Nee, homo's.quote:
Want dan heb je niet hen die te laat bij de verdeeltrog aankomen.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat wordt lastig vanuit financieel oogpunt. Daarom moet geld ook worden afgeschaft.
Hoe is het met je stemvee Remlof? Gaat de PvdA weer zwabberen over het ritueel slachten of zien wij het fenomeen ruggengraat binnenkort zijn entree maken binnen de fractie?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, aan mensen die te dom zijn om voor zichzelf te denken en oneliners voor waarheid aannemen.
Voor zichzelf denken? Ga je nu individualistisch gedrag promoten om individualisme te voorkomen?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, aan mensen die te dom zijn om voor zichzelf te denken en oneliners voor waarheid aannemen.
Ik hoop dat ze tegen stemmen. Anders bestaat er een kans dat mijn stem bij de volgende verkiezingen naar GL gaat.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe is het met je stemvee Remlof? Gaat de PvdA weer zwabberen over het ritueel slachten of zien wij het fenomeen ruggengraat binnenkort zijn entree maken binnen de fractie?
Ik heb de politieke term van ruggengraat nooit zo gesnapt. Hoeveel ruggengraat heb je nodig om andermans geld te verdelen?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe is het met je stemvee Remlof? Gaat de PvdA weer zwabberen over het ritueel slachten of zien wij het fenomeen ruggengraat binnenkort zijn entree maken binnen de fractie?
Toch vreemd dat hun achterlijkheid ze toch bindt binnen de partij dan.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld, zie de verdeeldheid binnen de partij mbt het ritueel slachten.
Een wereld zonder geldquote:Op zondag 19 juni 2011 18:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want dan heb je niet hen die te laat bij de verdeeltrog aankomen.
Distributieproblemen los je op door geld af te schaffen en er bestaan geen verschillen tussen wereldburgers
Kutwereld man. Hoe worden dingen nog meetbaar?quote:
Kudos. Maar geschiedenis is toch juist leukquote:Op zondag 19 juni 2011 18:36 schreef Friek_ het volgende:
Godzijdank, een 7 voor mijn laatste geschiedenisvak.
Then we start measuring by size.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kutwereld man. Hoe worden dingen nog meetbaar?
Te zien aan de mate waarin PvdA'ers harken best een sterke. Alleen op bepaalde punten schieten ze er opeens doorheen. Vandaar dat er zoveel linksen in de zorg werken.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb de politieke term van ruggengraat nooit zo gesnapt. Hoeveel ruggengraat heb je nodig om andermans geld te verdelen?
Waarover ging de stof?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:36 schreef Friek_ het volgende:
Godzijdank, een 7 voor mijn laatste geschiedenisvak.
HA! Still winning, different aspectquote:
Gaat nooit gebeuren. De aard van het beestje plus uitvreters die het systeem zullen misbruiken.quote:
Heel verhaal. Ga anders dat topic maar doorbladeren.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kutwereld man. Hoe worden dingen nog meetbaar?
Geen piemelpraat VS.quote:
Star Trek is geweldig.quote:
Waarlijk, in een wereld zonder geld zou de Trabant theoretisch gezien meer waard kunnen zijn m.b.t. het immateriële aspect.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:37 schreef GSbrder het volgende:
Ik ga Trabanten inwisselen voor Rolls Royces in een wereld zonder geld
Trabant --> Rolls.quote:
Ts. Ik weerleg nog eens praktische bezwaren tegen mijn principes hier.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heel verhaal. Ga anders dat topic maar doorbladeren.
Oeh, welke?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Trabant --> Rolls.
Ooh, en heb je advies opgevolgd en een klokje gehaald.
quote:
quote:
Ah, daar had ik ook al naar zitten kijken, vond hem erg nice.quote:
Bevalt goed, had er eerlijk gezegd nooit bij stilgestaan tot jij me er een keer op wees.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, daar had ik ook al naar zitten kijken, vond hem erg nice.
Oke. Maar toch gaan we planeten koloniseren.quote:
Nu geen zin in.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ts. Ik weerleg nog eens praktische bezwaren tegen mijn principes hier.
Je maakt je er wel heel eenvoudig vanaf
Goeie koop. Seal of approval.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bevalt goed, had er eerlijk gezegd nooit bij stilgestaan tot jij me er een keer op wees.
Snap ik, het distributieprobleem is namelijk niet op te lossen in het Venus Project.quote:
Ooit.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke. Maar toch gaan we planeten koloniseren.
Merci.quote:
Als de Americanos in Revelation Spacequote:
Ik weet al welke mensen we naar Mars gaan sturen.quote:
Zijn linksen mensen, dat is de vraag?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet al welke mensen we naar Mars gaan sturen.
Laten we eerst maar eens terugkeren naar de Maan.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nike-dragers, bij voorkeur.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stem je ook PvdD?quote:
Inderdaad, de "I think so I am" vraag staat zo wel in een ander licht.quote:
Neen, dat zou desastreus zijn voor de populatie Amerikanen op deze planeet.quote:
Je suis a droit donc je suis.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, de "I think so I am" vraag staat zo wel in een ander licht.
Wat denk je zelf?quote:
Zeker, sedert een paar uur.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Bent u inmiddels teruggekeerd uit de West?
Het leuke is dat het ook nog diervriendelijker isquote:Op zondag 19 juni 2011 18:51 schreef betyar het volgende:
Laat die mensen toch gewoon vee slachten zoals ze willen.
Gemiddeld 17 seconden doodbloeden is vast veel diervriendelijker dan eerst verdoven jaquote:Op zondag 19 juni 2011 18:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het leuke is dat het ook nog diervriendelijker is
Welkom terug.quote:
Vee is toch gewoon eigendom, waarom mag je niet zelf bepalen hoe je het slacht?quote:
Wel als je al op drie vitale plaatsen bent doorgesneden.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Gemiddeld 17 seconden doodbloeden is vast veel diervriendelijker dan eerst verdoven ja
Danku, danku.quote:
Valt mee, heb de nacht doorgehaald en net even een paar uur meegepikt, voel me weer zo fris als maar kan.quote:
Nu al terug???quote:Op zondag 19 juni 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Danku, danku.
[..]
Valt mee, heb de nacht doorgehaald en net even een paar uur meegepikt, voel me weer zo fris als maar kan.
En eigendom is zaligmakend in de zin van onbeperkt beschikkingsrecht? Ik vrees dat ik jouw antwoord al weetquote:Op zondag 19 juni 2011 18:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vee is toch gewoon eigendom, waarom mag je niet zelf bepalen hoe je het slacht?
Jazeker, anderhalf weekje.quote:
Daar zijn zelfs wetenschappers het niet over eens. Maar voor mij geldt dat het absurd is om in de 21e eeuw nog religieuze regels te volgen die meer dan duizend jaar oud zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wel als je al op drie vitale plaatsen bent doorgesneden.
Pragmatisch bekeken, ik zie de onweerlegbare voordelen van het verdoofd slachten nog niet in.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
En eigendom is zaligmakend in de zin van onbeperkt beschikkingsrecht. Ik vrees dat ik jouw antwoord al weet
Deels symbolisch deels voorkomen van lijden.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pragmatisch bekeken, ik zie de onweerlegbare voordelen van het verdoofd slachten nog niet in.
Vraag dat aan Thieme en haar dierenrechtenextremisten-vriendjes.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pragmatisch bekeken, ik zie de onweerlegbare voordelen van het verdoofd slachten nog niet in.
Daarom vind ik een verbod ook onzin, het is inderdaad niet helemaal zeker, maar over de 'normale' manier van slachten(bij koeien bijvoorbeeld) wordt ook betwist, waarom verbieden we die dan niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar zijn zelfs wetenschappers het niet over eens. Maar voor mij geldt dat het absurd is om in de 21e eeuw nog religieuze regels te volgen die meer dan duizend jaar oud zijn.
Het hangt nauw samen met homohaat en het minderwaardig vinden van vrouwen van religieuze fundi's. Kom op, de maatschappij is nogal veranderd sinds die heilige schriften zijn opgetekend.
Tevens ben ik van mening dat de bio-industrie dient te worden afgeschaft.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Daarom vind ik een verbod ook onzin, het is inderdaad niet helemaal zeker, maar over de 'normale' manier van slachten(bij koeien bijvoorbeeld) wordt ook betwist, waarom verbieden we die dan niet?
Ik moet het ook niet zo hebben religies, maar ik ga ze ook niet pesten.
Hoe was je eindexamen?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Daarom vind ik een verbod ook onzin, het is inderdaad niet helemaal zeker, maar over de 'normale' manier van slachten(bij koeien bijvoorbeeld) wordt ook betwist, waarom verbieden we die dan niet?
Ik moet het ook niet zo hebben religies, maar ik ga ze ook niet pesten.
Je klinkt als Marianne Thieme maar daar ben ik het mee eensquote:Op zondag 19 juni 2011 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Tevens ben ik van mening dat de bio-industrie dient te worden afgeschaft.
Juist.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
We zijn volgens mij de tijd dat de religie bepaalt hoe een dier geslacht moet worden wel voorbij volgens mij. Laten we dat slachten een beetje netjes en zo diervriendelijk mogelijk organiseren.
quote:
Omdat jij niet religieus bent, maar wat boeit het nou of een ander wel zo wil leven, laat hem/haar toch z'n gang gaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar zijn zelfs wetenschappers het niet over eens. Maar voor mij geldt dat het absurd is om in de 21e eeuw nog religieuze regels te volgen die meer dan duizend jaar oud zijn.
Het hangt nauw samen met homohaat en het minderwaardig vinden van vrouwen van religieuze fundi's. Kom op, de maatschappij is nogal veranderd sinds die heilige schriften zijn opgetekend.
En als die manier van slachten nu juist diervriendelijker is?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
We zijn volgens mij de tijd dat de religie bepaalt hoe een dier geslacht moet worden wel voorbij volgens mij. Laten we dat slachten een beetje netjes en zo diervriendelijk mogelijk organiseren.
Het gaat wel om dieren jaquote:Op zondag 19 juni 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat jij niet religieus bent, maar wat boeit het nou of een ander wel zo wil leven, laat hem/haar toch z'n gang gaan.
Als dat zo is dan is dat prima maar daar lijken geen serieuze aanwijzingen voor te zijn momenteel.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:02 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En als die manier van slachten nu juist diervriendelijker is?
Wat een klotepost.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:01 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Désormais favori. Ik denk dat Sarkozy met een ruime meerderheid wordt herkozen.
Nee want het heeft weerslag op andere mensen en/of dieren. Iedereen mag geloven wat ie wil, als ie er maar niemand anders mee lastig valt.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat jij niet religieus bent, maar wat boeit het nou of een ander wel zo wil leven, laat hem/haar toch z'n gang gaan.
Je begrijpt dat die religieuze regels ook een reden (hygiëne) hadden?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
Ik sta wat minder welwillend tegenover religie.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die nu al lang niet meer van toepassing is.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:03 schreef waht het volgende:
[..]
Je begrijpt dat die religieuze regels ook een reden (hygiëne) hadden?
Ja, en jij begrijpt dat we qua ontwikkelingen op dat gebied een stuk verder zijn dan 1500-3000 jaar geleden in het midden-oosten?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:03 schreef waht het volgende:
[..]
En regels zijn zalig indien ze een religieus karakter hebben?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:03 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is toch geen vakantie. Dan ben je onderhand langer onderweg dan je "vakantie" kunt vieren.quote:
Dus?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:04 schreef Dutchnative het volgende:
Overigens zal het vee dat nu niet meer geslacht kan worden uit Duitsland worden gehaald.
Ga even zitten Bet. Zit je? Komt hij.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is toch geen vakantie. Dan ben je onderhand langer onderweg dan je "vakantie" kunt vieren.
Vraag ik me af of het verbod hier zin heeft.quote:
Tsja, het zal wel aan mij liggen maar ik vind anderhalve week liggen, zuipen en eten meer dan genoeg.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is toch geen vakantie. Dan ben je onderhand langer onderweg dan je "vakantie" kunt vieren.
Dat begrijp ik, en gelovigen ook. Neemt niet weg dat de waarde van die regels door velen wordt geaccepteerd.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja, en jij begrijpt dat we qua ontwikkelingen op dat gebied een stuk verder zijn dan 1500-3000 jaar geleden in het midden-oosten?
Verbieden heeft ook weerslag op mensen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee want het heeft weerslag op andere mensen en/of dieren. Iedereen mag geloven wat ie wil, als ie er maar niemand anders mee lastig valt.
Totdat daar ook een verbod komt. En die kans wordt groter als Nederland het verbiedt.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:04 schreef Dutchnative het volgende:
Overigens zal het vee dat nu niet meer geslacht kan worden uit Duitsland worden gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |