Daar heb je wel gelijk in maar als jij bij een andere baas 25% meer kan verdienen doe je het denk ik ook wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:34 schreef Einthovuh het volgende:
ZaakwaarnemersDe kanker van het moderne voetbal.
Dat was toen ivm Jan Reker maar die is nu ook weg. Je hebt wel gelijk opzich natuurlijk de zaakwaarnemers proberen er zoveel mogelijk uit te slepen (ook uit eigen belang). Maar daardoor wordt wel het voetbal verpest.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in maar als jij bij een andere baas 25% meer kan verdienen doe je het denk ik ook wel.
Verder is het alleen maar goed dat hij niet komt, als je dan een topsalaris betaalt doe dat dan aan iemand de je elftal echt beter maakt en niet een keeper die hoewel hij goed was in Nederland toch blunder na blunder maakte in de PL, is maar afwachten of hij die oude vorm weer kan herpakken.
Hij is toch ook niet zo prettig weggegaan of vergis ik me nu?
Ik ben het hier mee eens. 2 miljoen aan salaris is idioot om uit te geven aan een keeper. en al helemaal in de situatie waar psv nu zit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verder is het alleen maar goed dat hij niet komt, als je dan een topsalaris betaalt doe dat dan aan iemand de je elftal echt beter maakt en niet een keeper die hoewel hij goed was in Nederland toch blunder na blunder maakte in de PL, is maar afwachten of hij die oude vorm weer kan herpakken.
Dan niet, oprotten!quote:
quote:Rutten: 'PSV moet risico's gaan nemen'
Als PSV in de toekomst wil meetellen in Europa, dan heeft de Eindhovense club een groter voetbalstadion nodig. Dat zegt hoofdtrainer Fred Rutten woensdag in een interview in AD Sportwereld.
"Je moet ambities hebben. PSV moet wel groot blijven denken, plannen maken voor de toekomst", aldus Rutten. De trainer wijst op FC Twente. "Zeker als je ziet dat FC Twente nu wil groeien naar een stadion met 40.000 plaatsen. Als je alleen heel economisch verantwoord op de winkel blijft passen, dan kom je er niet. Je moet je blijven ontwikkelen."
Rutten laat zich in het vraaggesprek niet uit over het cruciale reddingsplan voor PSV, waarbij de gemeente de grond onder het stadion koopt. "Ik snak vooral naar het moment waarop de selectie van PSV compleet is."
Vooralsnog is de selectie van de Brabantse club nog niet versterkt voor het komende seizoen. Voor onder anderen Balázs Dzsudzsák is nog geen vervanger aangetrokken en het contract met Jonathan Reis loopt af. Rutten: "Ik vind het persoonlijk jammer dat Nordin Amrabat in de winterstop is vertrokken. Hij wilde niet langer wachten, maar had nu de opvolger van Dzsudzsák kunnen zijn. Dit was zijn kans geweest."
De coach geeft toe dat rond zijn selectie veel vraagtekens zijn. "We moeten afwachten of er een representatief elftal staat aan het begin van het seizoen. Al heb ik er wel vertrouwen in dat de manager (Marcel Brands, red.) dat goed zal invullen", aldus Rutten.
Dat van Bakkal klopt niet helemaal. Er was juist interesse voor hem vanuit het buitenland; CSKA Moskou , maar daar had Bakkal geen trek in.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV had Dries Mertens graag gehaald van FC Utrecht, maar hij lijkt te duur te zijn. Oussama Assaidi van SC Heerenveen is een andere kandidaat, maar over diens kwaliteiten bestaat binnen PSV geen volledige consensus. De Eindhovenaren raken naast Dzsudzsák mogelijk ook Orlando Engelaar en Otman Bakkal kwijt: zij hebben aangegeven dat ze openstaan voor een buitenlands avontuur.
Daar kunnen we wel voor zorgen..quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat van Bakkal klopt niet helemaal. Er was juist interesse voor hem vanuit het buitenland; CSKA Moskou , maar daar had Bakkal geen trek in.
Ik snap niet dat je Bakkal slecht kan noemen. Hij krijgt onder geen enkele trainer de afgelopen paar jaar de kans om zich echt te laten zien. Ik ben er nagenoeg van overtuigd dat als je hem vanaf wedstrijd 1 neerzet en hem minimaal 20 wedstrijden 90 minuten laat spelen hij echt wel van waarde is voor dit team.quote:
Ja maar die 20 wedstrijden heb je verlorenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je Bakkal slecht kan noemen. Hij krijgt onder geen enkele trainer de afgelopen paar jaar de kans om zich echt te laten zien. Ik ben er nagenoeg van overtuigd dat als je hem vanaf wedstrijd 1 neerzet en hem minimaal 20 wedstrijden 90 minuten laat spelen hij echt wel van waarde is voor dit team.
Dat hij in Eindhoven geboren is moet toch geen graadmeter zijn bro?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De enige Strijpenaar in dienst van PSV? Ga eens héél vlug je mond spoelen.
Wel als ie de kwaliteiten heeft als Bakkal. Dan heb je een goed middenveld met Hutchinson.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:34 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dat hij in Eindhoven geboren is moet toch geen graadmeter zijn bro?
Labyad op vakantie?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wel als ie de kwaliteiten heeft als Bakkal. Dan heb je een goed middenveld met Hutchinson.
aankoop - Bakkal - Hutchinson - Lens
Veel beter..quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wel als ie de kwaliteiten heeft als Bakkal. Dan heb je een goed middenveld met Hutchinson.
aankoop - Hutch - Labyad - Lens
Zakaria wil tenminste, een doorzetter en pakt meer ballen af dan Bakkal..quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Labyad al basisplaats? Vind Bakkal toch meer een zekerheid. Labyad komt wel.
Want dat weet jij na die 3,5 wedstrijd van afgelopen seizoen...quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zakaria wil tenminste, een doorzetter en pakt meer ballen af dan Bakkal..
Nee, Bakkal speelde fantastisch in die 10 wedstrijden..quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want dat weet jij na die 3,5 wedstrijd van afgelopen seizoen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |