abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2011 @ 09:47:49 #151
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_98808414
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 09:45 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Tot 75 kilo en je kan zien wat ze doen (Vind ook ook wel belangrijk )

[ afbeelding ]
_O-
Ik zou alleen niet meer kunnen zien waar ik fietste met zo een reus voor mn neus _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_98809036
_O- _O- _O-
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:37:14 #153
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_98821602
Ben een beetje druk dus post hier helaas op het moment niet zo veel,kijk wel regelmatig hoor naar al jullie mooie en lieve foto's :)
Die foto's van Jermy en Willem zijn echt so cute O+

Gister werd ons manneke al weer 1 jaar! Natuurlijk hadden de hondjes ook feest w/ We hebben trouwens niet een andere hond erbij....Gijs begint gewoon echt op een mini dalmatier te lijken,hou ouder hij word hoe meer zwarte vlekken,volgens mij heb ik over een paar jaar een zwart hondje met wit oor :D

28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:40:14 #154
176471 oh-oh
pi_98821711
Oooooooooh gefeliciteerd met je mooie man!
Ik heb pas laatst je geboorte smsje gewist uit mn telefoon :@
Ik ga m alsnog een verjaardagskaartje sturen hoor ^O^
En wat heerlijk , gewoon dat blad van de kinderstoel op de grond mikken voor de honden, ik hou dr van O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:25:13 #155
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_98835031
Haha nu pas,je had ook zo'n leuk kaartje toen ie geboren was,lief O+
Ja wij zijn niet zo moeilijk met de hondjes en Syl samen,ze eten graag samen brokjes dus ook taart :P
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:03:08 #156
24188 Belana
kloon van belana
pi_98837091
aaaaahhhhh O+ en van harte natuurlijk!!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:03:28 #157
24188 Belana
kloon van belana
pi_98837116
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 09:45 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Tot 75 kilo en je kan zien wat ze doen (Vind ook ook wel belangrijk )

[ afbeelding ]
:D :'( :D
stormy waters...
sailin'
  woensdag 29 juni 2011 @ 23:32:46 #158
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_98846936
Ik zou echt serieus graag deze bakfiets willen,hondjes en kind er in en hup op de fiets naar het bos en op de terug weg nog ff wat boodschappen doen natuurlijk :)
Helaas kost ie 1800 euro :(
pi_98850081
Heb er sinds februari een tweede bij :D
Roosje komt uit het asiel. Een of ander waardeloos wezen had d'r eind januari vastgebonden aan een lantaarnpaal :( Ze schatte d'r bij het asiel op ongeveer een jaar. Na een maand werd ze loops waarschijnlijk pas voor het eerst en aan d'r hele gedrag denk ik dat ze niet ouder dan 8 maanden was.

Maar goed ze is echt binnen een paar weken tijd uitgegroeid van schuchter hondje tot een echte ondeugende Jack ;) In het begin was ze duidelijk niets gewend. Lange wandelingen? Uhuh zodra we buiten kwamen rende ze naar de stoep om daar een plasje en een poepje te doen en dan stond ze vol verbazing te kijken dat we nog verder gingen lopen. Andere honden? Oeh die zijn wel eng, vooral als ze groot en donker zijn. Daar werken we nog aan....maar het gaat al een stuk beter. Ze rent iig niet meer in blinde paniek weg als er een grote vreemde hond op d'r af loopt. Maar helemaal op d'r gemak is ze ook nog niet. Hoop dat dat met de puppycursus binnenkort nog wat beter wordt. Het scheelt iig erg dat ze houvast heeft aan Lexi, die wel gewoon overal op af stapt.

Wat erg leuk is om te zien hoe ze helemaal opbloeit. Zo blij en dankbaar is ze en een verschrikkelijke knuffelkont. Het is echt onbegrijpelijk dat iemand het in zijn hoofd heeft gehaald om dit beestje achter te laten zomaar ergens aan een paal.

Foto's:

donderdag 30 juni 2011 @ 07:48:48 #160
24188 Belana
kloon van belana
pi_98854875
wat fijn dat ze bij jou een goed huis gevonden heeft!!
stormy waters...
sailin'
pi_98854909
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 00:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb er sinds februari een tweede bij :D
Roosje komt uit het asiel. Een of ander waardeloos wezen had d'r eind januari vastgebonden aan een lantaarnpaal :( Ze schatte d'r bij het asiel op ongeveer een jaar. Na een maand werd ze loops waarschijnlijk pas voor het eerst en aan d'r hele gedrag denk ik dat ze niet ouder dan 8 maanden was.

Maar goed ze is echt binnen een paar weken tijd uitgegroeid van schuchter hondje tot een echte ondeugende Jack ;) In het begin was ze duidelijk niets gewend. Lange wandelingen? Uhuh zodra we buiten kwamen rende ze naar de stoep om daar een plasje en een poepje te doen en dan stond ze vol verbazing te kijken dat we nog verder gingen lopen. Andere honden? Oeh die zijn wel eng, vooral als ze groot en donker zijn. Daar werken we nog aan....maar het gaat al een stuk beter. Ze rent iig niet meer in blinde paniek weg als er een grote vreemde hond op d'r af loopt. Maar helemaal op d'r gemak is ze ook nog niet. Hoop dat dat met de puppycursus binnenkort nog wat beter wordt. Het scheelt iig erg dat ze houvast heeft aan Lexi, die wel gewoon overal op af stapt.

Wat erg leuk is om te zien hoe ze helemaal opbloeit. Zo blij en dankbaar is ze en een verschrikkelijke knuffelkont. Het is echt onbegrijpelijk dat iemand het in zijn hoofd heeft gehaald om dit beestje achter te laten zomaar ergens aan een paal.

Foto's:] ]

[ afbeelding ]
Kunt nu al zien wie er bij jullie de baas van de tv is :P

Gaaf dat ze een goed huis heeft gevonden.
sommige mensen snap je gewoon niet dat ze een hond aan een paal vastbinden of ergens achter laten.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  donderdag 30 juni 2011 @ 08:44:12 #162
176471 oh-oh
pi_98855527
Jill wat een heerlijk setje O+
( Groucho Marx )
pi_98856205
Ben d'r echt heel blij mee. Ook dat het zo goed gaat tussen de twee. Lex is best wel een dominante diva, maar Roos gaat er goed mee om. Is onderdanig wanneer het moet en daagt lekker uit wanneer het kan :P Het had gewoon zo moeten zijn.
pi_98856787
Mijn hond heeft net een brownie gegeten omdat een of andere idioot dat in het park heeft neergelegd.. :?
Ik denk dat hij maar heel weinig heeft gegeten want ik heb het meteen gezien en toen is hij dus gestopt, ik denk dus maximum 1 hele brownie. Volgens de honden encyclopedie moet ik pas vanaf 100 gram pure chocolade naar de dierenarts, denken jullie dit ook?
Ik heb hem net geprobeerd te doen braken met een zoutoplossing maar hij wilt het niet doorslikken :{
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_98856843
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn hond heeft net een brownie gegeten omdat een of andere idioot dat in het park heeft neergelegd.. :?
Ik denk dat hij maar heel weinig heeft gegeten want ik heb het meteen gezien en toen is hij dus gestopt, ik denk dus maximum 1 hele brownie. Volgens de honden encyclopedie moet ik pas vanaf 100 gram pure chocolade naar de dierenarts, denken jullie dit ook?
Ik heb hem net geprobeerd te doen braken met een zoutoplossing maar hij wilt het niet doorslikken :{
mja weet niet :X
die van ons die weet bijvoorbeeld dat hij geen chocola mag. Als er iets op de grond ligt met chocola pakt hij het gelukkig niet, maar ik ken ook iemand en die heeft een jack rusell en die eet gewoon chocolade (wel beperkt)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_98856893
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:56 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

mja weet niet :X
die van ons die weet bijvoorbeeld dat hij geen chocola mag. Als er iets op de grond ligt met chocola pakt hij het gelukkig niet, maar ik ken ook iemand en die heeft een jack rusell en die eet gewoon chocolade (wel beperkt)
Hm.. Ja mijn hond eet echt alles wat hij tegenkomt (nouja niet alles, maar brood in het park bijvoorbeeld zou hij eten als ik niet oplette...)
Maar volgens die regel van 100 gram zou er nu geen paniek hoeven te zijn, maar ik weet dus niet wat ik het best kan doen.
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:04:23 #167
176471 oh-oh
pi_98857017
Gewoon niks, hou hem goed in de gaten.
Chocola kan goed gaan, kan ook verkeerd vallen.
Zout is riskanter al dan die chocolade, dat zout is killing voor de nieren.
( overigens, dat zout dat moet je echt in 1 zwaai achterin de keel scheppen, dan kunnen ze niet anders dan doorslikken, mochten ze echt iets doorgeslikt hebben wat er onmiddelijk uit moet )
Chico heeft echt al kilo's chocola gestolen in zn leven :')
( Groucho Marx )
pi_98857070
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon niks, hou hem goed in de gaten.
Chocola kan goed gaan, kan ook verkeerd vallen.
Zout is riskanter al dan die chocolade, dat zout is killing voor de nieren.
( overigens, dat zout dat moet je echt in 1 zwaai achterin de keel scheppen, dan kunnen ze niet anders dan doorslikken, mochten ze echt iets doorgeslikt hebben wat er onmiddelijk uit moet )
Chico heeft echt al kilo's chocola gestolen in zn leven :')
Okee dankje! :)
Ja ik weet dat dat zoutwater 'achterop zijn tong' moet maar hij houdt zijn kaken stijf op elkaar ;)
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:09:51 #169
176471 oh-oh
pi_98857155
Ik heb het bij Sjon 1 keer gedaan, toen ie aan het stikken was in een bot dat halverwege zijn keel bleef steken :')
Kop tussen je knieën klemmen, bek helemaal open trekken en hop, theelepel zout helemaal naar achteren doordouwen ^O^
Werkt instant ^O^
Bij de da kunnen ze een spuitje geven om ze aan het braken te maken, Chico en Billy hebben ooit es een bord muizenvergif leeggegeten ( achteraf bleek het Billy alleen geweest te zijn, Chico had niks op :') ). Toen zijn we naar de da geraced, kregen ze een prik en stonden ze meteen te kotsen :+
( Groucho Marx )
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:10:31 #170
176471 oh-oh
pi_98857170
Oh en geen zoutwater, gewoon een theelepel zout does the trick , bij die kleintjes van mij ieg wel.
( Groucho Marx )
pi_98857248
Muizengif :o Wow je zal je wel doodgeschrokken zijn!
Ik ben echt geen held in zulke noodsituaties :X

Ok volgende keer (hopelijk nooit ;) ) weet ik dat ik de lepel met zout moet gebruiken ;)
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:20:13 #172
176471 oh-oh
pi_98857403
_O- Ik verbaas mezelf altijd met mn koelbloedigheid.
Zelfs toen Chico haast onthoofd was door een stafford kwam de stress pas toen we alweer lang en breed terug waren van de da...
Dat muizengif had echt heel slecht af kunnen lopen ook ja :X
Hij had echt een hele berg op, als we niet zo snel bij de da geweest waren dan was ie binnen een half uur dood geweest zei de da :X
( Groucho Marx )
pi_98857750
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:20 schreef oh-oh het volgende:
_O- Ik verbaas mezelf altijd met mn koelbloedigheid.
Zelfs toen Chico haast onthoofd was door een stafford kwam de stress pas toen we alweer lang en breed terug waren van de da...
Dat muizengif had echt heel slecht af kunnen lopen ook ja :X
Hij had echt een hele berg op, als we niet zo snel bij de da geweest waren dan was ie binnen een half uur dood geweest zei de da :X
Jeetje :o Gelukkig dat je er bij was dan!
De enige keer dat ik me heldhaftig ( :') ) heb gedragen was toen Abu door het ijs was gezakt, toen heb ik hem er meteen uitgehaald. Is trouwens meerdere keren gebeurd :X Je zou denken dat hij het na 1 keer wel geleerd zou hebben haha.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 00:30 schreef Jill-RMC het volgende:

[ afbeelding ]

Wat een leukerds!
  donderdag 30 juni 2011 @ 12:05:46 #174
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_98860852
Jill-RMC,wat zijn ze leuk samen :-)

Mijn vorige hondje heeft heel wat chocolade gegeten in zijn leven,nooit geen last gehad.Maar ik durf het nu aan mijn honden niet meer te geven!
pi_98866272
Ik heb met die bruine ook al eens op 1 januari om 10.00 uur bij de da gezeten omdat mevrouw op de eettafel was gesprongen en een reep pure chocolade naar binnen had gepropt. Spuitje bij de da, Lexi binnen 5 minuten aan het kotsen en heel zielig, nog een spuitje en Lex was weer helemaal het vrouwtje en zou zo weer een reep op kunnen ;) Mijn autorit naar de da had een klassieker voor wegmisbruikers geweest :p

Moet met Roos ook erg opletten, die eet ook echt alles op wat op d'r pad komt. Is gelukkig al een stuk minder geworden de afgelopen weken. Ze at in het begin ook direct dr brokken op als we het schaaltje neerzette, echt naar binnen schrokken gewoon. Nu laat ze m gerust staan en pakt gedurende de dag af en toe wat brokjes en 's avonds eet ze het laatste restje op. *Wil ook helemaal niet weten waar dat eetgedrag van in het begin vandaan komt*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')