Ik wil niet heel flauw doen, maar voor minder dan 240 euro kan je zo'n ding nieuw krijgen...quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
Mocht de Fender JA-90 Telecaster (zie mijn eerdere post) bevallen, dan ben ik misschien genoodzaakt om uit financiële overwegingen mijn London City Comet MK1 weg te doen. Iemand interesse? Ben van plan er 240 euro voor te vragen en voor minder hou ik 'm zelf.
[ afbeelding ]
Een beter benadering van een telecaster voor dat geld bestaat er niet. Lees de reviews er maar op na. Hij wordt in sommige kringen zelfs al als een (potentieel) collectors-item gezien.
Maar dan is hij niet door mij bespeeld.quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:06 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Ik wil niet heel flauw doen, maar voor minder dan 240 euro kan je zo'n ding nieuw krijgen...
Ze zijn zeer regelmatig in goede staat voor 150 euro te vinden. Zelfs in de locale muziek zaak heb ik ze gezien voor 190. Voor 100 euro wil ik er misschien nog een keertje eentje hebben, maar voor meer echt niet. Ding speelt niet echt fijn vind ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 02:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dan is hij niet door mij bespeeld.Nee man...je hebt ook gelijk. Maar de MK1-serie is nog maar moeilijk aan te komen en iedereen die een MK1 in nieuwstaat voor minder dan 200 euro kan kopen moet dat direct doen (mits je er één nodig hebt natuurlijk).
Ik vind de hals persoonlijk iets te smal.quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:32 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ze zijn zeer regelmatig in goede staat voor 150 euro te vinden. Zelfs in de locale muziek zaak heb ik ze gezien voor 190. Voor 100 euro wil ik er misschien nog een keertje eentje hebben, maar voor meer echt niet. Ding speelt niet echt fijn vind ik
¤100 ik ook wel. Denk alleen dat m'n ouders er niet zo blij mee zijn (speel nauwelijks, wel veel gitaarspul). Zou wel een stimulatie zijn om er weer eens goed voor te gaan zitten. Want dat geluid wat Knopfler uit zo'n tele haalt 'is to die for'quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:32 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ze zijn zeer regelmatig in goede staat voor 150 euro te vinden. Zelfs in de locale muziek zaak heb ik ze gezien voor 190. Voor 100 euro wil ik er misschien nog een keertje eentje hebben, maar voor meer echt niet. Ding speelt niet echt fijn vind ik
Voor 100 euro kun je er naar fluiten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
¤100 ik ook wel. Denk alleen dat m'n ouders er niet zo blij mee zijn (speel nauwelijks, wel veel gitaarspul). Zou wel een stimulatie zijn om er weer eens goed voor te gaan zitten. Want dat geluid wat Knopfler uit zo'n tele haalt 'is to die for':
I know, maar zoals CoiLive zei; ff wachten op een veiling.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor 100 euro kun je er naar fluiten.
ik bied 25...quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:52 schreef The_Dean het volgende:
Nu te koop voor slechts 200 euro, met nieuwe buis en uiteraard de footswitch.
Randall RG150 G3
[ afbeelding ]
26!quote:
Witte LTD?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo nu opweg om gitaar op te halen nomnomnom
Ik ben over 4 uurtjes op weg om de mijne te halen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:28 schreef Dribbel_ het volgende:
27 appels!quote:
29 en een door Eric Clapton gebruikt plectrum!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:03 schreef Zorro het volgende:
28 en een door mijzelf gebruikt plectrum!
Het is toch de bedoeling dat het bod steeds hoger wordt?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
29 en een door Eric Clapton gebruikt plectrum!
Nice!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
JUPJUPJUP. Heb hem en nu weer opweg naar huis
29 en de oude gitaar van ASHquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
29 en een door Eric Clapton gebruikt plectrum!
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat het bod steeds hoger wordt?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Da's wel heul snelquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
pics@!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gitaar stond in je woonkamer?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We hebben dezelfdequote:Op donderdag 23 juni 2011 12:52 schreef The_Dean het volgende:
Nu te koop voor slechts 200 euro, met nieuwe buis en uiteraard de footswitch.
Randall RG150 G3
[ afbeelding ]
Dat randje.....quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Pics or it didn't happen:
[ afbeelding ]
Helemaal afgesteld maar en nieuwe straplocks opgezet. Alleen nog ff kutte met de hoogte van de elementen en hij is er klaar voor
Vet ding.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal afgesteld maar en nieuwe straplocks opgezet. Alleen nog ff kutte met de hoogte van de elementen en hij is er klaar voor
Nice.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Als je nieuwe aanwinst je niet zo bevalt moet je het maar even laten wetenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[...]
Ik zal vanavond of morgen ook even foto's posten van mijn nieuwe aanwinst.
Qua investering niet echt slim, over vijf jaar is je MBP nog twee tientjes waard en die LP nog minstens 80%, maar je zult die laptop wel nodig hebben voor je studie I presumequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:20 schreef KaMo het volgende:
Ik had een Gibson Les Paul kunnen kopen, maar ik kocht een MacBook Pro
Iemand Mac Mini kopen?
Sweetness!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je er eigenlijk nog iets leuks voor terug kopen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:41 schreef -Menn0- het volgende:
Ben akkoord gegaan met dat bod van 400 euro voor m'n Hot Rod, hopen dat het niet weer zo'n hoerige afhaker is
ENGL is te gek! Ik heb een Thunder Reverb gehad, nog steeds soms spijt van dat ik die weg heb gedaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef -Menn0- het volgende:
Jep weet alleen nog niet watIets wat meer voor hard rock/metal is
Iets van Blackstar of ENGL oid
Optisch bedrog danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee precies even dik, maar dat dacht ik eerst ook
Mooi dingquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Supergoede top! Maar ik ga voor volledig buizen, nog geen idee welkequote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
We hebben dezelfde
Waarom doe je hem weg? Beste top in dat segment? Of ga je voor een Laney of Peavey?
Komt door de kleur. Zet maar eens een witte en een zwarte auto van hetzelfde type naast elkaar, zie je het ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee precies even dik, maar dat dacht ik eerst ook
Juist.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Komt door de kleur. Zet maar eens een witte en een zwarte auto van hetzelfde type naast elkaar, zie je het ook.Vet ding verders! Ik wist heul niet dat ze ook in het wit kwamen.
Vet man, enjoyquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
Yesyes, zo naar de GRASPOP METAL MEETING!
gaat vet worden!
Mijn collega's verklaren mij allemaal voor gek en vragen wie in hemelsnaam Ozzy, Journey, Bullet, en Judas priest zijn, maar ik heb er zin in!
Tof, DRI en Protest the Hero komen daar ook zie ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
Yesyes, zo naar de GRASPOP METAL MEETING!
gaat vet worden!
Mijn collega's verklaren mij allemaal voor gek en vragen wie in hemelsnaam Ozzy, Journey, Bullet, en Judas priest zijn, maar ik heb er zin in!
Ik ook! Kut!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:23 schreef brother52 het volgende:
Damn, ik hoor net dat er zaterdag een punkfestival in Groningen is (GGI) en dan heb ik al wat anders.
8 tot 10 juliquote:
Ook leukquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:31 schreef The_Dean het volgende:
En dan kan ik helaas ook niet
Ben ik crew op Volksdub, grote Volkswagen weekendmeeting...
Dat zekerquote:Dan zie ik je wel op Roadgrill
Ik hoop stiekem dat ze naar Lowlands komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:08 schreef Svyatagor het volgende:
Weezer!!! Die moet ik nog altijd een keer zien. Ze steken zeker niet even het kanaal over.
Dat is nog eens rockende Duo Penottiquote:
Ik ging gister alter bridge nog gitarenquote:
quote:
Wat voor buizenbak?quote:
Crunchy Patquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:58 schreef Rpol het volgende:
Jeuhhh GFS bestellinkje binnen. Een crunchy pat en een fat patGaan met die banaan
Echt nog geen idee, maar er komt wel ietsquote:
Die Valveking vind ik nog steeds echt een aanraderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Echt nog geen idee, maar er komt wel iets
Ah ok.. ik vind pre amp buizen rest transistor juist ideaal... maar ieder zijn ding ;Pquote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mooi ding
[..]
Supergoede top! Maar ik ga voor volledig buizen, nog geen idee welke
Is het zeker! Maar ik speel op dusdanige volumes live en in de oefenruimte dat ik prima volledig buizen kan hebben. En dat geluidquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ah ok.. ik vind pre amp buizen rest transistor juist ideaal... maar ieder zijn ding ;P
Klopt, maar staat niet echt iets op MP. Zit er al druk naar te zoeken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die Valveking vind ik nog steeds echt een aanrader
Da's niet duur! Mooi hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:22 schreef savale het volgende:
Eindelijk een semi hollow:
[ afbeelding ]
190 voor betaald: gitaar uit 2004. Leek echt niet op gespeeld: 0 fretwear, alleen erg stoffig. Nu ff alles schoonmaken / nalopen en nieuw setje snaren. Afstelling was zowaar nog aardig goed.
nicequote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:22 schreef savale het volgende:
Eindelijk een semi hollow:
[ afbeelding ]
190 voor betaald: gitaar uit 2004. Leek echt niet op gespeeld: 0 fretwear, alleen erg stoffig. Nu ff alles schoonmaken / nalopen en nieuw setje snaren. Afstelling was zowaar nog aardig goed.
Ja, daarom.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja daar twijfel ik met de band ook altijd over. Aan de ene kant willen we een verschillend gitaar geluid. Aan de andere kant is een vergelijkend gitaargeluid ook wel handig weer in bepaalde situaties.
Waarom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |