Ik wist hetquote:
Riske en Wiske? Ik roep maar wat hoor.quote:
Dan ziet het eruit als het circuit van de TT in Assen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:06 schreef Salamando het volgende:
Nu is dat gras nog zo mooi groen en egaal, over een week niet meer.
Precies, volgens mij worden daar in de avond dan ook offroad rallies gehouden.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan ziet het eruit als het circuit van de TT in Assen.
Wordt weer een mooi feestje in Assen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan ziet het eruit als het circuit van de TT in Assen.
Een van de weinige speelsters die serve & volley kan spelenquote:
Nou laat die tong smiley maar wegquote:
je toestel word oudquote:Op maandag 20 juni 2011 15:08 schreef tja77 het volgende:
Nadal staat nu lekker te knallen.
Het gras lijkt me elk jaar iets minder snel te worden, of ligt het aan de ballen???
Ja, US Open banen zijn sneller nowadays, maar ballen zijn ook van invloed.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:08 schreef tja77 het volgende:
Nadal staat nu lekker te knallen.
Het gras lijkt me elk jaar iets minder snel te worden, of ligt het aan de ballen???
..gaan?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:15 schreef franklop het volgende:
Derde set zal wel met 6-0 naar Zvonareva!
Nog niet begonnen.Derde partij op 19, waar Haas-Muller bezig is nu.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
Is Hase al klaar ofzo? Ik hoor er niks over, ook niet op Sport1.
dat jaquote:
Bedankt, dan ging het net over Haas (zonder e). Die verloor de tweede TB, maar ik vond de reacties hier nogal tam.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog niet begonnen.Derde partij op 19, waar Haas-Muller bezig is nu.
Had je nou zelf door dat je een leuke woordspeling maakte?quote:
Merci beaucoupquote:Op maandag 20 juni 2011 15:18 schreef Klootwijk het volgende:
[..]
BBC2 en Sport 1. Anders http://www.fromsportcom.com/
Jij kan voor de VRT komen werken. In het journaal vrijdag of zaterdag ging het over een busstaking en de onderhandelingen met de directie; de reporter besloot als volgt: "het valt af te wachten of er iets uit de bus komt".quote:
Haas - Müller is waar te volgen?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:19 schreef Szura het volgende:
Balen, Haas breekt Müller en staat op *5-3
Sijsling begonnen!
Zeven keer Wimbledon op rij winnen?quote:
zeven keer winnen met een onderbreking van 1 jaar als er adn een Nederlander wintquote:Op maandag 20 juni 2011 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeven keer Wimbledon op rij winnen?
Dat lukte Sampras ook niet hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeven keer Wimbledon op rij winnen?
Ik vraag me af wat voor odds je daar op Betfair voor zou krijgen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:26 schreef franklop het volgende:
[..]
zeven keer winnen met een onderbreking van 1 jaar als er adn een Nederlander wint
Nee, dat 'op rij' moest eruit. Excusez.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |