Oh dat doet die van mij ook altijd.. En hij is nu 4, dus ik weet niet of het nog minder wordt. Is dat niet goed als ze zo eten? Ik weet dat als ze erg schrokken dat dat een maagtorsie kan geven, maar als ze gewoon meteen hun bakje leegeten is dat dan ook niet goed?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb met die bruine ook al eens op 1 januari om 10.00 uur bij de da gezeten omdat mevrouw op de eettafel was gesprongen en een reep pure chocolade naar binnen had gepropt. Spuitje bij de da, Lexi binnen 5 minuten aan het kotsen en heel zielig, nog een spuitje en Lex was weer helemaal het vrouwtje en zou zo weer een reep op kunnenMijn autorit naar de da had een klassieker voor wegmisbruikers geweest :p
Moet met Roos ook erg opletten, die eet ook echt alles op wat op d'r pad komt. Is gelukkig al een stuk minder geworden de afgelopen weken. Ze at in het begin ook direct dr brokken op als we het schaaltje neerzette, echt naar binnen schrokken gewoon. Nu laat ze m gerust staan en pakt gedurende de dag af en toe wat brokjes en 's avonds eet ze het laatste restje op. *Wil ook helemaal niet weten waar dat eetgedrag van in het begin vandaan komt*
Boeie als ze maar kan persen straksquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:23 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kan ook met d'r hoofd recht op.
Hoeveel zitten daarin?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:13 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 1.5 week te gaan.
Ligt er natuurlijk aan wat je ze hebt aangeleerd. Ze krijgen van mij tegen 12 uur 's middags een bak met brokken waar ze gewoon de hele dag toegang tot hebben en meestal eten ze dat pas 's avonds na de grote ronde echt helemaal op. En vlak voor ons avondeten krijgen ze een bakje natvoer dat gaat wel in een keer naar binnenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat doet die van mij ook altijd.. En hij is nu 4, dus ik weet niet of het nog minder wordt. Is dat niet goed als ze zo eten? Ik weet dat als ze erg schrokken dat dat een maagtorsie kan geven, maar als ze gewoon meteen hun bakje leegeten is dat dan ook niet goed?
Ah gut. Valt ook niet mee met die hittequote:Op donderdag 30 juni 2011 16:13 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 1.5 week te gaan.
Bij mij krijgt hij standaard na zijn ochtendwandeling (soms 7 uur 's ochtends, soms pas 11 uurquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:53 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wat je ze hebt aangeleerd. Ze krijgen van mij tegen 12 uur 's middags een bak met brokken waar ze gewoon de hele dag toegang tot hebben en meestal eten ze dat pas 's avonds na de grote ronde echt helemaal op. En vlak voor ons avondeten krijgen ze een bakje natvoer dat gaat wel in een keer naar binnen
Och arme..quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:13 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 1.5 week te gaan.
Gister avond hadden we weer een kat met zelfmoordneigingenquote:
Wat een geweldige fotoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:41 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
De komende drie jaar heb ik leesvoer genoeg:
[ afbeelding ]
Pixel is inmiddels echt al een grote Pixel! Ik ben benieuwd hoe het examen is gegaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh, geen bericht zonder foto's natuurlijk.
Yay, welkom thuisquote:
Had ik maar een horror-verhaal te vertellen, al was het maar voor vermaakquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Oooooh ik ben zo benieuwd hoe Alfa zn eerste nacht was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |