We zullen zien hoe sven ervoor staat als hij volgend seizoen weer mee gaat proberen te doen. Niet te vergelijken een blessure, al denk ik dat het psychische aspect wel erg wordt vermeden. Als sven gedwongen 2 jaar geen wedstrijden mag rijden dan weet ik zeker dat hij gedurende een periode meer dan wekelijks de polonaise danst in heerenveen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Barcelona doet ook alles wat Messi wilt.
Sven is een harde, maar zie hem niet in 5 dagen per week feesten en met 8 kg extra aankomen op een test. Hij heeft een winner mentaliteit, die ik bij heel veel NL topsporters mis
Flikker op zeg ...quote:Op maandag 27 juni 2011 23:11 schreef Ericr het volgende:
Je hebt de dopingzondaars die terug komen op een hoog niveau en je hebt de dopingzondaars die marginaal blijven omdat ze altijd maar blijven geloven in het aan het toegedichte talent. Vrees dat Dekker bij de marginalen gaat horen, zijn geld is op den duur ook wel eens op en als je high roller speelt nog wat sneller.
Er is vast nog wel een hotelletje in Senegal waar een AIDS-hoertje wacht op een wilde nacht met een blanke knul. Thomas grijp je kans.
Welk gevoel?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:28 schreef Jester65 het volgende:
Ik heb hetzelfde gevoel als Wilfried de Jong.
lolbroekquote:Op maandag 27 juni 2011 23:29 schreef Ericr het volgende:
[..]
Boek alvast een enkeltje Senegal, kom je Thomas vanzelf een keer tegen.
Waarom zou Thomas Dekker niet zo kunnen eindigen? Hij heeft een gebrek aan zelfreflectie. Hij is altijd op handen gedragen door zijn omgeving en alles ging crescendo bij Thomas Dekker. Hierdoor had hij bijna nooit tegenslagen en leerde hij niet om te gaan met deze tegenslagen. Die twee jaar schorsing is een hele grote tegenslag voor hem. Tevens leidt/leed hij een leven van een losgeslagen glamourboy. Dit is precies hoe het ging met Marco Pantani en Frank Vandenbroucke.quote:
Dat spreek ik zeker niet tegen ..quote:Op maandag 27 juni 2011 23:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Waarom zou Thomas Dekker niet zo kunnen eindigen? Hij heeft een gebrek aan zelfreflectie. Hij is altijd op handen gedragen door zijn omgeving en alles ging crescendo bij Thomas Dekker. Hierdoor had hij bijna nooit tegenslagen en leerde hij niet om te gaan met deze tegenslagen. Die twee jaar schorsing is een hele grote tegenslag voor hem. Tevens leidt/leed hij een leven van een losgeslagen glamourboy. Dit is precies hoe het ging met Marco Pantani en Frank Vandenbroucke.
Er zijn zat "sport sprookjes" dus waarom niet?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop zo dat TD een team vind en zijn carriere weer kan oppakken nadat hij geboet heeft.
Vond hem wel weer erg patserig. Wellicht dat hij het zelf niet zo doorheeft, maar dat geld, die huizen, die Porsche. Niet echt standaard voor een jongen van 26.
Denk ook wel dat ondanks zijn levensstijl hij nu inziet dat hij geen fout meer kan maken. Ik gun hem iig het allerbeste, maar denk toch dat er nog vanalles moet veranderen wil hij echt terugkeren op niveau.
Patserig ja, maar hij weet ondertussen ook wel dat je geluk daar niet in zit. Maar hij geniet wel van zaken en zn ouders vind ie ook belangrijk. Hij weet dondersgoed dat materialisme geen geluk brengt, maar het laat wel zien dat ie van mooie spullen houdt, niks mis mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop zo dat TD een team vind en zijn carriere weer kan oppakken nadat hij geboet heeft.
Vond hem wel weer erg patserig. Wellicht dat hij het zelf niet zo doorheeft, maar dat geld, die huizen, die Porsche. Niet echt standaard voor een jongen van 26.
Denk ook wel dat ondanks zijn levensstijl hij nu inziet dat hij geen fout meer kan maken. Ik gun hem iig het allerbeste, maar denk toch dat er nog vanalles moet veranderen wil hij echt terugkeren op niveau.
Hij kreeg een contract van 500.000 euro per jaar toen die prof werd.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
Snap alleen niet waar hij het financieel allemaal van doet? Heeft hij die paar jaren echt zoveel bij elkaar gefietst?
Nou ik denk niet dat het zo ernstig is, maar het fascineert Dekker wel. Zei het zonet al, Steve mcQueen shirt en een VDB boek. Hij vindt het wel mooi dat soort figuren en heeft het in deze docu al een paar keer over zelfdestructief gedrag gehad.quote:
Psychologie van de kouwe grond op afstand.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:21 schreef Lagrinta het volgende:
Steve McQueen shirt ook aan, boek van VDB op bed. Ja ik snap em wel.
Daar hou ik helemaal niet van. Maar Dekker geeft aan van extremen te houden. Dat doen meer mensen, niks mis mee. Maar hij denkt ook dat ie zweeft en dat doet een Sven Kramer niet. Hoewel Sven nu in deze tijd ook zichzelf goed leert kennen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Psychologie van de kouwe grond op afstand.
Vertel eens: wat voor zieleroersels heb je ontdekt?
Om maar eens een managementterm te gebruiken, Kramer is in control, Dekker is dat niet afgaande op deze uitzending. Kramer heeft een grote tegenslag gehad maar heeft daarna een plan op poten hoe hij daar gaat komen, en heeft hulp van een fantastische coach. Dekker heeft geen masterplan en papa en mama zijn slechts fanatieke amateur coaches.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:36 schreef Lagrinta het volgende:
Daar hou ik helemaal niet van. Maar Dekker geeft aan van extremen te houden. Dat doen meer mensen, niks mis mee. Maar hij denkt ook dat ie zweeft en dat doet een Sven Kramer niet. Hoewel Sven nu in deze tijd ook zichzelf goed leert kennen.
Klinkt allemaal erg zweverig wat ik op Wikipedia lees. Zit er een wetenschappelijke onderbouwing achter?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:48 schreef golfer het volgende:
Ach. Hij heeft al een haptonoom geraadpleegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |