Dat ligt aan hoe goed/nieuw/mooi je fiets is..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Even een vraagje voor jullie fietsers: kan ik mijn fiets veilig achterlaten op het station, heb er maar 1 slot op zitten. Gaat de 1ste keer worden dat ik echt ga fietsen. Wilde laatst naar strand fietsen maar toen ik bij rijswijk was had ik geen zin meer
Ik bedoelde goed in de zin van... goede fietsen worden sneller gejat.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 04:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind de fiets prachtigAhwell ik was toch maar met de bus gegaan
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:14 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ik bedoelde goed in de zin van... goede fietsen worden sneller gejat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe je snel! We moeten nog even puinruimen in de nieuwequote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:08 schreef NielsTriple het volgende:
jeuj! We zitten officieel in de nieuwe woning
nu nog ff uitgebreid puinruimen in de oude woning en alles inruimen in de nieuwe
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Lang geleden btw dat ik met een kater wakker ben geworden in een vreemd bed
daar zijn wij al een heel eind meequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:58 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Dat doe je snel! We moeten nog even puinruimen in de nieuwe
had festival @Rotterdam en ben bij vriendinnetje en haar vriend blijven slapenquote:
Wanneer heb jij gevraagd of wij jullie konden helpenquote:Op zondag 17 juli 2011 16:21 schreef NielsTriple het volgende:
de BBQ? Waar waren jullie toen ik de meubels aan het sjouwen was? :p
quote:
je verwacht te veel van dit topic?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:13 schreef NielsTriple het volgende:
wanneer vroeg je even spontaan of je kon helpen, als wanneer de bbq is?
Het weer is gewoon kut in heel Yurp, behalve in het uiterste zuidenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Mja, daar zit ik dus nog schuin onder.
Ik ga nog 10 dagen, het jaar begint toch pas 5 september (waarschijnlijk samen met de komst van mooi weer enzo)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo maareens even ene kick
Iedereen leuke vakantie gehad?
Niels al helemaal gesetteld in nieuwe huisje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |