quote:Op maandag 20 juni 2011 02:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey wuttzz jij zou al slapen stiekemert
quote:Op maandag 20 juni 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij zou optijd naar bed gaan
quote:Op maandag 20 juni 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
YeeY eerste topic onder een nieuwe naam
Dit is nu toch overbodig, want staat nu dubbel in OPquote:Op maandag 20 juni 2011 02:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Nieuwe OP door WebHawkjuh
zegt de ene kansloze tegen de andere kansloze....quote:
quote:Nieuwe OP door WebHawkjuh
Zelfbevlekking heet dat.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]hihi moet denken aan iets met baas ofzow.....
Hoe is het trouwens met jou?quote:Op maandag 20 juni 2011 02:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]hihi moet denken aan iets met baas ofzow.....
Tis allemaal terecht, en als je er maar van genietquote:
Ja kut, verder goedquote:
veel plezier in dromenlandquote:
Minstens zo erg.. dus, daar kan het niet aan liggen...quote:Op maandag 20 juni 2011 02:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja kut, verder goed![]()
met jou?
Slaap lekker en dank voor de nieuwe OPquote:
huh, hoezo?quote:Op maandag 20 juni 2011 02:57 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter heeft weer een aandachtsmomentje jongens. Even allemaal kusjekroelen _________
moet je vroeg eruit uhm vandaag?quote:Op maandag 20 juni 2011 02:56 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Minstens zo erg.. dus, daar kan het niet aan liggen...![]()
Dat was meer áán iedereen die ging slapen. Van mij zijn jullie nog niet af heur ;-)quote:Op maandag 20 juni 2011 02:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Slaap lekker en dank voor de nieuwe OP
Jah, eigenlijk om zeven uur alweders...quote:Op maandag 20 juni 2011 02:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet je vroeg eruit uhm vandaag?
zou je dan niet eens een volgende poging naar dromenland ondernemen?quote:Op maandag 20 juni 2011 02:59 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, eigenlijk om zeven uur alweders...
Alweer?quote:Op maandag 20 juni 2011 02:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou je dan niet eens een volgende poging naar dromenland ondernemen?
uhm.. ja das een goeie..quote:
ook, zelfs al whisky met bier.. helpt nog niet...quote:Op maandag 20 juni 2011 03:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm.. ja das een goeie..
warme melk met honing al geprobeerd?
schaapjes tellen, bijbel lezen, je tenen 1 voor 1 bewegen tot je slaapt, staren naar de lucht....? allemaal slaapverwekkende dingen...quote:Op maandag 20 juni 2011 03:01 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
ook, zelfs al whisky met bier.. helpt nog niet...PIEP
Truste schatje!quote:Op maandag 20 juni 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga ook nog en poging ondernemen
trusten peeps die gaan
Knetter, ondaks jou leuke poging, het was leuk, slaap lekker...quote:Op maandag 20 juni 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
trusten peeps die gaan
Slaap lekker.quote:Op maandag 20 juni 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
trusten peeps die gaan
quote:Op maandag 20 juni 2011 03:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Goed idee doet volgen.
Nu niet meerquote:Op maandag 20 juni 2011 07:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
oh en goedemorgen, ben ik hier de enigste ?
En nu ben ik er ook weer.quote:Op maandag 20 juni 2011 07:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
oh en goedemorgen, ben ik hier de enigste ?
Hoe groter de database hoe minder kans dat ze gedraaid worden, toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 07:35 schreef robdriessen het volgende:
Au. Misschien toch maar die Happy Hardcore en Hardcore verzamelaars er tussenuit halen. Als niemand aanvraagt in Guppie is er een 0,2% kans dat er hij ze zelf er uit plukt om te draaien. Zoals nu >.<
Dat ookquote:Op maandag 20 juni 2011 07:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe groter de database hoe minder kans dat ze gedraaid worden, toch?
Ja, X-Raydio was een tijdelijke naam. We zijn nu definitief Radio 49.quote:
Hello, goodmorning, how are you?quote:
Wut? Da's vaag. Heb de dubbel CD met greatest hits er in staan. Stokslagen voor de CD samenstellers.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:04 schreef Melting het volgende:
Toch eigenlijk wel erg dat New York van Frank Sinatra er niet in staat!
Wanneer mogen we proeven?quote:Op maandag 20 juni 2011 08:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Fine, thank you
And how are you?
Vanavond heb ik een taartenworkshop van mijn werk
Mag ik, mag ik?quote:Op maandag 20 juni 2011 08:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wut? Da's vaag. Heb de dubbel CD met greatest hits er in staan. Stokslagen voor de CD samenstellers.
Is de nieuwe naam. 49 staat voor het ONZ-forumdeel.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar komt de naam radio 49 vandaan?
die snap ik niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 08:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is de nieuwe naam. 49 staat voor het ONZ-forumdeel.
quote:Op maandag 20 juni 2011 08:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar komt de naam radio 49 vandaan?
quote:Op maandag 20 juni 2011 08:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmmzzz 9 juli? Dan bewaar ik wel een stukje
ONZ is forum nummer 49 van Fok!quote:
de taart kan in de vriezer hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 08:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee laat maar. Maar je mag altijd de 8e een nieuwe taart bakken.
ok, is me nog nooit opgevallen?quote:Op maandag 20 juni 2011 08:20 schreef Melting het volgende:
[..]
ONZ is forum nummer 49 van Fok!
Vandaar.
Ik ken je niet, hè?quote:Op maandag 20 juni 2011 08:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de taart kan in de vriezer hoor
Blijft hij gewoon goed van
Je denkt toch niet dat ik een hele taart ga opeten in 2 dagen
Beter opletten?quote:Op maandag 20 juni 2011 08:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok, is me nog nooit opgevallen?
Eftelingquote:Op maandag 20 juni 2011 08:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zometeen 72 pubers in de bus voor naar de Efteling, the joy..
Zet je party hits 28 cd maar op. Geheid plezier......quote:Op maandag 20 juni 2011 08:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niet met een bus vol pubers hoop ik voor je.. allemaal nieuwe nederlanders..quote:
Ga naar www.fok.nlquote:Op maandag 20 juni 2011 08:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan het nog steeds nergens vinden eigenlijk
Die heb ik niet bijquote:Op maandag 20 juni 2011 08:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Zet je party hits 28 cd maar op. Geheid plezier......
Mag jij ook mee? Of moet je de hele dag wachten?quote:Op maandag 20 juni 2011 08:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kan gratis naar binnenquote:Op maandag 20 juni 2011 08:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag jij ook mee? Of moet je de hele dag wachten?
Dat is beter!quote:Op maandag 20 juni 2011 08:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan gratis naar binnen
En krijg 7 euro aan consumptie gratis..
Dan moet ik nu vast dingen als Jeugd van Tegenwoordig draaien..quote:Op maandag 20 juni 2011 08:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is beter!
Toen ik nog taxichauffeur was, zorgde ik dat ik altijd verschillende muziek bij had. Van feestmuziek tot rock tot house.
En navenand je volk, draai je. Doet het altijd goed.
538 of SlamFM opzetten en hopen dat je snel in Kaatsheuvel bentquote:Op maandag 20 juni 2011 08:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet ik nu vast dingen als Jeugd van Tegenwoordig draaien..
Ik hou m lekker op 3FMquote:Op maandag 20 juni 2011 08:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
538 of SlamFM opzetten en hopen dat je snel in Kaatsheuvel bent
Moet nog een week wachten op Sint Salarius. En dan staat mijn rekening weer op 0. Niet goed, he?quote:Op maandag 20 juni 2011 08:40 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet dat mensen geld uitgeven dat ze niet hebbenNu moet ik nog langer wachten op m'n geld
Dit gaat over je vader/ouders die je loon hebben?quote:Op maandag 20 juni 2011 08:40 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet dat mensen geld uitgeven dat ze niet hebbenNu moet ik nog langer wachten op m'n geld
ow ik zie het alquote:Op maandag 20 juni 2011 08:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga naar www.fok.nl
En dan naar Onz forum.
En dan zie je in je adres balk nummer 49 staan.
Nee, over iemand waarvoor ik in opdracht een portret heb getekend die ze nu voor de tweede maand op rij niet kan betalen.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit gaat over je vader/ouders die je loon hebben?
Ik nog 5 dagen, meestal staat mijne er de 25equote:Op maandag 20 juni 2011 08:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Moet nog een week wachten op Sint Salarius. En dan staat mijn rekening weer op 0. Niet goed, he?
Oww das ook naar ja..quote:Op maandag 20 juni 2011 08:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, over iemand waar ik in opdracht een portret heb getekend die ze nu voor de tweede maand op rij niet kan betalen.
Nee, dan doe je iets niet goed.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Moet nog een week wachten op Sint Salarius. En dan staat mijn rekening weer op 0. Niet goed, he?
Nee, dat is vorige maand al opgehaald. Was wegens omstandigheden verlaat.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oww das ook naar ja..
Dat portret dat je hier hebt laten zien toevallig?
Ah ok, natuurlijk heb je meerdere "klanten"quote:Op maandag 20 juni 2011 08:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is vorige maand al opgehaald. Was wegens omstandigheden verlaat.
Dat ben ik met je eens, mijn broertje kan dat ook zo goed, ik in het begin ook weleens, maar ik heb het afgeleerd gelukkig..quote:Op maandag 20 juni 2011 08:52 schreef Samzz het volgende:
Ik snap gewoon niet dat iemand dingen bestelt/koopt als er geen geld is.
Het bedrag lijkt me niet relevant.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, mijn broertje kan dat ook zo goed, ik in het begin ook weleens, maar ik heb het afgeleerd gelukkig..
Zo'n wereldbedrag lijkt het me niet dat je rekent?
True, volkomen gelijk inquote:Op maandag 20 juni 2011 08:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het bedrag lijkt me niet relevant.Als je het niet hebt, kan je het niet uitgeven.
In mijn geval gaat 't om een klant.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:05 schreef robdriessen het volgende:
Ach ik moet in totaal nog 1000 euro terugkrijgen van vrienden. (Ben bijgesprongen, anders deurwaarder en uit huis en meer van die shit)
Ze betalen terug wanneer ze kunnen, komt wel goed. Maar toch, het zou wel heel lekker zijn als dat geld eens terugkomt....
Tja, de prijs van vriendschap.
Ik lees dat je kunstenaar bent. Is het niet gebruikelijk om een aanbetaling te vragen?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
In mijn geval gaat 't om een klant.En wat jij deed zou ik denk ik nooit doen.
Vast wel. Doe ik niet aan, ze neemt de tekening af, staat zwart op wit.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik lees dat je kunstenaar bent. Is het niet gebruikelijk om een aanbetaling te vragen?
(En wat ik deed, zou ik ook niet doen behalve voor mijn allerbeste vrienden. Als de situatie andersom was geweest hadden zij precies hetzelfde gedaan)
Dreigen met een incassoburo?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel. Doe ik niet aan, ze neemt de tekening af, staat zwart op wit.
Zelfs voor m'n allerbeste vrienden niet. Vrienden en financien altijd gescheiden houden, vind ik.
Nee, ik ga geen incassobureau inschakelen, daar is 't bedrag imo te klein voor. Ik wacht volgende maand af en komt er dan weer geen betaling, dan vraag ik de curator van kantoor wel wat ik 't beste kan doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dreigen met een incassoburo?
Dat werkt altijd wel
Ik kan je eventueel wel een sommatiebrief mailen als ik hem kan vinden
Ik denk dat ik het ook niet zou doen hoor, voor mijn allerbeste vrienden.
Daarbij komt ook nog, dat ik het zelf niet kan missen
Familie is weer wat anders, ik heb mijn ouders wel eens 1000 euro geleend. En bij mijn broertje zou ik het ook gewoon doen
Met nieuwe verzoekjenspagina!quote:
Je hebt mijn respect. Heb ooit in mijn studententijd 5000 gulden rood gestaan alles bij elkaar. Maar ook op eigen kracht er weer uit gekomen.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb nog nooit rood gestaan, volgens mij kan ik het geen eens
Dit.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb nog nooit rood gestaan, volgens mij kan ik het geen eens
wij sturen al vanaf 50 euro een sommatiebriefquote:Op maandag 20 juni 2011 09:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen incassobureau inschakelen, daar is 't bedrag imo te klein voor. Ik wacht volgende maand af en komt er dan weer geen betaling, dan vraag ik de curator van kantoor wel wat ik 't beste kan doen.
Het gaat om iets minder dan 70 euro. Ik wacht 't nog wel even af.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij sturen al vanaf 50 euro een sommatiebriefKosten zijn toch voor de wanbetaler
Nou succes dan maar
Netjesquote:Op maandag 20 juni 2011 09:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je hebt mijn respect. Heb ooit in mijn studententijd 5000 gulden rood gestaan alles bij elkaar. Maar ook op eigen kracht er weer uit gekomen.
Wie niet? Zoals Youp van 't Hek ooit zei: "Elk weekend terug naar mama's wasmachine en papa's portemonnee."quote:Op maandag 20 juni 2011 09:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NetjesIk heb wel af en toe wat ondersteuning gehad van mijn ouders though
De OP in ieder geval. De verzoekjessite is onderdeel van SAM Broadcaster.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:42 schreef -Datdus- het volgende:
Ah webhawk designed tegenwoordig de boel.
Ik ben er 1 vanquote:
Ik behoor bij die sommige, geloof het of nietquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik behoor bij die sommige, geloof het of niet
Iemand sprak je met 'u' aan?quote:
Goedemorgen SperzieBoonToonquote:
Nee, dat is 30quote:Op maandag 20 juni 2011 10:47 schreef Watertornado het volgende:
Dus 19 is de grens van jong naar oud?
Gefeliciteerd -Datdus-
thanks.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:47 schreef Watertornado het volgende:
Dus 19 is de grens van jong naar oud?
Gefeliciteerd -Datdus-
Oh, dan ben ik nog best jeugdig.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is 30Luister niet daar -Datdus-!
30 is bejaard. Da's een andere grens.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is 30Luister niet daar -Datdus-!
Wanneer ben je dan oud? 25? Want dan wordt ik vanaf dit jaar niet meer ouderquote:Op maandag 20 juni 2011 10:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
30 is bejaard. Da's een andere grens.
Ja heuj zeg!quote:Op maandag 20 juni 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer ben je dan oud? 25? Want dan wordt ik vanaf dit jaar niet meer ouder
Als kinderen van 8 jaar je mevrouw of meneer gaan noemen ben je oud.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer ben je dan oud? 25? Want dan wordt ik vanaf dit jaar niet meer ouder
Graag gedaanquote:Op maandag 20 juni 2011 10:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bedankt trouwens nog Rob voor je noeste arbeid!
Oppassen jij of ik sla je met mijn wandelstok.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kut ik ga bijna dood dusquote:Op maandag 20 juni 2011 10:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh dat wil ik wel eens doen!quote:Op maandag 20 juni 2011 11:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Graag gedaanWe blijven doorbikkelen, dubbele er uit, verzoeksite verbeteren enzo. Mensen mogen me altijd DVD's of USB stickjes sturen ter aanvulling
Al zijn de krukken nog zo snel, mijn rolstoel achterhaalt ze wel!quote:Op maandag 20 juni 2011 11:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oppassen jij of ik sla je met mijn wandelstok.
Standaard is minimaal 192, maar moet eerlijk toegeven dat ik dat nog niet helemaal gecontroleerd heb. Zal heus ook nog wel een heel klein beetje 160 of 128 inzitten.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van welke kwaliteit zijn de MP3tjes in Guppie?
In de buurt van Schiedam bedoel je?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh dat wil ik wel eens doen!Ik ben denk ik vandaag zelfs nog in de buurt!
Ja, precies.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
In de buurt van Schiedam bedoel je?
Altijd als ik weer wat aanvraag hè!quote:Op maandag 20 juni 2011 11:10 schreef robdriessen het volgende:
Geef het 30 seconden, komt goed. (hoop ik)
lol why?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:13 schreef -Datdus- het volgende:
Kan iemand mij een 48 uurs ban geven? Mijn toekomst hangt er van af.
De gup is uit de komquote:Op maandag 20 juni 2011 11:15 schreef robdriessen het volgende:
Hummmm, denk dat er op mijn PC thuis iets niet goed gaat.
Oh, dan ben ik niet oudquote:Op maandag 20 juni 2011 10:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als kinderen van 8 jaar je mevrouw of meneer gaan noemen ben je oud.
Als je serieus bent, even een PM sturen naar forum@fok.nl met een korte uitleg. Kan ik niet voor je aanvragen, sorry.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Te druk. Fok! te verleidelijk.
True story.
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je serieus bent, even een PM sturen naar forum@fok.nl met een korte uitleg. Kan ik niet voor je aanvragen, sorry.
Ach, komt mijn lichte dwangneurose toch nog enigszins goed van pas. Mp3tjes taggen en schoonmaken. Houdt me van de straat en uit de criminaliteitquote:Op maandag 20 juni 2011 11:33 schreef Karzai het volgende:
Mogguh Rob, ik las dat je veel goed werk hebt verricht in het weekend.
Gewoon benieuwd. Ik heb alleen MP3 in 320 kbpsquote:Op maandag 20 juni 2011 11:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Standaard is minimaal 192, maar moet eerlijk toegeven dat ik dat nog niet helemaal gecontroleerd heb. Zal heus ook nog wel een heel klein beetje 160 of 128 inzitten.
Vanwaar de vraag?
Netjes, dat is tegenwoordig steeds meer de standaard. Maar hoor jij het verschil tussen 192 en 320? Ik niet namelijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd. Ik heb alleen MP3 in 320 kbps
Wanneer ga je weer eens draaien Morph?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd. Ik heb alleen MP3 in 320 kbps
Niet echt, maakt ook niet zoveel uitquote:Op maandag 20 juni 2011 11:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Netjes, dat is tegenwoordig steeds meer de standaard. Maar hoor jij het verschil tussen 192 en 320? Ik niet namelijk.
Over ongeveer 1,5 week want ik heb deze en volgende week tentamens. Dat strijkt op dit moment, naast m'n werk, al mijn tijd op helaas.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer eens draaien Morph?
Begrijpelijkquote:Op maandag 20 juni 2011 11:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet echt, maakt ook niet zoveel uit
[..]
Over ongeveer 1,5 week want ik heb deze en volgende week tentamens. Dat strijkt op dit moment, naast m'n werk, al mijn tijd op helaas.
Geef mij die muffin en wacht jij netjes tot de lunchquote:Op maandag 20 juni 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
Zal ik een muffin eten... Of zal ik nog drie kwartier wachten tot de lunch?
twee van 16 is samen 32?quote:
eerst F5quote:Op maandag 20 juni 2011 11:49 schreef ToT het volgende:
Ik dacht: Lekker wakker worden met Iron Maiden zoals in de OP aangegeven staat, maar nee hoor!
Goeiemorgen samen!
Al gebeld?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:52 schreef Snuf. het volgende:
Kut man, tandarts afspraak gemist, ik word net wakker en moest er 11:45 zijn
Neequote:Op maandag 20 juni 2011 11:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geef mij die muffin en wacht jij netjes tot de lunch
Fijn. Eet jij die muffin op, neem ik je lunch wel, want dan zit je toch vol van je muffin.quote:
Neequote:Op maandag 20 juni 2011 11:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fijn. Eet jij die muffin op, neem ik je lunch wel, want dan zit je toch vol van je muffin.
Logisch tochquote:Op maandag 20 juni 2011 11:58 schreef Snuf. het volgende:
Kennelijk heb ik bigtime veel afspraken niet nagekomen, nu krijg ik een rekeningWist ik niet eens.
Tandarts
Nee, geen last meer gehad gelukkigquote:
Je lever?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nee, geen last meer gehad gelukkig. Denk dat het toch niet mijn hart was. Want de pijn zat aan de rechterkant en daar zit je hart helemaal niet kwam ik achter
En je lever?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nee, geen last meer gehad gelukkig. Denk dat het toch niet mijn hart was. Want de pijn zat aan de rechterkant en daar zit je hart helemaal niet kwam ik achter
Nee, zat hoger. op borsthoogte zeg maar. Miss gewoon te lang in een verkeerde houding gezeten ofzoquote:
Ja maar laatst zei je dat je nog maar 3 maand te leven had enzo omdat je lever kapot was van het drinken.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nee, zat hoger. op borsthoogte zeg maar. Miss gewoon te lang in een verkeerde houding gezeten ofzo
Hoe kun je dat nou weten..quote:Op maandag 20 juni 2011 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar laatst zei je dat je nog maar 3 maand te leven had enzo omdat je lever kapot was van het drinken.
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:27 schreef robdriessen het volgende:
Daar zijn we weer. Wie zit al die happy hardcore aan te vragen?
Ik voelde me toen aardig verrot idd, had echt het idee dat ik niet lang meer had. Maar nu voel ik me weer goed gelukkigquote:Op maandag 20 juni 2011 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar laatst zei je dat je nog maar 3 maand te leven had enzo omdat je lever kapot was van het drinken.
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik voelde me toen aardig verrot idd, had echt het idee dat ik niet lang meer had. Maar nu voel ik me weer goed gelukkig. Dus denk dat ik nog wel ff mee kan
2:54quote:
(happy) hardcore.....quote:
Poing is epischquote:Op maandag 20 juni 2011 12:36 schreef robdriessen het volgende:
En als je dit hoort, denk je... "Goh, Poing was zo slecht nog niet."
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:36 schreef robdriessen het volgende:
En als je dit hoort, denk je... "Goh, Poing was zo slecht nog niet."
Ben ik het helemaal mee eens. Ik kan alleen geen timers op CD's zetten, zo van: "Dit album kun je alleen tussen 22 en 08 uur aanvragen". Jammer.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:36 schreef ACT-F het volgende:
Niks mis met hardcore, integendeel zelfs, maar het lijkt me beter dat dit soort muziek in de late uurtjes wordt gedraaid/aangevraagd.
quote:
Dan hebben we nummer 1 gevonden, denk ik.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:40 schreef robdriessen het volgende:
Misschien moet ik de dedication maar weer verplicht gaan stellen
Je bedoelde vast dezequote:Op maandag 20 juni 2011 12:38 schreef mr-green het volgende:
heb alleen weer de verkeerde aangevraagd
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Je bedoelde vast deze
Tof nummer is dat idd
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:41 schreef mr-green het volgende:
[..]inderdaad ja. Het camping B nummer van 2011
Lekkerquote:Op maandag 20 juni 2011 12:44 schreef Redskillz het volgende:
Een zeer episch broodje kroket met een patatje met
Je kunt toch zien wie wat heeft aangevraagd of niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:44 schreef robdriessen het volgende:
OK er zitten dus bewust mensen de stream te beinvloeden met alleen maar hardcore. Beetje jammer. Ik vraag ook geen 20 keer per uur de Rolling Stones aan.....
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:44 schreef Redskillz het volgende:
Een zeer episch broodje kroket met een patatje met
Nee, de dedication is niet verplicht. Ik zou uiteindelijk wel de IP van aanvragers kunnen achterhalen.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kunt toch zien wie wat heeft aangevraagd of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |