abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98689733
Een Zara mt 6 (nieuw en stug), een hoppediz met strepen mt 6 (nieuw en soepel) en een hele oude Didymos Nino mt 4, die enorm zacht is. Het stugge van de Zara vind ik echt niet tof, maar hij loopt wel heel smal uit waardoor je superkleine knopen kunt maken. Dat laatste vond ik heel fijn.

Maar hee, een stash van 3. Das niks.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_98693356
Wij hebben een paarse (geverfde) pfau te leen, wat een ontzettend fijne doek!

pi_98694597
Vanyel is de zara een beetje zachter te maken? of valt het niet zo mee?

mrien geweldige foto's O+ O+ O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 26 juni 2011 @ 22:04:01 #154
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_98695698
Ik had gehoopt bij nummer drie meer te kunnen dragen. Maar helaas, gister zijn we in de deirentuin geweest. we dachten slim te zijn en Finn stukken te dragen zodat Lola ook in de kinderwagen kon liggen. Alleen nu doen mijn heupen zeer. Echt balen want het dragen vind ik wel fijn. Ik weet zeker dat ik niks verkeerds doe, ik heb het zowel met een knoopdoek als een meitai.
Kleine stukjes blijf ik wel doen, maar zulke lange als gister, nee helaas.
pi_98695706
Wauw, wat een mooie intense kleur paars! Enig idee waarmee hij geverfd is? En was het een ecru of een violet?
pi_98696900
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:04 schreef WupWup het volgende:
Wauw, wat een mooie intense kleur paars! Enig idee waarmee hij geverfd is? En was het een ecru of een violet?
Oorspronkelijk een Ecru, geverfd met paarse fluoriet
pi_98697067
ooh, mrien. hij op die middelste foto en jij op die onderste, wat hebben jullie dezelfde lach!
O+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_98701889
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:44 schreef bitterend het volgende:
Vanyel is de zara een beetje zachter te maken? of valt het niet zo mee?

mrien geweldige foto's O+ O+ O+
Dat zoeken nu andere mensen voor me uit, ik heb m op reis gestuurd :)
Geen idee wat het effect is of kan zijn.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_98710511
Mrien wat een heerlijk ventje heb je daar O+ O+ super foto's!!!
pi_98763697
Trouwens een vraagje
als ik een draagdoek van 100% koop, kan ik hem gewoon in de wasmachine op 60 graden wassen? met gewone wasmiddel en wasverzachter?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98764109
Hoi! Heeft iemand hier al ervaring met de Wompat?
Dat lijkt me nl wel wat voor mini (19 02 2010),maar wordt ze er niet te zwaar voor? Drukt het niet ontzettend op je schouders en je rug?
Heb alleen ervaring met een tricot slen en baby bjorn.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:48:18 #162
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98764302
Orea heeft een wompat vlgns mij.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_98770786
Bitterend, staat het niet op het label? Meestal geven de fabrikanten dat zelf goed aan ;) maar veel doeken zou je wel op 60 graden kunnen wassen, maar je moet je afvragen of dat nodig is :)

milka82, ik heb een Wompat (de Toddlerversie) en mijn spekkont van over de 11 kilo (en vandaag 11 maanden :D) dragen wij er gerust meerdere uren achter elkaar in (zelfs met dit soort warmte!! Afgelopen vakantie in Frankrijk nog gedaan). Het gewicht wordt goed verdeeld, komt hoofdzakelijk op de riem/heupband te hangen, waardoor het meeste al weggeleid is van de armbanden. Daar staat wel wát gewicht op, maar te verwaarlozen!

Het is niet te vergelijken met een Baby Bjorn, waarvan de banden, als ik het goed gezien heb, erg smal zijn en het gewicht daar vol op hangt.. ik denk dat voor een groter wordend kindje een Wompat héél erg geschikt is!
pi_98770943
ik heb een beetje gekeken...bij de zara bijvoorbeeld staat alleen machine wash warm.
staat niet of het gewoon met een kleding was moet, speciale wasmiddel en of waverzachter mag?

hoe doe jij het Orea?
pi_98773657
Vloeibaar wasmiddel in elk geval, geen wasverzachter (eventueel scheutje azijn kan! En ik moet zeggen dat ik er wel eens verzachter bijgooi, ligt er wel aan welke doek ;)) en dan doe ik meestal op gewoon 30 max 40 graden.

Maar katoenen doeken zou je wel op 60 graden moeten kunnen wassen, weet dat de girasols op 60 graden kunnen, en mijn linnen doeken (Karmin, Pfau linnen) kunnen zelfs tot 90 geloof ik, niet dat ik dat doe!

En gewone katoenen doeken zou je ook in de droger kunnen doen (worden ze zacht van!) maar ik heb geen droger dus dat scheelt :P

Maar max. 40 graden wordt je doek prima schoon van hoor!
pi_98775537
Okee! dankje!
op de Didymos site staat dat het idd op 60c kan, maar op ellevill staat niks!
de reden waarom ik het op 60c wou wassen is dat het dan lekker met de handdoeken mee kan! voor dat ik wasbare luiers kocht heb ik me ook zo in verdiept.

Ik gebruik trouwens geen vloeibare wasmiddel! is dat echt een must?

azijn doe ik vaak ja met handdoeken, en heb ook geen droger :D
pi_98791346
Dank je Orea,klinkt zeer positief! Had besloten mijn verjaardagsgeld eraan te spenderen.
pi_98791749
Ik denk dat dat een heel goede investering is Milka! :)

Bitterend, heel eerlijk? :D Geen idee! Geloof dat het te maken heeft met het achterblijven van restjes, dat dat minder is bij vloeibaar en dat het daarom beter is voor je doek, zoiets :P
pi_98792986
Besteld! Heb de earthy rainbow gedaan,nu wachten tot ie der is!
pi_98793029
Ik ben vandaag vreemd gegaan met de kinderwagen, serieus voor de 2e keer in 6 maanden :) te warm en een taart halen leek me niet een goede combi voor de doek. En een meewandelende peuter..
Jelle vond het wel best maar ik weet direct weer waarom ik de wagen zo min mogelijk gebruik :)
pi_98793475
Dat is 2 keer vaker dan ik in 19 maanden :+ Ik heb vandaag wel de boba meegenomen ipv een doek, ook een soort van vreemdgaan ;)
Wat vond je onhandig aan de kinderwagen?
pi_98795367
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef Orea het volgende:
Bitterend, heel eerlijk? :D Geen idee! Geloof dat het te maken heeft met het achterblijven van restjes, dat dat minder is bij vloeibaar en dat het daarom beter is voor je doek, zoiets :P
Daarom azijn ^O^
pi_98796533
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef milka82 het volgende:
Besteld! Heb de earthy rainbow gedaan,nu wachten tot ie der is!
Nice!! :9 Ik heb de Northern Lights met bordeaux banden.. En hij is O+ O+

Aha Vanyel! Ik ben zo'n slechte huisvrouw :P was gewoon met vloeibaar, zonder iets erbij (meestal, áls ik een keer wasverzachter in huis heb gooi ik het erbij :')) droog op de lijn et voila :D :P

Mrien reed je de bosjes in? :P gebeurd mij als ik eens een keer met de wagen weg ben :D (3 keer in 11 maanden) ik kan gewoon niet met het ding overweg :@ gisteren wilde ik naar het dorp, en had muppet in de buggy gepropt, maar voor we de deur uitwaren had ik haar alweer in de Wompat op mijn rug :@ ze zat zo niet lekker in de buggy (volgens mij :')) in de wagen wel, maar de banden zijn leeg (zo vaak worden ze gebruikt :')) en geen pomp meer in huis (die is op wonderlijke wijze verdwenen :'))
pi_98806471
Tips van de monteur voor de slechte huisvrouw:
- was met poeder. Met vloeibaar gaat je wasmachine minder lang mee omdat het overal vettige aanslag achterlaat.
- regelmatig heet wassen houdt je machine schoner.

Ik kan prima overweg met de wagen :) Makkelijk als het 30 graden is e.d.
pi_98813181
Ik heb een vraagje.

Ik heb maandag een draagconsult gehad, dus nu kan ik met Bartje in de doek op pad. Nu heb ik hem er net ingeknoopt en ben een rondje wezen lopen, maar ik heb het idee dat hij nog wat wegzakt, waardoor hij scheef zakt, en zijn ruggetje dus ook scheef zakt. Kan dat kwaad, en wat had ik anders moeten doen zodat hij er wel helemaal recht inzat.. Of zakt hij gewoon scheef omdat hij nu in slaap gevallen is onderweg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')