Zit inderdaad wel een verschil in ja, ik ben voornamelijk aan de oostkust geweest rond Phildelphia en New Jersey, maar ook Florida, Boston, New York, South Carolina, California, Arizona en Seattle.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:21 schreef Splutje het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar? Heb wel gehoord dat er een wereld van verschil is tussen mensen van de west kust en die van de oost kust
Ik ben eigenlijk alleen in California geweest, viel me vooral op hoe extreem veel zielige, arme en verslaafde mensen daar zijn. Echt schokkendquote:Op zondag 19 juni 2011 21:25 schreef IrCute het volgende:
[..]
Zit inderdaad wel een verschil in ja, ik ben voornamelijk aan de oostkust geweest rond Phildelphia en New Jersey, maar ook Florida, Boston, New York, South Carolina, California, Arizona en Seattle.
Ja, in bepaalde gebieden zie je die veel inderdaad. In Philadelphia zijn ook verschrikkelijke wijkenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:30 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk alleen in California geweest, viel me vooral op hoe extreem veel zielige, arme en verslaafde mensen daar zijn. Echt schokkend
Inderdaad, verschillen zijn gigantisch. Eigenlijk geen middenklasse zou je kunnen zeggen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:41 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja, in bepaalde gebieden zie je die veel inderdaad. In Philadelphia zijn ook verschrikkelijke wijken![]()
Soms lijkt het ook echt alsof je ineens in een ander land zit, er zijn daar veel grotere verschillen tussen rijk en arm dan hier. Maar de ''rijkere'' gebieden zijn wel erg leuk, vooral de universiteiten en de campus eromheen. En natuurlijk de kustplaatsjes![]()
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:42 schreef Splutje het volgende:
[..]
Inderdaad, verschillen zijn gigantisch. Eigenlijk geen middenklasse zou je kunnen zeggen.
En inderdaad Santa CruzSanta Barbara
San Diego
Zweedse chicks in Sunny Beachquote:Op zondag 19 juni 2011 21:17 schreef yosander het volgende:
Trouwens, in Sunny Beach liep er echt een look-a-like van Voe rond. Ze leek alleen iets ouders
Nee inderdaad, normaal zou ik altijd voor de stad kiezen maar de grote steden zijn daar echt verpest... Als ik nog eens steenrijk word weet ik wel waar ik een buitenhuisje ga aanschaffenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik zou overigens ook niet in een grote stad willen wonen daar, liever in een wat kleinere stad buitenaf.
Dude, dan maak je gewoon een nieuwe normale foto. Heb je ook meteen dat gezeik van andere niet meer.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
denken dat die foto recent genomen is
Maar die zijn heel bleek, huid met rode vlekken, sproeten en ze lijken op mannenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Mannen die op Zweedse vrouwen vallen. Afknapper no. 1.
In Nederland heb je ook heel veel vrouwen met blond haar en blauwe ogen hoor.
Tuurlijk, totaaaaaaal geen verschil.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:01 schreef DeRakker. het volgende:
Ben vaak genoeg in Scandinavische landen geweest maar er is geen verschil als in Nederland.
Dus mensen die er nog nooit geweest zijn, Ts lult...
Denk maar niet dat er alleen maar blonde schone rondlopen... is gewoon hetzelfde als Nederland.
Mijn bezoekje aan Stockholm was anders behoorlijk bevestigendquote:Op zondag 19 juni 2011 23:01 schreef DeRakker. het volgende:
Ben vaak genoeg in Scandinavische landen geweest maar er is geen verschil als in Nederland.
Dus mensen die er nog nooit geweest zijn, Ts lult...
Denk maar niet dat er alleen maar blonde schone rondlopen... is gewoon hetzelfde als Nederland.
Ik vind dat blond niet meteen betekend dat een vrouw ook mooi is.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tuurlijk, totaaaaaaal geen verschil.
Wat het laatste betreft heb je gelijk, niet iedereen is blond, maar een "gemiddelde" Noor of Zweed is al snel even mooi dan de "mooie" meiden in Nederland. In Nederland moet je goed zoeken naar echt mooie meiden terwijl ze in Zweden en (vooral) Noorwegen gewoon overal zijn omdat het meer de norm is ipv een uiterste.
Gelukkig is dit subjectief
heb jij ff mazzel, want dan vallen ze toch niet op jouquote:Op zondag 19 juni 2011 22:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Mannen die op Zweedse vrouwen vallen. Afknapper no. 1.
In Nederland heb je ook heel veel vrouwen met blond haar en blauwe ogen hoor.
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:47 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Maar die zijn heel bleek, huid met rode vlekken, sproeten en ze lijken op mannen
weet ik, mja ik moest toch watquote:Op zondag 19 juni 2011 23:39 schreef sciter het volgende:
Die chick in je UI is ook maar matig aantrekkelijk.
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:47 schreef Stuurver het volgende:
Jammer dat je ze nooit zal kunnen krijgen, TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |