quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat het bod steeds hoger wordt?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
JUPJUPJUP. Heb hem en nu weer opweg naar huis
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo nu opweg om gitaar op te halen nomnomnom
Da's wel heul snelquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
pics@!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gitaar stond in je woonkamer?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We hebben dezelfdequote:Op donderdag 23 juni 2011 12:52 schreef The_Dean het volgende:
Nu te koop voor slechts 200 euro, met nieuwe buis en uiteraard de footswitch.
Randall RG150 G3
[ afbeelding ]
Dat randje.....quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Pics or it didn't happen:
[ afbeelding ]
Helemaal afgesteld maar en nieuwe straplocks opgezet. Alleen nog ff kutte met de hoogte van de elementen en hij is er klaar voor
Vet ding.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal afgesteld maar en nieuwe straplocks opgezet. Alleen nog ff kutte met de hoogte van de elementen en hij is er klaar voor
Nice.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Als je nieuwe aanwinst je niet zo bevalt moet je het maar even laten wetenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[...]
Ik zal vanavond of morgen ook even foto's posten van mijn nieuwe aanwinst.
Qua investering niet echt slim, over vijf jaar is je MBP nog twee tientjes waard en die LP nog minstens 80%, maar je zult die laptop wel nodig hebben voor je studie I presumequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:20 schreef KaMo het volgende:
Ik had een Gibson Les Paul kunnen kopen, maar ik kocht een MacBook Pro
Iemand Mac Mini kopen?
Sweetness!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je er eigenlijk nog iets leuks voor terug kopen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:41 schreef -Menn0- het volgende:
Ben akkoord gegaan met dat bod van 400 euro voor m'n Hot Rod, hopen dat het niet weer zo'n hoerige afhaker is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |