radio49? En nieuw programma ofzo? Heb d'r weinig verstand van hoor maar wil es draaienquote:
Dat komt TZT wel, dat hoeft nu niet op stel en sprong.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dus nu moet de naam weer aangepast worden van de reeks? Nice!
Volgens het rooster wel, ja.quote:
Jamaar ik zie jou helemaal niet op t rooster.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:30 schreef RingBewoner het volgende:
Ja, maar ik zie net dt MR-Green er nu ingaat, denk nou, dat weet ik niet.
oeps ik zie het nu ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:30 schreef RingBewoner het volgende:
Ja, maar ik zie net dt MR-Green er nu ingaat, denk nou, dat weet ik niet.
Welles, maandag sta ik er op van 0:00 tot 1:00 uur.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jamaar ik zie jou helemaal niet op t rooster.
Oh crap sorry.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Welles, maandag sta ik er op van 0:00 tot 1:00 uur.
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:34 schreef Snuf. het volgende:
Oke het is gelukt om hem in iTunes te zetten
Ga eerst eens in de db kijken ventquote:Op zondag 19 juni 2011 23:35 schreef Snuf. het volgende:
Hee ik hoor dat ik het bij Rob moet melden als ik iets in de database misIs hij aanwezig?
Kan niet misgaan met de bazenmuziek die komen gaatquote:Op zondag 19 juni 2011 23:37 schreef RingBewoner het volgende:
Wel één voorwaarde MR-Green, "don't mess up my hour"
Under New Management. Zie www.onzinradio.nlquote:Op zondag 19 juni 2011 23:37 schreef Snuf. het volgende:
Kan iemand me het verschil tussen X radio en radio49 uitleggen?
Mooi, dan ga ik zo ook luisteren.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:38 schreef mr-green het volgende:
[..]
Kan niet misgaan met de bazenmuziek die komen gaat
X-radio en Radio49 vroeg-ie!quote:Op zondag 19 juni 2011 23:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Under New Management. Zie www.onzinradio.nl
Ehm x radio was een tijdelijke naamquote:Op zondag 19 juni 2011 23:37 schreef Snuf. het volgende:
Kan iemand me het verschil tussen X radio en radio49 uitleggen?
Live was niet tofferquote:Op zondag 19 juni 2011 23:42 schreef Snuf. het volgende:
Deze ken ik omdat Mr Green hem een keer aanvroeg toen ik aan het draaien was
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:43 schreef mr-green het volgende:
[..]
kom je luisteren naar mijn Pinkpop special
Hoi hoi Ringquote:
quote:
Hej hoiquote:
Druk met examens dit dat werken en vakantie, maar nu heb ik alle tijd en ik ben weer aan het luisteren en wil ook weer gaan draaienquote:
Jaa dat moet je doenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Druk met examens dit dat werken en vakantie, maar nu heb ik alle tijd en ik ben weer aan het luisteren en wil ook weer gaan draaien
Prima, VWO diploma binnenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa dat moet je doenleuk
Hoe zijn je examens gegaan?
Hey wat goed zegquote:
Eej schatquote:
Fiscale Economie aan de Universiteit Rotterdam volgend jaarquote:Op zondag 19 juni 2011 23:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hey wat goed zegGefeliciteerd
![]()
Weet je al wat je nu verder gaat doen?
Tof!quote:Op zondag 19 juni 2011 23:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Fiscale Economie aan de Universiteit Rotterdam volgend jaar
ja ben daar geweest daarom deze specialquote:Op zondag 19 juni 2011 23:50 schreef Snuf. het volgende:
mr green ben je op pinkpop geweest?
[..]
ZekerMaar hoef pas 29 augustus naar school weer
hmm, dan kom ik je over een paar jaar wel tegenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Fiscale Economie aan de Universiteit Rotterdam volgend jaar
ik ook maar heb gewoon vandaag gewerkt en ga vannacht ook doorquote:Op zondag 19 juni 2011 23:50 schreef RingBewoner het volgende:
Ben best wel kapot van afgelopen nacht.
Oh cool ik ben de afgelopen 3 jaar ook geweest, maar dit jaar niet. Ik ga wel naar Pukkelpopquote:Op zondag 19 juni 2011 23:51 schreef mr-green het volgende:
[..]
ja ben daar geweest daarom deze special
Werken? Ik had er niet aan moeten denken vandaag.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:52 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik ook maar heb gewoon vandaag gewerkt en ga vannacht ook door
oja: wel vakantie
Ja er is 1 universiteit, dus ik kom je tegen over 2 (?) jaar?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hmm, dan kom ik je over een paar jaar wel tegenerasmus neem ik aan? of zijn er meer uni's?
ohww lekker genieten van je vakantie nu dusquote:Op zondag 19 juni 2011 23:50 schreef Snuf. het volgende:
mr green ben je op pinkpop geweest?
[..]
ZekerMaar hoef pas 29 augustus naar school weer
als alles meezit, zit ik volgend jaar in V5 en jaar daarna in V6 en dan kom ik econometrie studeren op erasmusquote:Op zondag 19 juni 2011 23:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja er is 1 universiteit, dus ik kom je tegen over 2 (?) jaar?
Econometriequote:Op zondag 19 juni 2011 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als alles meezit, zit ik volgend jaar in V5 en jaar daarna in V6 en dan kom ik econometrie studeren op erasmus
uhuquote:Op zondag 19 juni 2011 23:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
EconometrieMoet je daar Wiskunde B voor hebben?
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:55 schreef Snuf. het volgende:
Sorry maar ik vind het niksIk word niet warm of koud van haar
Trussels dude!quote:Op zondag 19 juni 2011 23:57 schreef robdriessen het volgende:
Nog 1 ding: De mensen die Guppie nu aan en uit kunnen zetten zijn: Viro, Outpost76, Knetterkrankjorum, Redskillz en ik (zei de gek).
Dat was het, en nu ga ik ECHT naar bed. Mr. Green, lekker gedraaid, dank dat ik je tijd mocht stelen.
Keine thema (geen probleemquote:Op zondag 19 juni 2011 23:57 schreef robdriessen het volgende:
Nog 1 ding: De mensen die Guppie nu aan en uit kunnen zetten zijn: Viro, Outpost76, Knetterkrankjorum, Redskillz en ik (zei de gek).
Dat was het, en nu ga ik ECHT naar bed. Mr. Green, lekker gedraaid, dank dat ik je tijd mocht stelen.
Slaap lekkerquote:Op zondag 19 juni 2011 23:57 schreef robdriessen het volgende:
Slaap zequote:Op zondag 19 juni 2011 23:57 schreef robdriessen het volgende:
trustenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:57 schreef robdriessen het volgende:
Komt omdat er geen tot weinig makeup op zit.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:55 schreef Snuf. het volgende:
Sorry maar ik vind het niksIk word niet warm of koud van haar
oh carool.. morgen op rtv drenthe 19.00 uur gedoetje over retropop.. moet je ff checken of je dat ook ergens op internet kan vinden danquote:
Ohw das goedquote:Op maandag 20 juni 2011 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh carool.. morgen op rtv drenthe 19.00 uur gedoetje over retropop.. moet je ff checken of je dat ook ergens op internet kan vinden dan
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
Gelijk even het album van Hurts kopen downloaden
quote:
Helemaal mee eensquote:Op maandag 20 juni 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
X 10000
jammer van de plensbuien en anderhalf uur wachten op de parkeerplaats bij weggaan..
verder was het zooooooooooo tof
Sinterklaas in juniquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Intussen is mijn snode plan bijna in een voltooid stadium.
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Intussen is mijn snode plan bijna in een voltooid stadium.
Ehm...dude.....we got news for you....quote:Op maandag 20 juni 2011 00:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
Los van het snode plan heb ik nog een ander plan wat al in een voltooid stadium is; namelijk het registreren van www.x-raydio.nl
Maar ehm we heten radio 49 nu....quote:Op maandag 20 juni 2011 00:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
Los van het snode plan heb ik nog een ander plan wat al in een voltooid stadium is; namelijk het registreren van www.x-raydio.nl
Ja euh, zet het dan in de TT ofzo?quote:
3quote:Op maandag 20 juni 2011 00:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ja euh, zet het dan in de ofzo?
Nu ben ik failliet omdat ik 3 hele euro's aan die domeinnaam heb uitgegeven
1,50 per stuk. x-raydio.nl en xraydio.nlquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wel beetje ruk, ander station waar ik enge dingen doe heet Radio 54
hehehe maar er is maar 1 radio 49!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dan ga ik Rob zeggen dat ie zn 50 cent terug moet vragen.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
1,50 per stuk. x-raydio.nl en xraydio.nl
Awwww, Wilden ze je roze hoedje niet signeren?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
KoL is bagger. Arrogante zakken zijn het.
Dit is zeker een van de beterequote:Op maandag 20 juni 2011 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
KoL is bagger. Arrogante zakken zijn het.
ik was daar niet hehquote:Op maandag 20 juni 2011 00:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Awwww, Wilden ze je roze hoedje niet signeren?
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Awwww, Wilden ze je roze hoedje niet signeren?
ben ik het niet mee eens. Kijk de pinkpop versie maar eens. Kippenvel als 60.000 het hele nummer meezingenquote:Op maandag 20 juni 2011 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat is het punt, deze (sex on fire) is tof, maar live op de stream waren ze kut
Hey ouwe Spartaan, ga je ook weer een keer draaien?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:20 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb helemaal niets van Pinkpop gekeken of geluisterd, ik was ook niet gegaan omdat ik niet geïnteresseerd was
+1quote:Op maandag 20 juni 2011 00:20 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb helemaal niets van Pinkpop gekeken of geluisterd, ik was ook niet gegaan omdat ik niet geïnteresseerd was
Ik weet niet hoe ze op PP waren, maar 4 jaar geleden op Lowlands waren ze echt geweldigquote:Op maandag 20 juni 2011 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat is het punt, deze (sex on fire) is tof, maar live op de stream waren ze kut
Zeker mattiequote:Op maandag 20 juni 2011 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hey ouwe Spartaan, ga je ook weer een keer draaien?
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zeker mattieMorgen misschien! Effe de gegevens checken en de DJ programma's weer aanslingeren
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:22 schreef Snuf. het volgende:
Wil je alsjeblieft Take A Chance draaien van Scouting For Girls?
Welke ook alweerquote:
EIND wait for it BAASquote:Op maandag 20 juni 2011 00:23 schreef mr-green het volgende:
[..]die komt hierna (stond zo in mijn playlist)
Haha die jaquote:
ik gok van niet, het werk is me nog niet aan komen waaien.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:25 schreef Snuf. het volgende:
Naat ga je volgende week bij Grafitti6 kijken?
Snuf Financieringenquote:Op maandag 20 juni 2011 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik gok van niet, het werk is me nog niet aan komen waaien.
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Snuf Financieringen
LET OP GELD LENEN KOST GELD
QFB (Quote for Baasheid)quote:Op maandag 20 juni 2011 00:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Snuf Financieringen
Ja, en dan ga je ook nog eens fiscale economie studeren zeg... dan ben ik al helemaal dood als ik bij jou leen.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Snuf Financieringen
ja waarom niet lijkt me best een keer leuk ... nog nooit gedaanquote:
Pukkelpop is minequote:Op maandag 20 juni 2011 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We waren van plan om in de toekomst uitzendingen vanaf het festivalterrein te doen.
Hahahahaha. Grappig. Gaat niet lukken. Iets met een 3FM en fifa-achtige monopolypositie.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We waren van plan om in de toekomst uitzendingen vanaf het festivalterrein te doen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:32 schreef Snuf. het volgende:
Vorig jaar stonden ze voor 5 euro in Watt! en ik zou er heen gaan, ware het niet dat ik op vakantie was
Gewoon een laptopje pakken, apparatuur uitzetten en uitzenden maar, niks glasbakje waarvan we uit gaan zenden.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hahahahaha. Grappig. Gaat niet lukken. Iets met een 3FM en fifa-achtige monopolypositie.
Internet anyone?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon een laptopje pakken, apparatuur uitzetten en uitzenden maar, niks glasbakje waarvan we uit gaan zenden.
Dat lijkt me ook wel tof en dan met zn alleen kamperen...quote:
Geloof me, de snelheid van het internet op Pinkpop is tergend traagquote:Op maandag 20 juni 2011 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon je iphone achtige apparaat aansluiten op je laptop voor het internet.
hmmz, limburg heh, dan moeten we dat maar op andere festivals doen...quote:Op maandag 20 juni 2011 00:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Geloof me, de snelheid van het internet op Pinkpop is tergend traag
Nee gewoon het feit dat er zoveel mensen zijn zorgt ervoor dat het netwerk het niet trekt, zelfs als ze noodpalen neerzettenquote:Op maandag 20 juni 2011 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hmmz, limburg heh, dan moeten we dat maar op andere festivals doen...
quote:
joa iets met festival.. beweging.. reuma en dergelijkequote:
oh, daar gaat mijn plan...quote:Op maandag 20 juni 2011 00:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee gewoon het feit dat er zoveel mensen zijn zorgt ervoor dat het netwerk het niet trekt, zelfs als ze noodpalen neerzetten
Truste Knetterquote:Op maandag 20 juni 2011 00:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa iets met festival.. beweging.. reuma en dergelijke
Apparaat krijg je niet mee festivalterrein op, wordt op gescreend door beveiliging. Tassencheck enzo.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon een laptopje pakken, apparatuur uitzetten en uitzenden maar, niks glasbakje waarvan we uit gaan zenden.
Jaaa ik ben ook kapot johquote:Op maandag 20 juni 2011 00:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa iets met festival.. beweging.. reuma en dergelijke
mag je geen mic, koptelefoon en laptop meenemen het terrein op?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Apparaat krijg je niet mee festivalterrein op, wordt op gescreend door beveiliging. Tassencheck enzo.
(zou 't wel graag willen hoor, maar 't gaat gewoon echt niet lukken)
Wat dacht je zelf?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mag je geen mic, koptelefoon en laptop meenemen het terrein op?
Nee johquote:Op maandag 20 juni 2011 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neen.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mail gewoon 3FM met je voorstelquote:Op maandag 20 juni 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
oké, dan strepen we de mic weg, mag je wel een laptop en een koptelefoon meenemen het terrein op?
Heb ikzelf gelukkig geen probleem mee!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:41 schreef Snuf. het volgende:
Wat wel echt kut is is dat ik door de nieuwe radio naam al mijn jingles niet meer kan gebruiken
Nee.quote:
maar je bent zo lief als je dronken bentquote:Op maandag 20 juni 2011 00:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.Ik ben niet altijd dronken. Eigenlijk bijna nooit. Soms. Als het kan. En mag. En leuk is. Dan. Soms. Maar niet vaak.
ook zo'n last-minute figuurquote:Op maandag 20 juni 2011 00:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja mensen, ik duik er ook maar eens in.
Morgen toets, en ben net klaar met leren![]()
Trusten all
Slaap lekkerquote:Op maandag 20 juni 2011 00:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
Trusten all
succesquote:Op maandag 20 juni 2011 00:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
Trusten all
Iddquote:
Dank uquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ja eh, deze hier is bezig met een aangepaste OP
Tnx, en jij bedankt voor de Pinkpop showquote:
Slaap lekker en suc 6quote:Op maandag 20 juni 2011 00:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
Trusten all
Dank uquote:
Rebel Monster van hun is baasquote:
Ruby is echt tofquote:Op maandag 20 juni 2011 00:49 schreef mr-green het volgende:
willen jullie iets horen van Kaiser Chiefs? Zo nee dan sla ik ze lekker over
jazeker, als het maar van een oude plaat isquote:Op maandag 20 juni 2011 00:49 schreef mr-green het volgende:
JAWEL MAG IK KIEZEN WAT?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:49 schreef mr-green het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
Band. of. Horses. God. ver. domme. Wat. een. mooie. band.![]()
ToTverdomme staat zo raar hehquote:Op maandag 20 juni 2011 00:51 schreef ToT het volgende:
[..]Ik blijf het humor vinden jou te zien vloeken!
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
Is There a Ghost was één van de eerste platen, die ik op de radio hoorde en echt leuk vond.
Jah, was er al eerder...quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:54 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, was er al eerder...![]()
maar moest ff ineens wat ander doen.. Trouwens wel een rare begroeting
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |