Dat 2de.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:25 schreef Keltie het volgende:
En raken die Zweedse chicks ook aan jou gewend of mijden ze je als de pest?
eensch met TS. NL'se meidenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:24 schreef gogosweden het volgende:
tsja de klacht spreekt voor zich. Ik woon nu 4 jaar in zweden. en ben gewent geraakt aan de zweedse schoonheden.nadeel is dat mijn standaard voor chicks nu veel hoger ligt. dat de "normale nederlandse meid" een lelijke troll is geworden terwijl ik daar normaal nog wel een avondje lol mee zou kunnen hebben.
Klacht lijkt me duidelijk,
nee want die zweedse chicks willen me niet duuhquote:Op zondag 19 juni 2011 14:25 schreef Shinji-Ono het volgende:
Ik begrijp de klacht niet echt, zolang er genoeg Zweedse chicks zijn is het toch oké?
TS neukt geen Zweedse chicksquote:Op zondag 19 juni 2011 14:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee want die zweedse chicks willen me niet duuh
nederlandse chicks vallen dik tegenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:27 schreef dikkevetzakachterpc het volgende:
dr is niks mist met Nederlandse chicks, troll topic dus...
4.5 milion pic's, no thanksquote:Op zondag 19 juni 2011 14:28 schreef harry-de-aso het volgende:
Pics van de zweedse chick waaraan je gewend bent geraakt bitte.
TS is lelijkquote:Op zondag 19 juni 2011 14:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee want die zweedse chicks willen me niet duuh
niet zeiken. ik heb sinds mijn 13e geen nederlands meer gehad sufkutquote:Op zondag 19 juni 2011 14:28 schreef Zero17 het volgende:
Hoe moeilijk is het godverdomme. Leer vervoegen.
masterboii is een turkquote:
Dit,quote:Op zondag 19 juni 2011 14:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nederlandse chicks vallen dik tegen
Neequote:Op zondag 19 juni 2011 14:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
niet zeiken. ik heb sinds mijn 13e geen nederlands meer gehad sufkut
[..]
masterboii is een turk
|
Forum Opties | |
---|---|