SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Stand deel 2254:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou ook denken dat je dat altijd en overal zou willen spelen, anders zou het geen totaalvoetbal heten en zou je er niets aan hebben.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:51 schreef Baszh het volgende:
Ligt het aan mij of is dat geen logisch antwoord
Alleen als het over de voetballer van het jaar 1995 uit de Nederlandse competie gaatquote:Op maandag 20 juni 2011 17:55 schreef banaantjeEE het volgende:
Gooi ik er maar meteen een nieuwe in?
ja typfout. niet gezienquote:Op maandag 20 juni 2011 17:55 schreef ß het volgende:
Volgens mij moet er 'en' staan ipv 'in'. Hij wil dus 2 antwoorden horen.
Ryan Dunn.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:58 schreef banaantjeEE het volgende:
, een van de sterren uit het MTV-programma Jackass, is om het leven gekomen in een auto-ongeval.
Wie is?
Ik las het net op het Nieuwsblad, vandaarquote:Op maandag 20 juni 2011 17:59 schreef Baszh het volgende:
Ik wilde die vraag zelf stellen wanneer ik een vraag goed had
Is ook niet handig.quote:Reports from TMZ state that he posted a photo of himself drinking with friends hours beforehand.[8] At the time of the accident, Dunn was believed to have been traveling over 110 mph (180 km/h).
Is ook niet handig.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:00 schreef MREn het volgende:
[q=wiki]Reports from TMZ state that he posted a photo of himself drinking with friends hours beforehand.[8] At the time of the accident, Dunn was believed to have been traveling over 110 mph (180 km/h).
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:02 schreef MREn het volgende:
99% interval van de standaardnormale verdeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |