Hij is ook lekker op gewicht ja...quote:Op maandag 27 juni 2011 21:19 schreef franklop het volgende:
in 2 weken 0 progressie boeken, gaat al goed
Open glazen deur in zijn geval was het denk ik!quote:Op maandag 27 juni 2011 21:27 schreef franklop het volgende:
door een ruit gegaan, zal vast niet met drank te maken gehad hebben
Dat hoofd verraadde genoeg om te zeggen dat dat geen huis-, tuin- en keukenongelukje was.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:27 schreef franklop het volgende:
door een ruit gegaan, zal vast niet met drank te maken gehad hebben
Voor een profwielrenner is hij een kilo of 8 te zwaar, maar denk dat veel fokkers wel met zijn fysiek zouden willen ruilenquote:
Zou zo Mario Been kunnen opvolgenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:30 schreef Caland het volgende:
Bij elke ietwat kritische vraag die verongelijkte houding.
Dat is zijn taak toch ook niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:31 schreef franklop het volgende:
vind het nou niet echt een overtuigende documentaire waarvan ik zeg van; nou die dekker mag wel terugkomen, ik vertrouw hem wel
gaat meer om de houding van TD in de docuquote:
Wie rijdt er nou in een Porsche jonguhquote:Op maandag 27 juni 2011 21:34 schreef JimboSlice het volgende:
We mogen toch wel stellen dat Dekker een ongelooflijk domme jongen is.
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:34 schreef JimboSlice het volgende:
Mja, dat zal best...quote:Op maandag 27 juni 2011 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor een profwielrenner is hij een kilo of 8 te zwaar, maar denk dat veel fokkers wel met zijn fysiek zouden willen ruilen
Hij komt niet bijster intelligent over, ik vraag me af of hij überhaupt het vmbo heeft afgemaaktquote:Op maandag 27 juni 2011 21:34 schreef JimboSlice het volgende:
Ja dat mogen we stellen.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:34 schreef JimboSlice het volgende:
Docu hoeft ook geen nieuwe informatie te geven, maar een blik in iemand zijn leven.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:36 schreef danos het volgende:
Vind de docu toch wel behoorlijk beperkt, nog niets gezien of gehoord wat verrassend is. had dan vooral liever dat 1e jaar intenser gevolgd willen zien hebben, totale leegte.
Mja dat wil niemand natuurlijk ook van zichzelf laten zien.
ik wou net zeggenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:42 schreef Droopie het volgende:
Lol...dat is geen thaise massage met happy ending
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel goed materiaal voor andere tijden sport over 20 jaar. Een terugblik over een desastreus verlopen comeback
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |