De fuck?quote:
Heh, PHP post daar ook. Was die knul alweer bijna vergeten.quote:
Hij komt toch terug?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:42 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Heh, PHP post daar ook. Was die knul alweer bijna vergeten.
Nee he, laten we een proeftijd instellen van een week, als hij zich misdraagt moet hij (permanent) vertrekkenquote:
Oh, zit zijn ban er bijna op?quote:
Ik kom er gewoon echt niet uit. Ik kan mezelf er maar niet toezetten mn verhaal af te tikken.quote:
Ik heb een wulps matje waar VS al meermaals zijn blik op wierp tijdens de meetquote:Op zondag 19 juni 2011 17:42 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb ook geen borsthaar. Helaas. Zo'n schuurspons in je open boord is geweldig.
En die is?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:46 schreef Cerbie het volgende:
Ledenraad PvdA tegen verbod ritueel slachten
Ik voel een spin aankomen.
Dat verbod is onzin.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:46 schreef Cerbie het volgende:
Teken van veel testosteron.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:42 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb ook geen borsthaar. Helaas. Zo'n schuurspons in je open boord is geweldig.
De PvdA gaat alsnog tegen het verbod stemmen.quote:
Wanneer is je deadline?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kom er gewoon echt niet uit. Ik kan mezelf er maar niet toezetten mn verhaal af te tikken.
Ik ben voor dat verbod, net als de Tweede Kamerfractie.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:46 schreef Cerbie het volgende:
Dat is een Linkse Leugenquote:Op zondag 19 juni 2011 17:47 schreef dotCommunism het volgende:
Het is overmorgen zomer en het lijkt wel herfst buiten. Waar is die global warming nu?
Ik ben tegenquote:Op zondag 19 juni 2011 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben voor dat verbod, net als de Tweede Kamerfractie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |