Die vran staat nog best goed te ballen hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:59 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Duh, wat denk je dan. Dat die halve hiphopper haar uit het toernooi kegelt?No way!
Natuurlijk verwacht je dat niet. Maar dan kan ik er nog wel niet blij over zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:59 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Duh, wat denk je dan. Dat die halve hiphopper haar uit het toernooi kegelt?No way!
Ja, op je afstandsbediening zit er in ieder geval een knop voor..bij Ziggo was dat ook zo..durf alleen even niet meer te zeggen wat het was en heb hier geen afstandsbediening in de buurt..even wat dingen testen..je hebt het zo gevonden als het goed is.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:07 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is dit irritant zeg. De zenders zijn hiuer verplaatst. Daardoor moet je digitaal kijken. Maar mijn digitale tv is op de BBC ondertiteld. Weet iemand hoe je dat weg krijgt?
BBC2quote:Op maandag 20 juni 2011 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan zo snel geen zender vinden waar het uitgezonden wordt..
Ik heb het geprobeerd maar het lukt niet (niet via de audioknop en niet via de menuknop). Ik heb Ziggo gebeld en het lijkt er nu op dat er er hardgecodeerd in zit (of hoe je dat ook zegt). Ik hoor het graag als iemand een oplossing heeft, want dit is echt een straf met die door het beeld heen springende gele ondertiteling. Het probleem is dat BBC2 niet meer analoog te bekijken is.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, op je afstandsbediening zit er in ieder geval een knop voor..bij Ziggo was dat ook zo..durf alleen even niet meer te zeggen wat het was en heb hier geen afstandsbediening in de buurt..even wat dingen testen..je hebt het zo gevonden als het goed is.
edit: Volgens mij moet je klikken op de audio-knop (bij ziggo tenminste)
Wat een onzin, ik kijk ook digitaal via Ziggo. Zonder ondertitelingquote:Op maandag 20 juni 2011 14:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar het lukt niet (niet via de audioknop en niet via de menuknop). Ik heb Ziggo gebeld en het lijkt er nu op dat er er hardgecodeerd in zit (of hoe je dat ook zegt). Ik hoor het graag als iemand een oplossing heeft, want dit is echt een straf met die door het beeld heen springende gele ondertiteling. Het probleem is dat BBC2 niet meer analoog te bekijken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |