..gaan?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:15 schreef franklop het volgende:
Derde set zal wel met 6-0 naar Zvonareva!
Nog niet begonnen.Derde partij op 19, waar Haas-Muller bezig is nu.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
Is Hase al klaar ofzo? Ik hoor er niks over, ook niet op Sport1.
dat jaquote:
Bedankt, dan ging het net over Haas (zonder e). Die verloor de tweede TB, maar ik vond de reacties hier nogal tam.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog niet begonnen.Derde partij op 19, waar Haas-Muller bezig is nu.
Had je nou zelf door dat je een leuke woordspeling maakte?quote:
Merci beaucoupquote:Op maandag 20 juni 2011 15:18 schreef Klootwijk het volgende:
[..]
BBC2 en Sport 1. Anders http://www.fromsportcom.com/
Jij kan voor de VRT komen werken. In het journaal vrijdag of zaterdag ging het over een busstaking en de onderhandelingen met de directie; de reporter besloot als volgt: "het valt af te wachten of er iets uit de bus komt".quote:
Haas - Müller is waar te volgen?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:19 schreef Szura het volgende:
Balen, Haas breekt Müller en staat op *5-3
Sijsling begonnen!
Zeven keer Wimbledon op rij winnen?quote:
zeven keer winnen met een onderbreking van 1 jaar als er adn een Nederlander wintquote:Op maandag 20 juni 2011 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeven keer Wimbledon op rij winnen?
Dat lukte Sampras ook niet hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeven keer Wimbledon op rij winnen?
Ik vraag me af wat voor odds je daar op Betfair voor zou krijgen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:26 schreef franklop het volgende:
[..]
zeven keer winnen met een onderbreking van 1 jaar als er adn een Nederlander wint
Nee, dat 'op rij' moest eruit. Excusez.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |