Ga mij maar zoekenquote:
Wie weet! Ja ik las dat ze ook bij Kobus bier probeerden te krijgen, maar dat duurde zo lang dat ze het er maar uitgeknipt hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:13 schreef warrel het volgende:
[..]
Zit jij er ook in? Een collega van mij trouwens wel
Wie ben jij :S xDquote:
Whehehehehehhe, groot gelijk hebben ze! Ballentent!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wie weet! Ja ik las dat ze ook bij Kobus bier probeerden te krijgen, maar dat duurde zo lang dat ze het er maar uitgeknipt hebben!
ik zal me even voorstellen: uitgeblaat ....quote:
Welke wijk is het eigenlijk?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:01 schreef NielsTriple het volgende:
We hebben al een paar van de nieuwe buren leren kennen
De meesten zijn wel relaxed, behalve het antieke vrouwtje dat naast ons woont. Die vroeg ons eergisteren al of we de stoepkrijt tekeningen van onze dochter konden verwijderen (recht voor ons huis, niet voor haar huis), omdat dat er zo armoedig uit zag...
Daar gaan we nog een hoop lol aan beleven![]()
Maar... het zijn nogsteeds GEEN studenten!
Leuk! Ben benieuwd waar het precies is eigenlijk, we hebben er lang naar een huis gekeken maar het is uiteindelijk dus Delfgauw geworden (oude deel).quote:
Mwa, in het deel waar hij gaat wonen nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:39 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Leuk! Ben benieuwd waar het precies is eigenlijk, we hebben er lang naar een huis gekeken maar het is uiteindelijk dus Delfgauw geworden (oude deel).
Maar in Wippolder wonen nog relatief veel studenten?
Ik woon nu tegenover 4 studentenflats met elk 4 etages vol studenten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, in het deel waar hij gaat wonen niet
Ach, als je bij bijvoorbeeld de EduP of VHL woont ben je ook niet blij, daar zitten er nog meerquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:01 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik woon nu tegenover 4 studentenflats met elk 4 etages vol studenten.
Dat wil je niet.
Maar Delfgauw is ook leuk(we huren, hebben niet gekocht)
Is het misschien mogelijk om de straatnamen voluit te schrijven? Ik google me steeds sufquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, als je bij bijvoorbeeld de EduP of VHL woont ben je ook niet blij, daar zitten er nog meer
EduP = Eduard du Perronlaanquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:09 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Is het misschien mogelijk om de straatnamen voluit te schrijven? Ik google me steeds suf
Ik kom oorspronkelijk niet uit Delft (of ook maar Zuid Holland), dus ik ken die afkortingen allemaal niet ghehe
VLS 61 = van Leeuwenhoeksingel 61 (RIPquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:10 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
EduP = Eduard du Perronlaan
VHL = Van Hasseltlaan
Balpol = Balthasar van der Polweg
ORW = Oudraadtweg
Is er nog meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, als je bij bijvoorbeeld de EduP of VHL woont ben je ook niet blij,
,
,
,
,
,
,
,
!!!!!!!
| Forum Opties | |