Jammer, een Rotterdammert moet dat nummer gewoon een keer draaienquote:

Nee, ik vond het niet storend iig.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toch een echo ja? maar niet meer zo erg als eerst toch?

Ik weet niet hoe het eerst was.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toch een echo ja? maar niet meer zo erg als eerst toch?

Je schakelt ook wel op een verkeerd moment in.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:44 schreef Swomp het volgende:
Uh, is dit een alternatief voor ONZ radio.... ?
Ik schakel in en meteen weer van die ONZ kwaliteit te horenZal wel weer aan mij liggen... ?

Daar had ik bij ONZ-Radio ook echt ALTIJD last vanquote:Op zondag 19 juni 2011 17:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Je schakelt ook wel op een verkeerd moment in.

Je schakeld in tijdens een fout anderhalf uurtjequote:Op zondag 19 juni 2011 17:44 schreef Swomp het volgende:
Ik schakel in en meteen weer van die ONZ kwaliteit te horenZal wel weer aan mij liggen... ?

Bazennummer sowieso, ik zal hem wel even zoeken.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Bob Marley & The Wailors - 3 little birds?

Er is verschillende kwaliteit aanwezig, al dan niet moedwilligquote:Op zondag 19 juni 2011 17:44 schreef Swomp het volgende:

ik draai enkel kwaliteitquote:Op zondag 19 juni 2011 17:45 schreef Swomp het volgende:
[..]
Daar had ik bij ONZ-Radio ook echt ALTIJD last van

Ik heb de Discography van:quote:Op zondag 19 juni 2011 17:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik Top 1000 hiphop/rap songs, 600 80's songs, discopgraphy van: Rolling Stones, The Who, Beatles, The Doors, Crosby Stills Nash, Nirvana, Arctic Monkeys, Nick Cave & The Bad Seeds, Kyuss, Monster Magnet, Bob Dylan.
En nog een hele zooi andere albums
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |