Idd. Dat zijn er al 5.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:55 schreef AssyriskaFF het volgende:
The Devil Wears Prada (tweede van links speelt daar toch in?)
Die met Peggy is dan Girl interruptedquote:Op maandag 20 juni 2011 02:00 schreef lamers het volgende:
[..]
Idd. Dat zijn er al 5.
Hints:
Don: The other Lynch + FBI agent in een film met tagline Welcome to the bank robbery capital of America
Betty: Richard Curtis
Peggy: film met Angelina, Brittany en Winona
Joan: romcom met Katherine Heigl en Josh Duhamel
Roger: Biography | Comedy | Drama van een Democratic US Representative
quote:Op maandag 20 juni 2011 09:48 schreef Doff het volgende:
Een verwijzing naar Fear and Loathing in Las Vegas, ook met Depp.
Ed Wood?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:54 schreef Doff het volgende:
Heb 'm nog niet gezien, maar hij lijkt me wel de moeite waard.
[ afbeelding ]
Titel?
In een cameo dus. De keuze voor dit type cameo was noodgedwongen.quote:
Dan geef ik 'm gelijk weg, denk ik.quote:
Dat ging toch zonder plaatjes?quote:
quote:
Yep. De overige plaatjes deden me in het geheel niet aan de film denken. De videogame van dat jochie daarentegen was memorabel genoeg.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:24 schreef Doff het volgende:
Is dat niet Sense and Sensibility?
Die was mijn vriendin gisteren aan het kijken. Toen heb ik voor de aardigheid maar even gevraagd waar dat eigenlijk over gaat.
Ai, daar heb ik dan weer mijn twijfels over... Maar die Austen BBC-producties ken ook enkel via mijn vriendin.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:28 schreef Doff het volgende:
Lol, die had ik echt nooit van mijn leven geweten.
Ze keek trouwens niet de bekende film ervan, maar een volgens mij vrij recente BBC-productie.
Nog 2.quote:
En hornage tikt 'm binnenquote:
quote:
Wel Harry Potter, niet deel 5...quote:
AssyriskaFF + 1quote:Op maandag 20 juni 2011 12:24 schreef AssyriskaFF het volgende:
Volgens mij is het het een-na-laatste deel. Harry Potter and the Deathly Hallows Deel I.
Haha je bedoelt the Orderquote:Op maandag 20 juni 2011 13:58 schreef Gillingham het volgende:
Ben de naam vergeten van die ontzettend slechte film met Ledger die de vraagsteller waarschijnlijk bedoelt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:31 schreef Gillingham het volgende:
Toch maar een gokje op Inglourious Basterds dan.
quote:
Doff+1quote:
En terechtquote:Op maandag 20 juni 2011 16:15 schreef Jhonny44 het volgende:
Ik ben er redelijk zeker van dus hier al een volgende vraag:
Welke film?
[ afbeelding ]
Ik denk dat je het verkeerde linkje hebt gecopy-pasted. Ik zie in elk geval nietsquote:
Ik zie het prima, maar heb nog geen idee.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerde linkje hebt gecopy-pasted. Ik zie in elk geval niets.
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:40 schreef Doff het volgende:
Le Concert?
Ik weet niet hoeveel daaraan Frans is. Dacht meer Russisch, eigenlijk?
quote:
quote:
quote:
STAND Juni 2011:quote:Don: The other Lynch - The A-Team
Betty: Richard Curtis - Love Actually of The Boat That Rocked
Joan: romcom met Katherine Heigl en Josh Duhamel - Life As We Know It
Roger: Biography | Comedy | Drama van een Democratic US Representative - Charlie Wilson's War
Namen vergeten... Alec Guiness in ieder geval en wat Japannersquote:Op maandag 20 juni 2011 16:56 schreef Gillingham het volgende:
Er zitten twee hele bekende acteurs in en de regisseur is natuurlijk ook bekend.
Dat is één.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:57 schreef Asap het volgende:
[..]
Namen vergeten... Alec Guinessin ieder geval en wat Japanners
quote:
Helaas net te laat, Sub.quote:
quote:
STAND Juni 2011:quote:
Volgens mij ook.quote:
Nee man, die ziet er anders uit.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:52 schreef Baszh het volgende:
Das die vader van Everybody loves raymond (lame serie!)
quote:
Wel in een bar overigens of meer een tabernaquote:Op maandag 20 juni 2011 21:37 schreef Doff het volgende:
Misschien Il Grande Silenzio, in de bar, ergens redelijk in het begin.
Hij wordt neergeschoten in deze 'taberna' door een Kolonel in een duelquote:Op maandag 20 juni 2011 21:38 schreef Asap het volgende:
[..]
Wel in een bar overigens of meer een taberna
Ik heb ze allemaal achter elkaar gekeken dus ik twijfelde welke het nou wasquote:Op maandag 20 juni 2011 22:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm moet zeker alweer heel lang geleden zijn dat ik die eerste twee dollar films zag
Lee speelt mee in de 2 laatste, niet in a fistful of dollarsquote:Op maandag 20 juni 2011 22:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm moet zeker alweer heel lang geleden zijn dat ik die eerste twee dollar films zag
Dat heb ik met een stuk of 25 westerns, die ik in een maand zagquote:Op maandag 20 juni 2011 22:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal achter elkaar gekeken dus ik twijfelde welke het nou was
Lee wist ik wel, maar Kinski niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:19 schreef catfish het volgende:
[..]
Lee speelt mee in de 2 laatste, niet in a fistful of dollars
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef Doff het volgende:
Death Rides a Horse
The Four Horsemen of the Apocalypse?
quote:
Volgens mij is die inderdaad ook goed.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:27 schreef Doff het volgende:
Niet Death Rides a Horse? Dat dacht ik...
Verder nog dat hij mentor is van zo'n broekie die eigenlijk best behendig is.
Oh klopt wel inddquote:Op maandag 20 juni 2011 22:27 schreef Doff het volgende:
Niet Death Rides a Horse? Dat dacht ik...
Verder nog dat hij mentor is van zo'n broekie die eigenlijk best behendig is.
quote:
Drukt op F5.....oh daar is hetquote:Op maandag 20 juni 2011 22:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Eh Sands... sla je mijn antwoorden nou niet over?
Werd tijdquote:
Dan kan het alleen maar beter worden?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Waarom begin je dan ook met de minste
Trivia welke filmquote:big armchair in his apartment has a hole in the back to let his tail through.
quote:According to the original character design sketches found on the DVD, Fungus's first name is Jeff and his surname was originally "Frungus".
quote:The Abominable Snowman describes the children in the Himalayan village as "Tough kids, sissy kids, kids who climb on rocks", a line taken from an old jingle for Armour hot dogs.
Monster's en co is toch de NL-se naam, dus je hebt 'm gewoon goed.quote:
Ah, dat wist ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:45 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Monster's en co is toch gewoon de NL-se naam, dus je hebt 'm gewoon goed.
Strong goed uiteraard.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:11 schreef Doff het volgende:
Mark Strong, Robert Duvall, Eric Stolz(?), die gast uit Scream(?), maar nog geen idee.
Alhoewel dat misschien niet Duvall is trouwens.
Robert Carlyle idd.quote:
Nee, maar wel in de goede richting. Speelt zich af tijdens WOII.quote:
Ook niet.quote:
Ik neem hem wel van je over. Heb er overigens nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:21 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ook niet.
Zou iemand 'm over kunnen nemen? Ik moet nu ineens voor ca een uur weg.![]()
Bvd.
Uit het schotse leger volgens mij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zit ik net te typen waar die over gaat. Misschien heeft Doff er wat aan
Het gaat over 4 krijgsgevangenen die het spoor op het laatste plaatje moeten aanleggen voor de Japanners.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:49 schreef Doff het volgende:
Nou, als The Great Raid in de buurt kwam en dit de plot is kan de film niet anders dan The Great Rail heten
begint er op te lijkenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:19 schreef The_Substitute het volgende:
Thx voor 't overnemen, Sam.
Saving Private Ryan![]()
Almost Famous?![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:24 schreef Doff het volgende:
Sunshine? Of hoe heet die film?![]()
Die film van Herzog kom ik ook even niet op. Komt zo wel, hoop ik.
Almost there.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:26 schreef The_Substitute het volgende:
"<nog wat> Dawn"![]()
Zat ie ook in Twister trouwens?![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het is dat ik geen puntjes wil stelen dat is je redding sub
Rescue Dawnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zal hij het echt nog niet door hebben Gill?
Het mocht even duren...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zal hij het echt nog niet door hebben Gill?
...in Ordinary Decent Criminal.quote:
't Is al een paar jaar geleden, maar hij was niet onaardig voor zover ik 'm kan herinneren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Interessante cast... hoe vond je de film?
quote:An investigation into a government cover-up leads to a network of abandoned train tunnels deep beneath the heart of Sydney. As a journalist and her crew hunt for the story it quickly becomes clear the story is hunting them.
Laatst kwam deze film voorbij in een ander topic en jij vergeleek 'm met de film Creep. Lijkt me dus dat je de film wel hebt gezienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ach jee zeker weer zo'n film met irritante cameravoering![]()
Ik ken geen enkele Australische film die dat heeft dus ik haak af.
Jij dus ook?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:39 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Laatst kwam deze film voorbij in een ander topic en jij vergeleek 'm met de film Creep. Lijkt me dus dat je de film wel hebt gezien
Ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:39 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Laatst kwam deze film voorbij in een ander topic en jij vergeleek 'm met de film Creep. Lijkt me dus dat je de film wel hebt gezien
Titel graagquote:The population of a small town disappears and is replaced by aliens that chase human flesh for their intergalactic fast-food chain.
+1 SamuelofSEKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |