Dit dusquote:Op zondag 19 juni 2011 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt niet
Knetter van 22:00 tot 23:00
Ik heb vaker dan 1 keer dat gedaan, maar wel maar met 1quote:Op zondag 19 juni 2011 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan heb je dus geen aanraders, enkel afraders
mag je dat nog wel plaatsen eigenlijk, met die nieuwe regels?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.urbandictionar(...)land+Bukkake+Special
Cleveland Bukkake Special
You start by taking a shit on a girls face then you have you and your friends come on her face. then you fuck her throat til she pukes and then u take all the fluids and use it as anal lube. when you're done suck the fluids out of her ass and make out with her then fuck her sister in a kiddy pool full of the fluids.
Dus
TMI.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb haar op seksueel gebied meer pleziert, dan die ene heeft gedaan.
Gewoon blijven denken dat vrouwen al hun neukertjes gaan vertellen als ze ineens een serieuzere relatie hebbenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
meer heeft ze er ook niet gehad hoor...
Dat mensen die dit bedenken vrij rond mogen lopen zeg!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
You start by taking a shit on a girls face then you have you and your friends come on her face. then you fuck her throat til she pukes and then u take all the fluids and use it as anal lube. when you're done suck the fluids out of her ass and make out with her then fuck her sister in a kiddy pool full of the fluids.
Dus
In ONZ welquote:Op zondag 19 juni 2011 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mag je dat nog wel plaatsen eigenlijk, met die nieuwe regels?
Waar staat dat je geen grove TEKSTEN mag plaatsen?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mag je dat nog wel plaatsen eigenlijk, met die nieuwe regels?
als ze niet meer neukertjes heeft verteld, heeft ze een groot probleem hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon blijven denken dat vrouwen al hun neukertjes gaan vertellen als ze ineens een serieuzere relatie hebben
WTF Waar zit jij verzeiltquote:Op zondag 19 juni 2011 21:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dus
dat wist ik dus niet meer zeker, of het alleen plaatjes waren... maar het zijn dus enkel plaatjes, filmpjes edquote:Op zondag 19 juni 2011 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar staat dat je geen grove TEKSTEN mag plaatsen?
Op die leeftijd mag je nog wel verwachten dat ze eerlijk zijn hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon blijven denken dat vrouwen al hun neukertjes gaan vertellen als ze ineens een serieuzere relatie hebben
http://www.urbandictionary.com. Geniale sitequote:
quote:Taint
The area between the nutsack and asshole that prevent a man from shitting on his nuts.
If it wasn't for the taint, my nuts would reek of poo!
Of jij.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als ze niet meer neukertjes heeft verteld, heeft ze een groot probleem hoor
Ach die ene keer dat ze bij de plaatselijke voetbalclub in de kleedkamer kwam rekenen we gewoon niet mee!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op die leeftijd mag je nog wel verwachten dat ze eerlijk zijn hoor.
Ehm zo geniaal vond ik t niet hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com. Geniale siteNog eentje dan
[..]
Daarom. en de andere keren kan ze zelf niet eens meer herinneren, die zijn sowieso niet belangrijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach die ene keer dat ze bij de plaatselijke voetbalclub in de kleedkamer kwam rekenen we gewoon niet mee!![]()
Sorry!
Als ze t niet heeft verteld, getuigd dat van oneerlijkheid. En dat is slecht voor een relatie. Kan mij vrij weinig schelen wie of wat ervoor is geweest, maar ik wil het wel weten.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Of jij.Wat nou baas en streng doen. Ik zou niet eens willen weten met wie en wat voor mij!
Ehm in die sticky.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar staat dat je geen grove TEKSTEN mag plaatsen?
Dat zal allemaal best, maar vertelt is met een t.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ze t niet heeft verteld, getuigd dat van oneerlijkheid. En dat is slecht voor een relatie. Kan mij vrij weinig schelen wie of wat ervoor is geweest, maar ik wil het wel weten.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best, maar vertelt is met een t.
Meen je niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ze t niet heeft verteld, getuigd dat van oneerlijkheid. En dat is slecht voor een relatie. Kan mij vrij weinig schelen wie of wat ervoor is geweest, maar ik wil het wel weten.
Zeggen dat ik dom ben, want het is een voltooid deelwoord en dat is toch echt met een d in dit geval etc etc.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kan wel leuk happen, maar ik zou niet weten hoe ik hier leuk zou moeten happen...
Ik weet niet eens meer iedereen die ik gezoend heb.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meen je niet.Lekker belangrijk wie of wat ze gedaan heeft voor jou. Heeft niets maar dan ook niets met eerlijkheid te maken!
![]()
Jij wordt dus ook boos als ze vergeten is te vertellen van een jongen die ze ooit een keer heeft gezoent?
Het stond in een sticky die geedit is geweest door Danny dus dat zal best wel kloppen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Het stond ff ergens in een titel, maar verder echt nergens in de OP van topics er over.
Dat heb ik, inclusief de 3 meisjes, eerlijk verteld. Moest eruit...quote:Op zondag 19 juni 2011 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meen je niet.Lekker belangrijk wie of wat ze gedaan heeft voor jou. Heeft niets maar dan ook niets met eerlijkheid te maken!
![]()
Jij wordt dus ook boos als ze vergeten is te vertellen van een jongen die ze ooit een keer heeft gezoent?
Ze heeft zich geen 10 minuten voor tijd in dit topic gemeld.quote:
Ik weet ze alle 13 nogquote:Op zondag 19 juni 2011 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer iedereen die ik gezoend heb.Ofja, als ik hem/haar zou zien misschien wel, maar zo een lijst opnoemen zou echt falen.
Wel bji mij. Ze is druk bezig met huiswerk.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze heeft zich geen 10 minuten voor tijd in dit topic gemeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry jungquote:Op zondag 19 juni 2011 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeggen dat ik dom ben, want het is een voltooid deelwoord en dat is toch echt met een d in dit geval etc etc.
Daarna kon ik wijzen op één woord verder. Maar nu heb je me dit schouwspel ontnomen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iemand die last minute in wil vallen voor Knetter? Het gaat niet best met haar verbinding!
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet iedereen die ik gezoend heb!Ik ben voorlopig nog niks van plan, maar niemand weet wat de toekomst brengtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Naatje doet het al!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iemand die last minute in wil vallen voor Knetter? Het gaat niet best met haar verbinding!
Ik wil altijd wel, maar laten we maar ff afwachten wie ook wil. Ik ben reserve voor als er geen invaller is!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nah ik vind t nergens voor nodig... Ik zou t niet eens willen weten...quote:Op zondag 19 juni 2011 22:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat heb ik, inclusief de 3 meisjes, eerlijk verteld. Moest eruit...
maar ik dus welquote:Op zondag 19 juni 2011 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah ik vind t nergens voor nodig... Ik zou t niet eens willen weten...
Ik wou weten of een christen wel met een Breezer wilde zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah ik vind t nergens voor nodig... Ik zou t niet eens willen weten...
Jij bent heul geen breezah!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wou weten of een christen wel met een Breezer wilde zijn
Naat Buffert de laatste tijd steeds...quote:Op zondag 19 juni 2011 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat is dit voor faal avondje? Buffers bij naat..
ah, probleem nog steeds, ff overschakelen naar text onlyquote:Op zondag 19 juni 2011 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat is dit voor faal avondje? Buffers bij naat..
Nope breezah's zijn sletjes die t met iedereen doen om beltegoed te krijgen en zulks. Zo ben jij heulemaal niet.quote:
Euh.. lastig..quote:Op zondag 19 juni 2011 22:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Vraag van de dag:
Is zoenen met een meisje wanneer je een relatie hebt, als meisje zijnde ook vreemdgaan?
Ligt eraan welk gevoel erachter ligt.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Vraag van de dag:
Is zoenen met een meisje wanneer je een relatie hebt, als meisje zijnde ook vreemdgaan?
Jaquote:Op zondag 19 juni 2011 22:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Vraag van de dag:
ze is een breezer, geen breezerslet...quote:Op zondag 19 juni 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nope breezah's zijn sletjes die t met iedereen doen om beltegoed te krijgen en zulks. Zo ben jij heulemaal niet.
Ja officieel wel maar de meeste mannen zullen er niet moeilijk over doen denk ik zo.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Vraag van de dag:
Hmmm je vriendin een Breezer noemen vind ik niet echt netjes....quote:Op zondag 19 juni 2011 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze is een breezer, geen breezerslet...
Ze noemt zichzelf zo, en er is een onderscheid tussen die 2. Ik vind overigens niet dat ze breezer is, maar goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm je vriendin een Breezer noemen vind ik niet echt netjes....
Ik noem hem koortrutjequote:Op zondag 19 juni 2011 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm je vriendin een Breezer noemen vind ik niet echt netjes....
Oja leg eens t verschil uit dan!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze is een breezer, geen breezerslet...
Je zegt net dat ze het IS.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze noemt zichzelf zo, en er is een onderscheid tussen die 2. Ik vind overigens niet dat ze breezer is, maar goed.
www.instantrimshot.comquote:Op zondag 19 juni 2011 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dat komt dichter bij de waarheid!
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al zo'n mooie foto!
Gewoon een gevatte opmerking!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh de naam zegt al genoeg. Maar dan snap ik je nog niet.
Nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Vraag van de dag:
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg naatje, wat hebben we aan Lyrics? Youtube rippert
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wij hadden al een afspraak staan he
Klopt.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jullie moeten sowieso nog zoenen in mijn bijzijn.
k wilde net zeggen, dat ik dan wel naar de meet moet gaan uh...quote:Op zondag 19 juni 2011 22:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar ik ben tenminste bezig om te zorgen dat ik naar de bbq kan... Naat daarentegen
Als jij mag is het voor Naatje misschien makkelijker om te zeggen "Maar ik ben samen met Faye".quote:Op zondag 19 juni 2011 22:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar ik ben tenminste bezig om te zorgen dat ik naar de bbq kan... Naat daarentegen
Ga nou gewoon mee johquote:Op zondag 19 juni 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
k wilde net zeggen, dat ik dan wel naar de meet moet gaan uh...
Dat valt wel mee volgens mij, maar als naat met mij meegaat, dan is dat voor mij alleen maar weer beterquote:Op zondag 19 juni 2011 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als jij mag is het voor Naatje misschien makkelijker om te zeggen "Maar ik ben samen met Faye".
Want ik vermoed zomaar dat zijn ouders best streng zijn.
niet alleen mijn ouders, ik vind mono engquote:Op zondag 19 juni 2011 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als jij mag is het voor Naatje misschien makkelijker om te zeggen "Maar ik ben samen met Faye".
Zou best kunnen ja!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik naar de BBQ ga is dat voornamelijk voor baas Monoquote:Op zondag 19 juni 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet alleen mijn ouders, ik vind mono engen oude mensen eigenlijk überhaupt ook
maar ja, ouders zijn best streng.
wat is pillar?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm naatje.. Is mijn vermoeden goed dat jij bijv. Pillar op je pc hebt?
Defineer "oude mensen".quote:Op zondag 19 juni 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
You'll survive!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet dus.. Chrstelijke Rockmuziek.. net als Poets of the Fallquote:
ik moest lachenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Defineer "oude mensen".
Het is gewoon gezellig en we doen het vaak een stuk wilder klinken dan het is. Monopoly is echt onwijs tof en gezellig en spontaan, maar die springt echt niet zomaar om je nek met zijn broek omlaag of iets hoor.
hey manquote:
De lui waarmee ik in een tent ligquote:Op zondag 19 juni 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Defineer "oude mensen".
Het is gewoon gezellig en we doen het vaak een stuk wilder klinken dan het is. Monopoly is echt onwijs tof en gezellig en spontaan, maar die springt echt niet zomaar om je nek met zijn broek omlaag of iets hoor.
Volgensmij wilde Rob Guppie 2.0 testen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:37 schreef mr-green het volgende:
Als niemand reageert zet ik mij gewoon op het rooster vanaf 23.00
Mag altijdquote:Op zondag 19 juni 2011 22:37 schreef mr-green het volgende:
Ik wil altijd wel, maar ik draai al zo vaak!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:37 schreef mr-green het volgende:
ik heb een ongelofelijke über scheithekel aan alle christelijke muziek, wat een bagger is dat zegquote:Op zondag 19 juni 2011 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet dus.. Chrstelijke Rockmuziek.. net als Poets of the Fall
Doe datquote:Op zondag 19 juni 2011 22:37 schreef mr-green het volgende:
Casting Crowns heeft wel een paar goede nummers.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb een ongelofelijke über scheithekel aan alle christelijke muziek, wat een bagger is dat zegEnkel de bandjes die geen christelijke nummers maken, zijn goed te verteren (en U2 het beste van allemaal natuurlijk), maar écht, wat een bagger van die andere bandjes...
ken ik nietquote:Op zondag 19 juni 2011 22:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Casting Crowns heeft wel een paar goede nummers.
Michael W. Smith ook niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb een ongelofelijke über scheithekel aan alle christelijke muziek, wat een bagger is dat zegEnkel de bandjes die geen christelijke nummers maken, zijn goed te verteren (en U2 het beste van allemaal natuurlijk), maar écht, wat een bagger van die andere bandjes...
Als mensen die zeggen te komen ook echt komen, dan word het wel een gezellig groepje. Ik ben alleen nog bang voor het grote afzeggen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:39 schreef Watertornado het volgende:
Maar Myra, die BBQ van je loopt al storm?
Dan mag hetquote:Op zondag 19 juni 2011 22:40 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niets te melden hebt he...
Dan bellen we gewoon al mijn matties in Charloisquote:Op zondag 19 juni 2011 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als mensen die zeggen te komen ook echt komen, dan word het wel een gezellig groepje. Ik ben alleen nog bang voor het grote afzeggen.
Je mist een u..quote:Op zondag 19 juni 2011 22:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 19 juni 2011 22:40 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niets te melden hebt he...
[/qote]
Dan mag het
Ik ook. Lijkt me op zich heel leuk heur, maar als ik op zo'n lijst sta dan kom ik ook, al overlijdt mijn vader dan. Dus daar pas ik mee op. Maar figuren als Monopoly, daar moet ik gewoon een biertje mee gedronken hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als mensen die zeggen te komen ook echt komen, dan word het wel een gezellig groepje. Ik ben alleen nog bang voor het grote afzeggen.
Jammer genoeg welquote:
Jewaits, dan gaan we los op die roffa stylo.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:41 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dan bellen we gewoon al mijn matties in Charlois
Sowieso!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso!ze ontkent, maar ze heeft het wel gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom meld ik me pas als ik echt magquote:Op zondag 19 juni 2011 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
O dat is wel naar jaquote:Op zondag 19 juni 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jammer genoeg welIk moet die bagger zowat elke zondag aanhoren als mijn moeder en zusje zin hebben om muziek te luisteren...
Heb jij Monopoly nog nooit gemeet?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook. Lijkt me op zich heel leuk heur, maar als ik op zo'n lijst sta dan kom ik ook, al overlijdt mijn vader dan. Dus daar pas ik mee op. Maar figuren als Monopoly, daar moet ik gewoon een biertje mee gedronken hebben.
Uiteraard neem ik dan heftige schijt mee!
Ik vraag morgen direct even vrij enzoquote:Op zondag 19 juni 2011 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
klassieke muziek vanuit de christelijke muziek gaat wel, maar ik haat klassiekquote:Op zondag 19 juni 2011 22:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O dat is wel naar ja
Kun je nog beter (goede) koormuziek luisteren zoals het Urker mannenkoor.
wat?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:45 schreef Watertornado het volgende:
Het wordt nu tijd voor naatje_1 om Boemklatsch te draaien. Of iets vets van High Rankin'. The Airloom ofzo.
HELDquote:Op zondag 19 juni 2011 22:46 schreef mr-green het volgende:
JAAAA ik ga gewoon zo een Pinkpop special doen
Mja ik ben er niet dol op, maar kan het nog verteren.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
Wat een kut nummer zeg...Heb uit ellende gewoon VLC gesloten...
Tofquote:Op zondag 19 juni 2011 22:46 schreef mr-green het volgende:
JAAAA ik ga gewoon zo een Pinkpop special doen
Jaaaaaaquote:
you hate it or love itquote:Op zondag 19 juni 2011 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
Wat een kut nummer zeg...Heb uit ellende gewoon VLC gesloten...
Als het mag? Weet nog niet hoe laat. Database wordt nu ingelezen. Even 5 minuutjes om starten, stoppen en verzoekjes te testen.quote:
Hoelang ga je testen?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als het mag? Weet nog niet hoe laat. Database wordt nu ingelezen. Even 5 minuutjes om starten, stoppen en verzoekjes te testen.
Dohquote:Op zondag 19 juni 2011 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bloody Beetroots klinkt zo slecht nieteens
Zoenen met haar voor Naatje?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh myra, als je serieus bent, dan hou ik je ook echt aan onze afspraak he
Niet langer dan 3 minuten. Maar ik weet dus nog niet hoe laat.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoenen met haar voor Naatje? de rest van de aanwezigen
je kan wel testen hoor. ga ik erin om 23.15 kan ik nog even voorbereidenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Niet langer dan 3 minuten. Maar ik weet dus nog niet hoe laat.
Hahaha, ja! Doen we.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh myra, als je serieus bent, dan hou ik je ook echt aan onze afspraak he
hoezo? Mijn tijd (die verschilt van de universele tijd) gaf exact 04 aan...quote:Op zondag 19 juni 2011 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Naatje, wiskunde was een slecht vak he?
Het was nog 03quote:Op zondag 19 juni 2011 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoezo? Mijn tijd (die verschilt van de universele tijd) gaf exact 04 aan...
Ik hoor niets verder.. miss is dat geval van Viro erin.. Maar er komt geen geluid uit..quote:Op zondag 19 juni 2011 23:06 schreef robdriessen het volgende:
Ik kom er niet in, dus iemand heeft de stream al.
ik ben eruit iigquote:Op zondag 19 juni 2011 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoor niets verder.. miss is dat geval van Viro erin.. Maar er komt geen geluid uit..
WIndows gewoon?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wil de tijd veranderen en zorgen dat ie sync blijft met het web, maar weet niet hoe
Dubbelklikken op klokje op tab tijd klikken en automatisch synchen aanzetten.. server moet zijn time.windows.comquote:Op zondag 19 juni 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jups... misschien zat ik bij de verkeerde config...
En dan nu de link naar de verzoekjes?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:10 schreef robdriessen het volgende:
GODSAMME, dat was het dus. Mijn instellingen stonden nog op oude server IP.
net gesyncd, maar het blijft de verkeerde tijdquote:Op zondag 19 juni 2011 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dubbelklikken op klokje op tab tijd klikken en automatisch synchen aanzetten.. server moet zijn time.windows.com
Draai Goose maar helemaal uitquote:
Sweetquote:
Nooit werkt alles perfect vanaf t begin.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:14 schreef robdriessen het volgende:
Er zitten nog dubbelen in, en het zoeken werkt nog niet perfect.
Als je zoekt op "Michael Jackson", krijg je alle resultaten voor Michael EN alle resultaten voor Jackson. Dus ook Joe en Janet.....
Ook een puntje ja maar als je dan in t schermpje klikt waar je je naam moet typen doet ie bij mij iig wel met Outpost76 komen.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
En het request venster onthoudt je naam niet..
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Top 10 lijst schijnt te werken![]()
Alleen zie ik max 2 verzoekjes op een rij, kan dat langer gemaakt worden?
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:12 schreef robdriessen het volgende:
Ja, verzoekjes komen binnen. Staat nu ingesteld op 2 verzoekjes per persoon per 10 minuten.
quote:Your request failed because of the following reason
Request limit reached. You can only request 2 songs every 10 minutes
Deze site-software zit standaard bij SAM.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
much to improve, maar het is een begin, en hoe(alleen het is wel héél erg draakjelike)
Ah, okidoquote:Op zondag 19 juni 2011 23:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Deze site-software zit standaard bij SAM.
Er was toch ook niets mis met draakje?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
much to improve, maar het is een begin, en hoe(alleen het is wel héél erg draakjelike)
ik bedoel qua design. Er was inderdaad niets mis met Draakje.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er was toch ook niets mis met draakje?
Werkt!quote:Op zondag 19 juni 2011 23:22 schreef robdriessen het volgende:
Oh ja, willen mensen even de Click To Listen knop uitproberen en bevestigen dat ie werkt?
En dan uiteraard achter wegen laten dat er dubbelen in staan want das bekend.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:23 schreef robdriessen het volgende:
OK mensen, verbeterpuntjes graag in DM naar mij toe. Ik herhaal IN DM
Dat had ik al gedaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Je mag 3 namen aan Rob doorgeven via de PM!
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan.Maar daar zat die niet tussen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |