Ik zou ook denken dat je dat altijd en overal zou willen spelen, anders zou het geen totaalvoetbal heten en zou je er niets aan hebben.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:51 schreef Baszh het volgende:
Ligt het aan mij of is dat geen logisch antwoord
Alleen als het over de voetballer van het jaar 1995 uit de Nederlandse competie gaatquote:Op maandag 20 juni 2011 17:55 schreef banaantjeEE het volgende:
Gooi ik er maar meteen een nieuwe in?
ja typfout. niet gezienquote:Op maandag 20 juni 2011 17:55 schreef ß het volgende:
Volgens mij moet er 'en' staan ipv 'in'. Hij wil dus 2 antwoorden horen.
Ryan Dunn.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:58 schreef banaantjeEE het volgende:
, een van de sterren uit het MTV-programma Jackass, is om het leven gekomen in een auto-ongeval.
Wie is?
Stand deel 2254:quote:
Ik las het net op het Nieuwsblad, vandaarquote:Op maandag 20 juni 2011 17:59 schreef Baszh het volgende:
Ik wilde die vraag zelf stellen wanneer ik een vraag goed had
Is ook niet handig.quote:Reports from TMZ state that he posted a photo of himself drinking with friends hours beforehand.[8] At the time of the accident, Dunn was believed to have been traveling over 110 mph (180 km/h).
Is ook niet handig.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:00 schreef MREn het volgende:
[q=wiki]Reports from TMZ state that he posted a photo of himself drinking with friends hours beforehand.[8] At the time of the accident, Dunn was believed to have been traveling over 110 mph (180 km/h).
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:02 schreef MREn het volgende:
99% interval van de standaardnormale verdeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |