Meteen accepteren dat bod van 5 miljoen. En ik denk dat je voor 12 miljoen Strootman en Mertens wel op kunt halenquote:Spartak Moskou heeft een uitgebreid verlanglijstje. De transfer van Demy de Zeeuw is afgeketst, maar de Russen blijven speuren naar een nieuwe middenvelder en toonden ook al interesse in Steven Defour en Mehdi Carcela van Standard Luik. Life Sports weet maandag te melden dat de Moskouer club ook Otman Bakkal volgt. De middenvelder staat nog tot volgend jaar onder contract bij PSV.
/
Volgens het Russische medium is de vraagprijs vierenhalf miljoen euro, maar Spartak heeft zelfs vijf ton meer over voor de Eindhovenaar. Vermoedelijk staat de club uit de lichtstad niet onwelwillend tegenover een verkoop van de eenmalig Nederlands international, die vooralsnog niet de intentie heeft om bij te tekenen. Dit seizoen verscheen Bakkal immers slechts twaalf keer aan de aftrap en speelde hij maar acht wedstrijden helemaal uit.
PSV dreigt met de interesse van Krasno-belye opnieuw een speler aan een Russische club kwijt te raken; eerder vertrok Balázs Dzsudzsák al naar Anzhi Makhachkala. Naast Bakkal staan verder ook Pedro Mendes (Sporting Portugal) en Lazhar Hadj Aïssa (ES Sétif) in de belangstelling van Spartak. Mogelijk kan PSV met de miljoenen van Bakkal wél succesvol aankloppen bij FC Utrecht: de Domstedelingen wezen een bod van tien miljoen euro voor Kevin Strootman en Dries Mertens al af.
Nu moet Toornstra gehaald worden door een ander club en kijken wat Brands dan gaat zeggen.. Al zijn plannen gaan nu niet door..quote:Mocht PSV nog serieus werk willen maken van de komst van Kevin Strootman, dan moet het opschieten. De middenvelder van FC Utrecht is uitgegroeid tot één van de meestbegeerde Nederlandse talenten van dit moment en werd ook al genoemd bij enkele clubs uit Engeland. Volgens NUsport meldt AS Roma zich nu in de race.
Zaakwaarnemer Chiel Dekker bevestigde eerder tegenover het weekblad dat naast PSV enkele andere clubs interesse hebben in zijn cliënt: “Kevin is erg gewild, niet alleen in het binnenland. Ook buitenlandse clubs tonen belangstelling. Hij heeft natuurlijk een goed seizoen achter de rug.” Eén van de geïnteresseerde buitenlandse clubs zou Roma zijn.
De Italiaanse club werd onlangs overgenomen door de Amerikaan Thomas DiBenedetto, die Roma terug naar de top wil helpen. Hij is bereid om flink in de spelersgroep te investeren en Strootman is één van de kandidaten om binnengehaald te worden. Luis Enrique werd maandag gepresenteerd als nieuwe hoofdtrainer van Roma.
een transfer van 14 miljoenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:43 schreef DeMessias het volgende:
Waar haalt PSV dat budget vandaan? Ik hoopte dat Mertens naar Anderlecht zou komen!
Hij wil geen stap omlaag nemen..quote:Op maandag 20 juni 2011 21:43 schreef DeMessias het volgende:
Waar haalt PSV dat budget vandaan? Ik hoopte dat Mertens naar Anderlecht zou komen!
Over een uitgaande transfer van 14 miljoen beschik je toch niet direct op je bankrekening? Anderlecht heeft Boussoufa ook laten gaan voor veel geld en zou Lukaku aan Chelsea willen verkopen voor 20 miljoen. Helaas spelen zij niet kort op de bal, wat PSV blijkbaar wel doetquote:
Boussoufa is naar dezelfde club, die Russen betalen volgens mij redelijk vlot. Maargoed er wordt ook niet in één keer gekocht voor dat bedrag, dat gaat ook in termijnen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Over een uitgaande transfer van 14 miljoen beschik je toch niet direct op je bankrekening? Anderlecht heeft Boussoufa ook laten gaan voor veel geld en zou Lukaku aan Chelsea willen verkopen voor 20 miljoen. Helaas spelen zij niet kort op de bal, wat PSV blijkbaar wel doet
inderdaad Mertens wil wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Als Mertens kon kiezen stond hij in het Astridpark hoor
Daar is nu wel meteen een claim heen gegaan na de promotiequote:Op maandag 20 juni 2011 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat PSV nu wel 2x nadenkt, net als toen met Betis..
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daar is nu wel meteen een claim heen gegaan na de promotie
quote:
quote:VI: PSV stuurde Betis aanmaning na promotie
1 juni 2011
De nieuwe uitgave van Voetbal International meldt dat PSV Betis Sevilla een aanmaning heeft gestuurd vanwege het niet betalen van de 1,8 miljoen euro die PSV nog te goed heeft. Vanwege de surseance van betaling wil de club niet voldoen aan de verplichting. Betis slaagde erin promotie af te dwingen naar de hoogste klasse, waarna PSV direct in actie kwam met de aanmaning.
Ik blijf het schandalig vinden dat die 1.8 miljoen niet onze kant op komt, snap het niet dat daar geen hardere stappen tegen genomen kunnen worden..quote:
Ja is ook totaal belachelijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:02 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Ik blijf het schandalig vinden dat die 1.8 miljoen niet onze kant op komt, snap het niet dat daar geen hardere stappen tegen genomen kunnen worden..
Chadli heeft het goed gedaan, maar zat aankopen die het niet halen hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef Doublepain het volgende:
Twente heeft toen ook al een goeie deal gemaakt om Chadli te halen en nu Ajax met Boerrigter.. Is het zo moeilijk voor PSV om een scout te huren om de hele jaar de JL te scouten? Zijn goedkoper en kunnen (hopelijk) Nederlands.. Er zal vast wel stuk of 4 spelers rondlopen die even goed zijn als Manolev..
tis vooral stemmingswisselingenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:41 schreef LudoSanders het volgende:
Sowieso is in dit topic de stemming nogal negatief.
En dat laatste is hard nodig ook, de huidige selectie is ondermaats. Hier is het al paniek omdat er nog geen versterkingen zijn aangekondigd en moeten er al koppen rollen voor de transferdeadline verstreken is.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis vooral stemmingswisselingen
euforie na het reddingsplan en nu weer realiteit
Maargoed als ik de transfers en interesse in spelers zie staan we aan de vooravond van een aardige verbouwing van de selectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |