Het enige wat Socios per maand spaart zijn de aankomst en vertrektijden van de treinquote:Op zondag 19 juni 2011 22:33 schreef moosh11 het volgende:
Ja dames, heren en autisten, en ik heb keihard bewijs!
In dit topic vertelde hij in zijn post, op zaterdag 21 mei 2011, dat hij tussen de 2 en 3 duizend per maand spaard.
Hoeveel spaar je per maand?
En later, op zaterdag 18 juni 2011, vertelde hij het volgende: ''Nee, ik weiger een uitkering te moeten `genieten´. Ik `teer´ al lange tijd op eerder vergaard `spaargeld´. Maar ja, dat houd ik nog tot het einde van dit jaar vol volgens mijn berekeningen. De tijd dringt dus inmiddels wel. Overigens werk ik reeds een jaar één dag in de week waar ik de administratie verzorg voor een bedrijf. Gelukkig nog wel `enig contact´ met de arbeidsmarkt dus.''
Constant afgewezen worden.
Verklaar dit maar Socios!
Cool story broquote:Op zondag 19 juni 2011 22:33 schreef moosh11 het volgende:
Ja dames, heren en autisten, en ik heb keihard bewijs!
In dit topic vertelde hij in zijn post, op zaterdag 21 mei 2011, dat hij tussen de 2 en 3 duizend per maand spaard.
Hoeveel spaar je per maand?
En later, op zaterdag 18 juni 2011, vertelde hij het volgende: ''Nee, ik weiger een uitkering te moeten `genieten´. Ik `teer´ al lange tijd op eerder vergaard `spaargeld´. Maar ja, dat houd ik nog tot het einde van dit jaar vol volgens mijn berekeningen. De tijd dringt dus inmiddels wel. Overigens werk ik reeds een jaar één dag in de week waar ik de administratie verzorg voor een bedrijf. Gelukkig nog wel `enig contact´ met de arbeidsmarkt dus.''
Constant afgewezen worden.
Verklaar dit maar Socios!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |