Wat ik vooral merk is dat Goebbels nog jaloers zou zijn op de bewuste onwaarheden die jij de wereld in slingert. Samen met jou hadden ze de propagandaoorlog iig wél gewonnen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ik vooral merk is dat jij geen haar beter bent dan de Nazi's of Sovjets.
PvdA'ers passen ook in dat rijtje inderdaad.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:33 schreef eriksd het volgende:
Nazi's en Sovjets zijn dan ook tuig.
Net als links.
Nee, er zit nu een meisje tegenover mij en links van mij.quote:Zit je nog tussen die giechels?
Het zijn toch allebei misdadigers?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is vooral goed dat jij ze op een lijn stelt.
En allebei links.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn toch allebei misdadigers?
Knapperts mag ik toch hopen?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, er zit nu een meisje tegenover mij en links van mij.
Welke onwaarheden?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ik vooral merk is dat Goebbels nog jaloers zou zijn op de bewuste onwaarheden die jij de wereld in slingert. Samen met jou hadden ze de propagandaoorlog iig wél gewonnen.
Ik moet bij sommigen die ik hier zie lopen aan deze knakker denken:quote:Op maandag 20 juni 2011 11:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vaak genoeg, voornamelijk in Australie.
Het is geen prettig volk in groepsverband.
Dat is gisteren al uitgelegd: een persoon die geen compassie bezit, kan nooit links zijn.quote:
Vreemd, sinds wanneer is stelen compassie?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is gisteren al uitgelegd: een persoon die geen compassie bezit, kan nooit links zijn.
Dat links nooit geweld zou kunnen gebruiken en dat de onderdrukking van de volksopstanden in 1953 (DDR), 1956 (Hongarije), 1968 (Praag), 1989 (China) eigenlijk maar "rechts" waren, want links is lief en doet zoiets niet.quote:
Ik bedoel maar, altijd zo raar naar beneden gebogen, alsof ze ieder moment kunnen knappen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:35 schreef waht het volgende:
[..]
Ik moet bij sommigen die ik hier zie lopen aan deze knakker denken:
[ afbeelding ]
Alhoewel dat wellicht wat overdreven is.
Die tegenover mij wel.quote:Knapperts mag ik toch hopen?
We hadden gister al vastgesteld dat schieten op het eigen volk "compassie" tonen is, iig volgens Koos.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vreemd, sinds wanneer is stelen compassie?
Vergeet Cuba niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat links nooit geweld zou kunnen gebruiken en dat de onderdrukking van de volksopstanden in 1953 (DDR), 1956 (Hongarije), 1968 (Praag), 1989 (China) eigenlijk maar "rechts" waren, want links is lief en doet zoiets niet.
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
PvdA'ers passen ook in dat rijtje inderdaad.
Een kleine meerderheid van de ledenraad. De kamerfractie blijft waarschijnlijk tegen (dus voor het verbod op ritueel slachten).quote:Op maandag 20 juni 2011 11:34 schreef EchtGaaf het volgende:
PvdA-ers willen ook onverdooft ritueel slachten. De achterban dan. Onbegrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |