Ha.quote:
iBrand?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:20 schreef iBenny het volgende:
Lutte, ik moet een naam voor dat ding waarmee ik bezig was hebben... maar zo origineel als ik ben weet ik geen naam. Jij vast wel he?
Oh,quote:
Eeeuhm... Ik ga erover nadenken.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:20 schreef iBenny het volgende:
Lutte, ik moet een naam voor dat ding waarmee ik bezig was hebben... maar zo origineel als ik ben weet ik geen naam. Jij vast wel he?
Sterktequote:Op zondag 19 juni 2011 22:27 schreef Zeroku het volgende:
Tijd om te slapen. Morgen om 6:15 opstaan voor tentamen.!
Thanksquote:
Geil toch.quote:
Ja dua.quote:
Ja, erg mooi.. erg dat dit waargebeurd is..quote:
klopt.. zo droevig op 't eind..quote:Op zondag 19 juni 2011 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
Met die homo's toch? Die wil ik wel zien.
Ik vond hem ook zoquote:Op zondag 19 juni 2011 23:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
klopt.. zo droevig op 't eind..
ik ga mezelf maar in slaap huilen vanavond
Tijd om toch de ogen te rustenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. m'n mood is echt omgeslagen.. jezus..
`quote:Op zondag 19 juni 2011 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
Engelse versie van Edith Piaf in het begin, is nu al goed.!
Verder is ook niet zo interessant.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik ook alleen daar naar vragen.
Ah, ben niet de enige die z'n posts edit dusquote:
Vreemd dat het elke keer weer terugkomt toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verder is ook niet zo interessant.Als ik antibiotica slik is er niets aan de hand, ik hoop dat het over een week ook zonder goed gaat. Maar dat is weer hopen.
Ja, behoorlijk. Zeker ook omdat m'n bloedwaarden perfect zijn, de kuur moet het op termijn gewoon af kunnen maken.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vreemd dat het elke keer weer terugkomt toch?
Nou ze was al een hele tijd terug maar deed ander werk op school, langer konden we het niet rekken. Ik kon het geweldig met haar vinden dus we vonden het beide enorm jammer dat het klaar was.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is irritant, waarom neemt dat mens niet langer afstand! Vanuit de kinderen je positie terugkrijgen is ook niet zo zinvol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |