quote:Op zondag 19 juni 2011 23:54 schreef Verbodsbord het volgende:
Dit is als klagen dat je klasgenoten een stom spel spelen terwijl je toch niet mee mag doen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:04 schreef Verbodsbord het volgende:
Dit is als klagen dat sex met condoom kut voelt, terwijl je toch nooit neukt.
nogniet, maar komt nog wel, ik heb geen emostyle meer jwzquote:Op zondag 19 juni 2011 23:45 schreef Internepper het volgende:
Maar TS, de hamvraag: heb je nu al zo'n Zweedse chick volgespoten of niet?
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:04 schreef Verbodsbord het volgende:
Dit is als klagen dat sex met condoom kut voelt, terwijl je toch nooit neukt.
ga weg pauperquote:Op maandag 20 juni 2011 00:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
________________________________!
Denemarken is een verpauperd land vol met alcoholisten en immigranten.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zweden hebben allemaal siliconen volgens mij
Ook allemaal 100 kilo make up op d'r kop...
Denemarken en Noorwegen
Jij bent toch ook half zweeds?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:20 schreef monkyyy het volgende:
Helemaal geen generalisatie aanwezig in dit topic.
Mensen die hun inkomen verkrijgen via poker zijn mensen die te dom waren om hun school af te maken en nu hun bijstandsuitkering verkwisten aan online-poker.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:20 schreef monkyyy het volgende:
Helemaal geen generalisatie aanwezig in dit topic.
We snappen je punt, inmiddels. Stil nu maar.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:23 schreef Verbodsbord het volgende:
Dit is als klagen dat je geen benzine meer kunt betalen, terwijl je toch nog geen auto mag rijden.
Ja weet je het zeker? Ik wil er best nog een paar bedenken hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:25 schreef Natrium het volgende:
[..]
We snappen je punt, inmiddels. Stil nu maar.
dat is in afrikaquote:Op zondag 19 juni 2011 14:25 schreef DeRakker. het volgende:
Veel blonde vrouwen verven daar toch hun haar donker omdat ze anders verkracht worden?
bedenk er nog een paar, ben een fan.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja weet je het zeker? Ik wil er best nog een paar bedenken hoor.
Dit is als klagen dat Justin Bieber slechte muziek maakt, terwijl je doof bent.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:31 schreef Magneet51 het volgende:
[..]
bedenk er nog een paar, ben een fan.
ben ik het deze avond toch nog een keer met je eensquote:Op maandag 20 juni 2011 00:31 schreef Magneet51 het volgende:
[..]
bedenk er nog een paar, ben een fan.
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:28 schreef CaptainMajid het volgende:
Zweedse chicks doen wel, mooi accent ook.
nee als blonde vrouwen in afrika gaan wonen moeten ze hun haar verven omdat ze anders verkracht worden.quote:
Deze vond ik matig, je moet het niet gaan forceren.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dit is als klagen dat Justin Bieber slechte muziek maakt, terwijl je doof bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |