...in Ordinary Decent Criminal.quote:
't Is al een paar jaar geleden, maar hij was niet onaardig voor zover ik 'm kan herinneren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Interessante cast... hoe vond je de film?
quote:An investigation into a government cover-up leads to a network of abandoned train tunnels deep beneath the heart of Sydney. As a journalist and her crew hunt for the story it quickly becomes clear the story is hunting them.
Laatst kwam deze film voorbij in een ander topic en jij vergeleek 'm met de film Creep. Lijkt me dus dat je de film wel hebt gezienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ach jee zeker weer zo'n film met irritante cameravoering![]()
Ik ken geen enkele Australische film die dat heeft dus ik haak af.
Jij dus ook?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:39 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Laatst kwam deze film voorbij in een ander topic en jij vergeleek 'm met de film Creep. Lijkt me dus dat je de film wel hebt gezien
STAND Juni 2011:quote:
Ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:39 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Laatst kwam deze film voorbij in een ander topic en jij vergeleek 'm met de film Creep. Lijkt me dus dat je de film wel hebt gezien
Titel graagquote:The population of a small town disappears and is replaced by aliens that chase human flesh for their intergalactic fast-food chain.
+1 SamuelofSEKquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |