Je was spontaan en overduidelijk in haar als vrouw geinteresseerd. Volgens mij heb je het doorquote:Op maandag 20 juni 2011 15:40 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Nooit eerder gezien, nooit eerder mee gepraat.
Ik was bij een kroeg waarvan de eigenaar mij wel eens als portier in zet.
Ik zag haar en ik had zoiets van.. nou nou, dus ben er naar toe gelopen met een heel verhaal. Aan het ratelen geweest als een malle,omdat ik zo zenuwachtig als de pest was. Dat heb ik geloof ik als laatste nog gezegd.. Je bent knap daar wordt ik zenuwachtiig van daarom ratel ik(op zich een facepalm moment) En net werdt ik toegevoegd
Mwoah, het is wel goed voor je zelfvertrouwen als je denk van 'dat kan ik beter'. En je schijnt zelf het best dingen te leren als jij ze aan iemand leert, dat heeft er waarschijnlijk ook wel iets mee te maken.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Grappig. Ik leer het meest van mensen die ergens beter in zijn dan ik. Sterker nog; als ik alleen maar 'speel' met mensen die ergens slechter in zijn, ga ik achteruit.
respect hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 15:40 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ik zag haar en ik had zoiets van.. nou nou, dus ben er naar toe gelopen met een heel verhaal. Aan het ratelen geweest als een malle,omdat ik zo zenuwachtig als de pest was. Dat heb ik geloof ik als laatste nog gezegd.. Je bent knap daar wordt ik zenuwachtiig van daarom ratel ik(op zich een facepalm moment) En net werdt ik toegevoegd
Klinkt goed... ik wil sommige dames die ik van het weekend heb gesproken ook wel toevoegen op facebook, maar heb geen idee wat hun namen zijn (ook al hebben ze zich in sommige gevallen wel voorgesteld)...quote:Op maandag 20 juni 2011 15:40 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Klinkt meer als loon na werken moet ik zeggen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:45 schreef Arthur_Dent het volgende:
Mhaw, dit was denk ik een gevalletje van .. zonder geluk vaart niemand wel.
Maar neemt niet weg dat ik erg blij ben na 3 weken achtermekaar blauwtjes lopen of raar aangekeken worden.
Thanks,quote:
Nha die eerste 3 weken heb ik ook soms als een rasechte totaal malloot dingen geprobeerd, maar zoals hier iedereen altijd roept liever dat als nooit iets en alleen hier type hoe rot het wel niet is.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klinkt meer als loon na werken moet ik zeggen.
Het is i.i.g. een begin, en blijkbaar heb je toch wel indruk gemaakt anders had ze niet toegevoegd.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:46 schreef Arthur_Dent het volgende:
Thanks,
Kost een hoop hoofdpijn, maar dan heb je wel iemand op facebook (en voor de rest nog niks..)
Dat is de eigenaardigheid van vaardigheden. Het kunnen is vaak impliciet/onbewust. Iets kunnen wil nog niet zeggen dat je het ook begrijpt. En omgekeert, iets begrijpen wil nog niet zeggen dat je het ook kunt. Juist als je iets niet kunt, ga je er bij stilstaan en proberen, en dat bevorderd het begrijpen. Je kunt bijvoorbeeld zien, maar je begrijpt niet hoe. Mensen die niet kunnen zien, wijzen ons erop dat 'zien' niet vanzelf is.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Grappig. Ik leer het meest van mensen die ergens beter in zijn dan ik. Sterker nog; als ik alleen maar 'speel' met mensen die ergens slechter in zijn, ga ik achteruit.
Dat is precies mijn uitgaans punt, dus we gaan maar eens naar dat feestje/ding toe waarvan ze gevraagd heeft of ik er ook heen ging. Nee heb je , ja kun je krijgen toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is i.i.g. een begin, en blijkbaar heb je toch wel indruk gemaakt anders had ze niet toegevoegd.
Ik denk dat wanneer zij jou uiterlijk echt een struikelblok had gevonden, ze je absoluut niet had toegevoegd op facebook; laat staan je mee zou vragen naar een of ander feestje... als ik jou was zou ik die angst opzij proberen te zetten; en er gewoon van proberen te genieten... wat er uiteindelijk ook mag gebeuren.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:56 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Dat is precies mijn uitgaans punt, dus we gaan maar eens naar dat feestje/ding toe waarvan ze gevraagd heeft of ik er ook heen ging. Nee heb je , ja kun je krijgen toch?
Nou nog even mijzelf een schop onder de kont geven dat ik niet als een creep ga staren en verder niks doe. Misschien is er een kansje, zelfs voor mij (Ik val namelijk een beetje buiten de boot qua uiterlijk in mijn doelgroep)
Wat een gezweefteef weer. De meeste zaken leer je gewoon door herhaling, dat weet je zelf ook best. Als je iets verkeerd doet en dat blijft herhalen leer je het ook verkeerd aan.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:52 schreef deelnemer het volgende:
Dat is de eigenaardigheid van vaardigheden. Het kunnen is vaak impliciet/onbewust. Iets kunnen wil nog niet zeggen dat je het ook begrijpt. En omgekeert, iets begrijpen wil nog niet zeggen dat je het ook kunt. Juist als je iets niet kunt, ga je er bij stilstaan en proberen, en dat bevorderd het begrijpen. Je kunt bijvoorbeeld zien, maar je begrijpt niet hoe. Mensen die niet kunnen zien, wijzen ons erop dat 'zien' niet vanzelf is.
Het is niet mijn uiterlijk an sich, ik durf zelfs te beweren dat ik er best ok uitzie. Maar meer zeg maar de dingen er omheen. Als ik ook bijvoorbeeld kijk waar de vrouwen mee lopen die ik leuk vind, dan ziet het er totaal anders uit als dat ik er uit zie. Dat is het meer.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer zij jou uiterlijk echt een struikelblok had gevonden, ze je absoluut niet had toegevoegd op facebook; laat staan je mee zou vragen naar een of ander feestje... als ik jou was zou ik die angst opzij proberen te zetten; en er gewoon van proberen te genieten... wat er uiteindelijk ook mag gebeuren.
Ach, m'n ex vond mij ook in eerste instantie haar type niet. Toch 2.5 jaar een relatie mee gehad.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:07 schreef Arthur_Dent het volgende:
Het is niet mijn uiterlijk an sich, ik durf zelfs te beweren dat ik er best ok uitzie. Maar meer zeg maar de dingen er omheen. Als ik ook bijvoorbeeld kijk waar de vrouwen mee lopen die ik leuk vind, dan ziet het er totaal anders uit als dat ik er uit zie. Dat is het meer.
Whehe mooi toch! Je bent wel eerlijkquote:[b]Op maandag 20 juni 2011 15:40 schreef Arthur_Dent het volgende:[/
Je bent knap daar wordt ik zenuwachtiig van daarom ratel ik(op zich een facepalm moment) En net werdt ik toegevoegd
Heb ik altijd als ik zenuwachtig wordt, dan is het of stil of ik floep er alles uit..quote:
Ja ik ben metal fan en doe dnd e.d. dat betekend dat iedereen stoer staat te zijn met hun lange haar en bandshirts met 500 doodskoppen, en er 1 mallot is in een kleurig bloesje nette schoenen en spijkerbroek..Ik voldoe niet echt aan het beeld wat andere mensen bij me hebben zeg maar.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ach, m'n ex vond mij ook in eerste instantie haar type niet. Toch 2.5 jaar een relatie mee gehad.
Het ratelen schijnbaar wel, maar ik was eerst nog veel erger, dan durfde ik er niet naar toe te stappen en dan stond ik er bij en keek ik er naar.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je dat een boel meiden gewoon dat juist wel leuk vinden als iemand zenuwachtig gaat ratelen ????
Meiden vinden verlegen jongens best wel hun charme hebben hoor.
Geloof ik graag!quote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je dat een boel meiden gewoon dat juist wel leuk vinden als iemand zenuwachtig gaat ratelen ????
Ik vind het vaak wel schattig, maar of dat nou ook hetgeen is wat ze willen horen?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef formerjellybean het volgende:
Hangt er van af denk ik? Als hij blij schattig blijft niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind het vaak wel schattig, maar of dat nou ook hetgeen is wat ze willen horen?
Haha, nouja alleen schattig is voor mij vaak geen date-materiaal dus vandaar.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er van af denk ik? Als hij blij schattig blijft niet.
Als de vrouw wil door praten omdat ze de persoon in kwestie lief en schattig vind denk ik wel
Een vrouw mag alles van me denken, als we maar op de date tour blijven
Dat weet ik niet, de meeste kerels die ik ken hebben een boel testeron en willen liever niet horen dat ze schattig en lief zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind het vaak wel schattig, maar of dat nou ook hetgeen is wat ze willen horen?
Gelukkig heb je ook nog allerlei leuke tussenwegen.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, de meeste kerels die ik ken hebben een boel testeron en willen liever niet horen dat ze schattig en lief zijn.
Maar ik hoor ook wel vaak juist van meiden dat ze liever een verlegen iemand hebben die even moeite ermee heeft dan iemand die tig meiden aan het versieren is want dat merk je wel.
De regels worden dan ook meer te gemakkelijk gemaakt, het heeft bij mij meer effect als een jongen echt even nadenkt van wat ga ik nou zeggen, het doet al is het met moeite , en het gemeend is , dan iemand die een hele avond met hippe zinnetjes bij allerlei meiden probeert te scoren.
Uhuh, maar voor jezelf lijkt het me niet heel handig/fijn en er is ook zoiets als te verlegen en dat moet je ook niet willen omdat een paar meiden daar toevallig wel op kicken.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:17 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is ook weer zo. Ik vind het wel even handig te melden dat verlegen zijn juist ook een voordeel kan zijn qua versieren , ook al denken ze dat niet altijd.
Aardig van je, maar meestal werkt het gewoon tegen je.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:17 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is ook weer zo. Ik vind het wel even handig te melden dat verlegen zijn juist ook een voordeel kan zijn qua versieren , ook al denken ze dat niet altijd.
Dat zijn uitzonderingen op de regel dat verlegenheid dus niet handig is bij het versieren.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:17 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is een versierstap van haar kant. Doet me denken aan het verhaal van lant.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:34 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ik ben nog toegevoegd op facebook ook!, Met een referentie naar het "grappige verhaal" wat ik tegen haar heb verteld, en of ik ook naar die en die kroeg ga...
Zal wel niks te betekenen hebben maar toch *dansje doet* scoor!!!!!!
Ja sorry je hebt gelijk!quote:
Er zit nog een heel groot stuk tussen verlegen en arrogant he.quote:
Dan denk ik dat zelfverzekerdheid gaat winnen van verlegenheid.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:35 schreef ook_gek het volgende:
Ja sorry je hebt gelijk!
Nog beetje brakheid van een te zwaar weekend
Dat zeker!quote:Op maandag 20 juni 2011 17:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan denk ik dat zelfverzekerdheid gaat winnen van verlegenheid.
Ja dat of ze vond me gewoon aardig / grappig weet ik het. Dat zeg ik, ik zie wel wat er gebeurt.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is een versierstap van haar kant. Doet me denken aan het verhaal van lant.
Ter vermaak misschien, maar niet om mee te daten.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef formerjellybean het volgende:
En dat is een goede instelling.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:38 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ja dat of ze vond me gewoon aardig / grappig weet ik het. Dat zeg ik, ik zie wel wat er gebeurt.
Ik ga er gewoon heen en kijk dan wel wat er gebeurt. (tis niet zo dat ik wanhopig ben ofzo)
Ik ben over een hele boel dingen zelfverzekerd, zoals uiterlijk sport en weet ik het. Maar verlegen zijn terwijl je zelfverzekerd bent op het zelfde onderwerp heb ik nog niet meegemaakt.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan best zelfverzekerd zijn en verlegen ondertussen.
Het is waar dat je vaardigheden leert door herhaling. Maar inzicht in wat vanzelf gaat krijg je zo nooit.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat een gezweefteef weer. De meeste zaken leer je gewoon door herhaling, dat weet je zelf ook best. Als je iets verkeerd doet en dat blijft herhalen leer je het ook verkeerd aan.
Wat betreft met meiden kletsen gaat het net zo. Als je het nooit doet leer je het niet. Als je de verkeerde dingen blijft doen, leer je het ook niet.
Je hebt ook type vrouwen die dat geweldig vind! Want dan kunnen ze je helpen minder verlegen te wordenquote:Op maandag 20 juni 2011 17:38 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ter vermaak misschien, maar niet om mee te daten.
Hier heb je dus helemaal niets aan.
Neuken?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beter iets te arrogant denk ik, dan durf je meer.
Bedoel ook niet op hetzelfde onderwerk he, maar 2 dingen tegelijk zegmaar. Zelfverzekerd over het een maar verlegen bij het ander.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:40 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ik ben over een hele boel dingen zelfverzekerd, zoals uiterlijk sport en weet ik het. Maar verlegen zijn terwijl je zelfverzekerd bent op het zelfde onderwerp heb ik nog niet meegemaakt.
Meestal gaat dat niet zo goed hand in hand
Hangt ook van jezelf af. Typisch een geval waar 'opposites attract'.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beter iets te arrogant denk ik, dan durf je meer.
ik ben een lelijke dikke klootzak dus zouden mooie slanke lieve meisjes op mij moeten vallenquote:Op maandag 20 juni 2011 17:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hangt ook van jezelf af. Typisch een geval waar 'opposites attract'.
Wees eens concreet? Sociaal contact gaat ook niet vanzelf, dat train je net zo goed.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:41 schreef deelnemer het volgende:
Het is waar dat je vaardigheden leert door herhaling. Maar inzicht in wat vanzelf gaat krijg je zo nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |