quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:45 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Tot 75 kilo en je kan zien wat ze doen (Vind ook ook wel belangrijk )
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:45 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Tot 75 kilo en je kan zien wat ze doen (Vind ook ook wel belangrijk )
[ afbeelding ]
Kunt nu al zien wie er bij jullie de baas van de tv isquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb er sinds februari een tweede bij![]()
Roosje komt uit het asiel. Een of ander waardeloos wezen had d'r eind januari vastgebonden aan een lantaarnpaalZe schatte d'r bij het asiel op ongeveer een jaar. Na een maand werd ze loops waarschijnlijk pas voor het eerst en aan d'r hele gedrag denk ik dat ze niet ouder dan 8 maanden was.
Maar goed ze is echt binnen een paar weken tijd uitgegroeid van schuchter hondje tot een echte ondeugende JackIn het begin was ze duidelijk niets gewend. Lange wandelingen? Uhuh zodra we buiten kwamen rende ze naar de stoep om daar een plasje en een poepje te doen en dan stond ze vol verbazing te kijken dat we nog verder gingen lopen. Andere honden? Oeh die zijn wel eng, vooral als ze groot en donker zijn. Daar werken we nog aan....maar het gaat al een stuk beter. Ze rent iig niet meer in blinde paniek weg als er een grote vreemde hond op d'r af loopt. Maar helemaal op d'r gemak is ze ook nog niet. Hoop dat dat met de puppycursus binnenkort nog wat beter wordt. Het scheelt iig erg dat ze houvast heeft aan Lexi, die wel gewoon overal op af stapt.
Wat erg leuk is om te zien hoe ze helemaal opbloeit. Zo blij en dankbaar is ze en een verschrikkelijke knuffelkont. Het is echt onbegrijpelijk dat iemand het in zijn hoofd heeft gehaald om dit beestje achter te laten zomaar ergens aan een paal.
Foto's:] ]
[ afbeelding ]
mja weet nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn hond heeft net een brownie gegeten omdat een of andere idioot dat in het park heeft neergelegd..![]()
Ik denk dat hij maar heel weinig heeft gegeten want ik heb het meteen gezien en toen is hij dus gestopt, ik denk dus maximum 1 hele brownie. Volgens de honden encyclopedie moet ik pas vanaf 100 gram pure chocolade naar de dierenarts, denken jullie dit ook?
Ik heb hem net geprobeerd te doen braken met een zoutoplossing maar hij wilt het niet doorslikken
Hm.. Ja mijn hond eet echt alles wat hij tegenkomt (nouja niet alles, maar brood in het park bijvoorbeeld zou hij eten als ik niet oplette...)quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja weet niet
die van ons die weet bijvoorbeeld dat hij geen chocola mag. Als er iets op de grond ligt met chocola pakt hij het gelukkig niet, maar ik ken ook iemand en die heeft een jack rusell en die eet gewoon chocolade (wel beperkt)
Okee dankje!quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon niks, hou hem goed in de gaten.
Chocola kan goed gaan, kan ook verkeerd vallen.
Zout is riskanter al dan die chocolade, dat zout is killing voor de nieren.
( overigens, dat zout dat moet je echt in 1 zwaai achterin de keel scheppen, dan kunnen ze niet anders dan doorslikken, mochten ze echt iets doorgeslikt hebben wat er onmiddelijk uit moet )
Chico heeft echt al kilo's chocola gestolen in zn leven
Jeetjequote:Op donderdag 30 juni 2011 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik verbaas mezelf altijd met mn koelbloedigheid.
Zelfs toen Chico haast onthoofd was door een stafford kwam de stress pas toen we alweer lang en breed terug waren van de da...
Dat muizengif had echt heel slecht af kunnen lopen ook ja![]()
Hij had echt een hele berg op, als we niet zo snel bij de da geweest waren dan was ie binnen een half uur dood geweest zei de da
Wat een leukerds!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |