Kk Ricko krijgt alle chicks en deelt nooit...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:25 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben de lekkerste hier dus ik denk nog even na want ze heeft wel skeer lichaam
papa met rolmaat erbijżquote:
Geil man zo'n behaarde doos.quote:
ja dat bedoelde ik dus niet, weet eigenlijk niet wat ik er wel mee bedoeldequote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:43 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ah, ja, dat klinkt logisch. Ik scheer mijn kut ook nooit.
Maakt niet uit, daar stop ik nog best mijn lul in om lekker te neukenquote:
Beffen is niet aan te raden, tenzij je een dag met een shcrale, rode bek wil lopen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:55 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Maakt niet uit, daar stop ik nog best mijn lul in om lekker te neuken
Dat je zelf een verkapte afro om je zak hebt hangen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:25 schreef Sir_Pepper het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik dus niet, weet eigenlijk niet wat ik er wel mee bedoelde
Schrale befbek is de nieuwe trampstamp, jwz.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:56 schreef IkBenEenStoner het volgende:
[..]
Beffen is niet aan te raden, tenzij je een dag met een shcrale, rode bek wil lopen.
Ben jij dat op die ava? Geile borstenquote:
Laten we met zijn alleen eens op een overduidelijke aandachtstroll reageren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:39 schreef Dimens het volgende:
Hey kijk jongens, een geil wijf in dit topic. Laten we met z'n alle even ons broekje naar beneden doen.
Geld het aanbod trouwens nog steeds ? Ik heb nog wel een gaatje ergens deze week.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
neuken iemand snel? Nu is het nog kaal namelijk...
Ik denk dat er een lange rij voor je is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Geld het aanbod trouwens nog steeds ? Ik heb nog wel een gaatje ergens deze week.![]()
![]()
Valt we mee. De TT heeft de meeste weggejaagdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:50 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat er een lange rij voor je is.
ik heb nr 93 geelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:50 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laten we met zijn alleen eens op een overduidelijke aandachtstroll reageren.
ik zag ook groene en rode nummertjesquote:
Mooi heb ik geen last van die haren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Boven. Beneden achter en Beneden Voor
Haha, tja dan zoek ik mijn geluk wel elders ? Wat zeg je ervan romantisch diner bij kaarslicht en dansen. Natuurlijk met als motivatie elkaar wat beter te leren kennen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:50 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
gezelligquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Haha, tja dan zoek ik mijn geluk wel elders ? Wat zeg je ervan romantisch diner bij kaarslicht en dansen. Natuurlijk met als motivatie elkaar wat beter te leren kennen.
Nou ik wou eigenlijk meteen ehm...?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Haha, tja dan zoek ik mijn geluk wel elders ? Wat zeg je ervan romantisch diner bij kaarslicht en dansen. Natuurlijk met als motivatie elkaar wat beter te leren kennen.
Hmm ? Het was dan ook een vrijblijvend offer, begrijp me niet verkeerd. De insteek is niet om dat gene wat jij denkt. Maar ik wil slechts een gezellige leuke avond, en een beetje ervaring in de romantiek opdoen. Ik had dan ook gehoopt dat jij me misschien had kunnen leren hoe te dansen. Maar geen zorgen, het was vrijblijvend even goeie vrienden!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:04 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nou ik wou eigenlijk meteen ehm...?
Dus sorry ik sla jouw aanbod af.
Oke neem de tijd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
![]()
Even naar het toilet, ik ben zo terug.
Ja, dat ben ik.quote:
Holy crap idd!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:57 schreef Nickjuh16 het volgende:
Dit topic is trouwens niet normaal vaak bekeken.![]()
Iedereen verwacht natuurlijk pics.
Wel mede lijden met Monkyyy, zij moet al die stoppels voelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:36 schreef antfukker het volgende:
[..]
Lekker lesbisch scharen tegen elkaars kutjes
De een kaal de ander behaard.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:36 schreef antfukker het volgende:
[..]
Lekker lesbisch scharen tegen elkaars kutjes
Kan inderdaad dat monkyyy ook gewoon ongeschoren is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Daar ga je vanuit maar het staat nergens geschreven of wel ?
Ik houd het netjes bij. Ik ga echter niet scharen met Quickie_Brat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan inderdaad dat monkyyy ook gewoon ongeschoren is.
Niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik houd het netjes bij. Ik ga echter niet scharen met Quickie_Brat.
Ik ik ik wil wel, alleen heb ik iets in de weg zitten zodat ik niet kan scharen! Maar we kunnen dat altij weg halen denk ik ?quote:
Het was niet zo dat ik ernaar vroeg, maar toch bedankt voor deze informatie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik houd het netjes bij. Ik ga echter niet scharen met Quickie_Brat.
Dus als ts naakt voor je gaat staan zeg jij nee?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het was niet zo dat ik ernaar vroeg, maar toch bedankt voor deze informatie.
Ik kan volledig begrijpen dat je het bed niet met Quikie_Brat wilt delen, ik zou zo'n aandachts kreng ook niet naakt naast mij willen hebben.
Precies.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:52 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Dus als ts naakt voor je gaat staan zeg jij nee?
Ik denk dat, dat helemaal uithangt van hoe ts eruit ziet. Tis niet dat mannen alles nemen wat naakt voor ze staat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:52 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Dus als ts naakt voor je gaat staan zeg jij nee?
Och, dat is het niet, ik ken haar nauwelijks + ik val op mannen (maar soms, heeeeeeel soms vrouwen), ik ga natuurlijk niet zomaar het bed induiken met een dame en het liefdesspel bedrijven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan volledig begrijpen dat je het bed niet met Quikie_Brat wilt delen, ik zou zo'n aandachts kreng ook niet naakt naast mij willen hebben.
je had hier alweer 100 fokkers met hun broek op hun enkels!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Och, dat is het niet, ik ken haar nauwelijks + ik val op mannen (maar soms, heeeeeeel soms vrouwen), ik ga natuurlijk niet zomaar het bed induiken met een dame en het liefdesspel bedrijven.
Zie hier een voorbeeld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je had hier alweer 100 fokkers met hun broek op hun enkels!![]()
Dit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je had hier alweer 100 fokkers met hun broek op hun enkels!![]()
Maar kan je niet trimmen ? Dan groeit niks in.quote:
Totaal begrijpelijk, eerst eens leren kennen voordat je elkaar bevredigd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Och, dat is het niet, ik ken haar nauwelijks + ik val op mannen (maar soms, heeeeeeel soms vrouwen), ik ga natuurlijk niet zomaar het bed induiken met een dame en het liefdesspel bedrijven.
Ik dacht dat fokkers alles deden wat een hartslag heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik denk dat, dat helemaal uithangt van hoe ts eruit ziet. Tis niet dat mannen alles nemen wat naakt voor ze staat.
Ps als ik voor jou zou dansen in bikini, zou je wel met me willen daten ?
Des eigenlijk net een van de delen die ik het minst lief zie.quote:
Oei ik ben verliefdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:57 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ik dacht dat fokkers alles deden wat een hartslag heeft.
Ow en het antwoord is ja
Er zit nu toch nog amper haar aan. Misschien over een week of 2 niet nee,quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Des eigenlijk net een van de delen die ik het minst lief zie.
[..]
Oei ik ben verliefd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |