Oorspronkelijk een Ecru, geverfd met paarse fluorietquote:Op zondag 26 juni 2011 22:04 schreef WupWup het volgende:
Wauw, wat een mooie intense kleur paars! Enig idee waarmee hij geverfd is? En was het een ecru of een violet?
Dat zoeken nu andere mensen voor me uit, ik heb m op reis gestuurdquote:Op zondag 26 juni 2011 21:44 schreef bitterend het volgende:
Vanyel is de zara een beetje zachter te maken? of valt het niet zo mee?
mrien geweldige foto's![]()
![]()
Daarom azijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef Orea het volgende:
Bitterend, heel eerlijk?Geen idee! Geloof dat het te maken heeft met het achterblijven van restjes, dat dat minder is bij vloeibaar en dat het daarom beter is voor je doek, zoiets
Nice!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef milka82 het volgende:
Besteld! Heb de earthy rainbow gedaan,nu wachten tot ie der is!
Nee didymos heeft ook rekbare doeken in het effen rood en effen blauwquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:31 schreef WupWup het volgende:
Takkem, didymos heeft toch alleen maar geweven doeken
Ze kan zowel met rekbaar als geweven beginnen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:31 schreef _Bar_ het volgende:
m'n schoonzus wilt toch ook wel graag gaan dragen, aangezien haar dochter het liefste dicht bij iemand is.
Ze is nu 4 weken en nog een klein popje(nog geen 4 kilo)
Waarmee kan ze nu het beste beginnen?
Ik heb zelf een rekbare liggen die ze mag gebruiken, maar ben beetje bang dat die wat aan de warme kant is.
Moet je maar niet zo mooi slank zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:42 schreef Takkembah het volgende:
Mijn eerste knoopje met de leendoekSeth viel in slaap tijdens het knopen...
Ik hield met deze knoop met een maat 6 wel een enorme bult stof over...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik nu al flieft ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |