.
collega's kijken me nu raar aan, thanks X-Ray!
quote:Heb je BansheeKneus zijn nieuwe sig al gezien?
Op dinsdag 25 juni 2002 13:56 schreef Strolie75 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
LOL
![]()
![]()
![]()
collega's kijken me nu raar aan, thanks X-Ray!
Op dinsdag 25 juni 2002 13:54 schreef X-Ray weer iets vreemds wat alleen hij begreep:[..]
Huppa, X-ray moet dan natuurlijk wel nog even in mamma's ondergoedkast snuffelen, en hij heeft zijn dagelijkse routine weer gedaan.
.
Hahahahahaha....
weldenkend mens die over een functionerend brein beschikt
Wat een lelijke groene deur!
Bansheeboy
Uitlokking! Het is allemaal de schuld van de drie eenheid en van sharon! Nederlands is een verdorven plaats!
Weldenkend mens die geboren is met al zijn hersenen aan de binnenkant van zijn volledige schedel
Mongool!
Bansheeboy
Precies, kijk dat bedoel ik nou, jij bent mijn holmaatje! Dit is wat ik altijd al heb duidelijk willen maken, ik ben het roerend met je eens. Goh ik kan alleen maar met deze stelling instemmen.
weldenkend mens met een IQ dat hoger ligt dan dat van een blaadje sla
...
...ik ween voor de mensheid...
quote:Verklaart ge nader !
Op dinsdag 25 juni 2002 15:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
discussie over een groene deurweldenkend mens die over een functionerend brein beschikt
Wat een lelijke groene deur!Bansheeboy
Uitlokking! Het is allemaal de schuld van de drie eenheid en van sharon! Nederlands is een verdorven plaats!Weldenkend mens die geboren is met al zijn hersenen aan de binnenkant van zijn volledige schedel
Mongool!Bansheeboy
Precies, kijk dat bedoel ik nou, jij bent mijn holmaatje! Dit is wat ik altijd al heb duidelijk willen maken, ik ben het roerend met je eens. Goh ik kan alleen maar met deze stelling instemmen.weldenkend mens met een IQ dat hoger ligt dan dat van een blaadje sla
......ik ween voor de mensheid...
Op dinsdag 25 juni 2002 15:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
discussie over een groene deurweldenkend mens die over een functionerend brein beschikt
Wat een lelijke groene deur!Bansheeboy
Uitlokking! Het is allemaal de schuld van de drie eenheid en van sharon! Nederlands is een verdorven plaats!Weldenkend mens die geboren is met al zijn hersenen aan de binnenkant van zijn volledige schedel
Mongool!Bansheeboy
Precies, kijk dat bedoel ik nou, jij bent mijn holmaatje! Dit is wat ik altijd al heb duidelijk willen maken, ik ben het roerend met je eens. Goh ik kan alleen maar met deze stelling instemmen.weldenkend mens met een IQ dat hoger ligt dan dat van een blaadje sla
......ik ween voor de mensheid...
Nu maar hopen dat BansheeBoy niet denkt dat je een kloon van me bent .
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
In pleit voor een wet waarin komt te staan dat een crimineel die is gevormd door de maatschappij gewoon vrijuit mag gaan, hij is zelf in feite dan niet de dader, maar de samenleving heeft die hevige druk op de schouder van de betreffende crimineel gezet en hem gevormd tot een crimineel... ! Ik hoop dat die wet er ooit komt, gelijkheid moet naar mijn idee tot in de details worden uitgewerkt, zelfs wanneer het uitlokking betreft...
quote:
laatste blaatte Bansheeboy deze BS:
Keer op keer wordt Al-Qaida zwart gemaakt door hen verantwoordelijk te stellen voor dingen die ze absoluut niet hebben gedaan !!!
Al een aantal maanden is Al-Qaida bezig de naam te zuiveren door in het publiek te treden met de goede daden die ze verrichten in bv. de 3de wereld etc. ..
quote:en die laatste heeft 't tot m'n sig geschopt !
Al-Qaida heeft in het verleden wat fouten gemaakt, maar dat is menselijk, maar ngmaals, steeds vaker treden zij naar buiten met bv. giften aan de 3de wereld of de bouw van scholen etc. Dus zo slecht is die club niet denk ik...
quote:Ik neem aan dat je het dus met me eens bent...
Op donderdag 27 juni 2002 10:38 schreef eRR_ het volgende:[..]
[..]en die laatste heeft 't tot m'n sig geschopt !
quote:trek je eigen conclusies
Op donderdag 27 juni 2002 10:57 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Ik neem aan dat je het dus met me eens bent...
[Dit bericht is gewijzigd door eRR_ op 27-06-2002 12:25]
quote:Nou, verklaar je nader ...
Op dinsdag 25 juni 2002 10:40 schreef Quenda het volgende:[..]
Dat noem ik een understatement.
GLG
quote:"Period offtopic kid"
Op vrijdag 05 juli 2002 15:52 schreef X-Ray het volgende:
En hier weer vrolijk verder, mensen..
GLG
quote:
Op maandag 08 juli 2002 16:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Kom op met mijn "vervaarlijke" quotes ...
quote:
Op maandag 08 juli 2002 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een onzin, vrouwen zijn tegenwoordig zo ge-emancipeerd dat ze bv. zichzelf kunne bevruchten...
Een man slaat niet altijd uit onmacht, maar vaak ook om te tonen dat de vrouw ook respect verdient zei het op iets andere wijze dan gebruikelijk...
quote:
Door BansheeBoy - maandag 08 juli 2002 18:30--------------------------------------------------------------------------------
Aids is onstaan uit het homo-isme als ik me niet vergis...
quote:Precies. Ik ben het met je eens
Op maandag 08 juli 2002 19:39 schreef Refragmental het volgende:[..]
Wederom de drie eenheid die zijn haat verspreidt
Gebruik de search voor onderbouwing van mijn theorie
quote:Wat een quasi-grappige vertoning zeg ....
Op maandag 08 juli 2002 20:04 schreef milagro het volgende:[..]
Precies. Ik ben het met je eens
Wederom de drie eenheid die zijn haat verspreidt
Gebruik de search voor onderbouwing van mijn theorie
quote:Dat ben ik niet met je eens
Op maandag 08 juli 2002 20:18 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Wat een quasi-grappige vertoning zeg ....
![]()
Het is absoluut quasi-grappig
Waarom zo kwaad, heb ik iets misdaan
quote:Wederom een quasi-grappige vertoning...
Op maandag 08 juli 2002 20:52 schreef milagro het volgende:[..]
Dat ben ik niet met je eens
Het is absoluut quasi-grappig
Waarom zo kwaad, heb ik iets misdaan
quote:
Op maandag 08 juli 2002 16:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Kom op met mijn "vervaarlijke" quotes ...
quote:
Bansheeblaag schreef meerdere malen:
ik zie het al weer, er zijn hier weer Fokkers die alle slechte daden, terroristische aanslagen en geweld afschuiven op het inmiddels gezuiverde Al-Qaida. Veel mensen proberen de mythe in stand te houden, maar ze zijn laatste tijd wel goed bezig, we moeten elkaar wat meer tijd gunnen en geduld hebben, het komt dan allemaal goed...
quote:
Keer op keer wordt Al-Qaida zwart gemaakt door hen verantwoordelijk te stellen voor dingen die ze absoluut niet hebben gedaan !!!
Al een aantal maanden is Al-Qaida bezig de naam te zuiveren door in het publiek te treden met de goede daden die ze verrichten in bv. de 3de wereld etc. ..
quote:
Al-Qaida heeft in het verleden wat fouten gemaakt, maar dat is menselijk, maar ngmaals, steeds vaker treden zij naar buiten met bv. giften aan de 3de wereld of de bouw van scholen etc. Dus zo slecht is die club niet denk ik...
[Dit bericht is gewijzigd door eRR_ op 12-07-2002 20:31]
quote:Quasi-grappig? Ik lig dubbel!
Op vrijdag 12 juli 2002 18:59 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Wederom een quasi-grappige vertoning...
quote:Hoezo ???
Op zaterdag 13 juli 2002 10:38 schreef Gia het volgende:[..]
Quasi-grappig? Ik lig dubbel!
Even wat info over X-RayIk haat Brechje (Kan ie wel!
)
Eerste paar keer met een nieuwe dame!!! (neuken gaat wel..)
Wat voor kleur onderbroek draagt de Fokker? (seks tekort?)
Wie vindt Femme ook een homofiele maagd? (X-ray niet geliefd)
Ik ben geil!!!! ()
Ik ben een crimineel! ()
Studenten die een grote bek hebben! (ongegrensde haat?)
Ja die X-Ray is maar een aktief manneke op dit forum
Bedoelde het als sarcasme die obsessie, maar ik had nog gelijk ook *bloos*
Gratis guestbook thanks
quote:Man
Op dinsdag 25 juni 2002 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Oproep aan alle moderators: Bevestig aub aan dit gepeupel dat ik geen kloon ben
Btw, hoezo kan jij je dat niet voorstellen dat ik een normaal leven heb ??? ...
Dit was mijn bezoekje, daar moeten de topic starters het maar mee doen. Geinig zo'n fanclub. Misschien kom ik nog eens een bezoekje brengen met een openbaring Bijvoorbeeld dat Sinterklaas fictie is
GLG
[Dit bericht is gewijzigd door Good_Looking_Gobling op 15-08-2002 01:39]
quote:Zeker niet, maar als je zo doorgaat met etteren, krijg je em wel. De Übercrew heeft namelijk, in tegenstelling tot de gewone crew, geen enkele reden nodig om klojo's zoals jij van het forum af te trappen.
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
* BansheeBoy lacht zich rot om de beschuldiging dat hij al jaren een prominent lid is van de zuivere anti-misdaad pro-vrede beweging Al-Qaeda lid is...
...
quote:Precies, en dat doet me goed
Op donderdag 15 augustus 2002 10:27 schreef Joker1977 het volgende:[..]
Zeker niet, maar als je zo doorgaat met etteren, krijg je em wel. De Übercrew heeft namelijk, in tegenstelling tot de gewone crew, geen enkele reden nodig om klojo's zoals jij van het forum af te trappen.
...
quote:Hiermee eindig je elke posting. Wellicht een tip om het in je signature op te nemen
Op donderdag 15 augustus 2002 13:03 schreef X-Ray het volgende:[..]
M
quote:
Je verward het een en ander mon beste Milagro. Being a democrat is een zeer breed begrip. De democraten in de senaat in de VS heben bijvoorbeeld een heel ander rol te vervullen als de politici die in Nederland zich Democraat noemen. Drogredenatie? Disco!
quote:En nog 400X "drogredenatie en Socratisch"..........
En V. Dam stelt Fortuyn duidelijke vragen waar hij gewoon geen antwoord op geeft. Ooit van een socratisch gesprek gehoord?
quote:Ja daar is ie goed in ja
Op vrijdag 16 augustus 2002 03:10 schreef AchJa het volgende:[..]
[..]En nog 400X "drogredenatie en Socratisch"..........
Oh hij heeft een nieuw, nergens op slaand stopwoordje: disco!
quote:Hallo Milagro, een laatste doch zeer dringende mededeling van mij, wil je aub kijken of het kan aangezien GLG, misschien BSB ook, proberen
Op donderdag 15 augustus 2002 18:25 schreef milagro het volgende:[..]
Hiermee eindig je elke posting. Wellicht een tip om het in je signature op te nemen
M
![]()
![]()
![]()
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |