Wordt dat al niet 4 topics gezegd.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:20 schreef mschol het volgende:
moet er inmiddels niet eens een mooie OP komen
Was ie nu überhaupt al ooit in Steam?quote:
het zou me niks verbazen als ze dat gaan doen...quote:Op maandag 20 juni 2011 16:49 schreef CantFazeMe het volgende:
Nee. Zou echt zuur zijn als EA hem exclusief voor Origins zou gebruiken.
Dan ga ik hem echt niet kopen.
Ze hebben het er iig nog niet over gehad, al wel over The Old Republic dat die Origins exclusief wordt (voor downloads dan)quote:Op maandag 20 juni 2011 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als ze dat gaan doen...
The Old Republic is dan ook echt helemaal niet speelbaar zonder EA/TOR accountquote:Op maandag 20 juni 2011 17:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ze hebben het er iig nog niet over gehad, al wel over The Old Republic dat die Origins exclusief wordt (voor downloads dan)
Inderdaad, maar hoe ver gaan ze daarmee met BF3? Online Pass koppelen aan je EA account?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:54 schreef Tain het volgende:
[..]
The Old Republic is dan ook echt helemaal niet speelbaar zonder EA/TOR account
Misschien morgenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Jeuj vrij
Nog meer mensen die L4D2 nog geinstalleerd hebben/kunnen installeren voor een potje Versus?
Serieus? Nou dan gaat hem dat niet wordenquote:Op maandag 20 juni 2011 18:54 schreef Tain het volgende:
[..]
The Old Republic is dan ook echt helemaal niet speelbaar zonder EA/TOR account
Ik ben een losse gamer, maar heb het wel. Steam-account cc_verbal.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Jeuj vrij
Nog meer mensen die L4D2 nog geinstalleerd hebben/kunnen installeren voor een potje Versus?
Het is een MMOquote:Op maandag 20 juni 2011 23:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Serieus? Nou dan gaat hem dat niet worden
Nja via steam ofzo, maar goed dat had ik kunnen wetenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is een MMOWat had je anders verwacht?
ach, via EA of steam, voor beide heeft iedere gamer toch wel een profiel..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja via steam ofzo, maar goed dat had ik kunnen weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |