Wie gaat er nou vrijwillig in Afrika studerenquote:Op maandag 20 juni 2011 00:41 schreef Agentperry het volgende:
[..]
oh was dat in zweden. laast ging een meisje dat ik vaag kende een jaar in afrika studeren, die moest dus ook haar haar verven om niet verkracht te worden.
Ze verpesten verdomme ook alles hequote:Op maandag 20 juni 2011 00:38 schreef DeRakker. het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-verkrachting.dhtml
hier is ie.
[..]
Als je daar heen gaat lijkt verkracht worden me inderdaad het minste probleemquote:Op maandag 20 juni 2011 00:43 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Wie gaat er nou vrijwillig in Afrika studeren
het is nooit persoonlijk bij mij brotahquote:Op maandag 20 juni 2011 00:32 schreef Stuurver het volgende:
[..]
ben ik het deze avond toch nog een keer met je eens
Hij is import namaak/Zweeds, dat telt niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:51 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jij kijkt niet in het fobo van TS?
Argument goed gekeurdquote:Op maandag 20 juni 2011 00:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij is import namaak/Zweeds, dat telt niet.
quote:
Jij bent der dus nooit geweestquote:Op maandag 20 juni 2011 00:53 schreef Splutje het volgende:
Zweedse gasten zijn allemaal emoflikkers met skinnyjeans
bekhouden, ik ben zo goed ingeburgerd dat ze niet eens merken dat ik buitelander ben als ik niets zegquote:Op maandag 20 juni 2011 00:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij is import namaak/Zweeds, dat telt niet.
+1quote:
Zo goed ingeburgerd dat niemand je wil neuken?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bekhouden, ik ben zo goed ingeburgerd dat ze niet eens merken dat ik buitelander ben als ik niets zeg![]()
[..]
+1
Die was gestopt omdat ze lastig werd gevallen door jaloerse huisvrouwen, maar inmiddels is ze weer terugquote:Op maandag 20 juni 2011 00:58 schreef Stuurver het volgende:
Wat is er eigelijk met Voe gebeurd?![]()
[ afbeelding ]
dat komt nog wel, nu op mijn nieuwe school waar niemand me zal kennen als die "hollander"quote:Op maandag 20 juni 2011 00:57 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zo goed ingeburgerd dat niemand je wil neuken?
jezus je lijkt mijn vader wel zegquote:Op maandag 20 juni 2011 01:02 schreef Leevancleef het volgende:
Het Hollanderschap is verdomme van je gezicht af te lezen. Maar alles is beter dan eruit zien als een Zweed, dunkt me. Wat is dit toch voor obsessie met dat achterlijke land?
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:05 schreef Leevancleef het volgende:
Dat kan ik bevestigen. Ik ben inderdaad je vader, en je zult altijd Hollands blijven, kwajongen! Maar je bent wel mijn kwajongen. Neem nog een haring.
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat komt nog wel, nu op mijn nieuwe school waar niemand me zal kennen als die "hollander"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |