Kan inderdaad dat monkyyy ook gewoon ongeschoren is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Daar ga je vanuit maar het staat nergens geschreven of wel ?
Ik houd het netjes bij. Ik ga echter niet scharen met Quickie_Brat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan inderdaad dat monkyyy ook gewoon ongeschoren is.
Niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik houd het netjes bij. Ik ga echter niet scharen met Quickie_Brat.
Ik ik ik wil wel, alleen heb ik iets in de weg zitten zodat ik niet kan scharen! Maar we kunnen dat altij weg halen denk ik ?quote:
Het was niet zo dat ik ernaar vroeg, maar toch bedankt voor deze informatie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik houd het netjes bij. Ik ga echter niet scharen met Quickie_Brat.
Dus als ts naakt voor je gaat staan zeg jij nee?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het was niet zo dat ik ernaar vroeg, maar toch bedankt voor deze informatie.
Ik kan volledig begrijpen dat je het bed niet met Quikie_Brat wilt delen, ik zou zo'n aandachts kreng ook niet naakt naast mij willen hebben.
Precies.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:52 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Dus als ts naakt voor je gaat staan zeg jij nee?
Ik denk dat, dat helemaal uithangt van hoe ts eruit ziet. Tis niet dat mannen alles nemen wat naakt voor ze staat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:52 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Dus als ts naakt voor je gaat staan zeg jij nee?
Och, dat is het niet, ik ken haar nauwelijks + ik val op mannen (maar soms, heeeeeeel soms vrouwen), ik ga natuurlijk niet zomaar het bed induiken met een dame en het liefdesspel bedrijven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan volledig begrijpen dat je het bed niet met Quikie_Brat wilt delen, ik zou zo'n aandachts kreng ook niet naakt naast mij willen hebben.
je had hier alweer 100 fokkers met hun broek op hun enkels!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Och, dat is het niet, ik ken haar nauwelijks + ik val op mannen (maar soms, heeeeeeel soms vrouwen), ik ga natuurlijk niet zomaar het bed induiken met een dame en het liefdesspel bedrijven.
Zie hier een voorbeeld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je had hier alweer 100 fokkers met hun broek op hun enkels!![]()
Dit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je had hier alweer 100 fokkers met hun broek op hun enkels!![]()
Maar kan je niet trimmen ? Dan groeit niks in.quote:
Totaal begrijpelijk, eerst eens leren kennen voordat je elkaar bevredigd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Och, dat is het niet, ik ken haar nauwelijks + ik val op mannen (maar soms, heeeeeeel soms vrouwen), ik ga natuurlijk niet zomaar het bed induiken met een dame en het liefdesspel bedrijven.
Ik dacht dat fokkers alles deden wat een hartslag heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik denk dat, dat helemaal uithangt van hoe ts eruit ziet. Tis niet dat mannen alles nemen wat naakt voor ze staat.
Ps als ik voor jou zou dansen in bikini, zou je wel met me willen daten ?
Des eigenlijk net een van de delen die ik het minst lief zie.quote:
Oei ik ben verliefdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:57 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ik dacht dat fokkers alles deden wat een hartslag heeft.
Ow en het antwoord is ja
Er zit nu toch nog amper haar aan. Misschien over een week of 2 niet nee,quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Des eigenlijk net een van de delen die ik het minst lief zie.
[..]
Oei ik ben verliefd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |