denken dat die foto recent genomen isquote:Op zondag 19 juni 2011 20:00 schreef QuincydeKoster het volgende:
En als ze wel op emo dudes zouden vallen, dan had je toch ook allang zo'n zweeds mokkel aan de haak geslagen?
Denken dat je kans maakt bij de zweedse chicksquote:Op zondag 19 juni 2011 20:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
denken dat die foto recent genomen is
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:03 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Denken dat je kans maakt bij de zweedse chicks
Nog nietquote:Op zondag 19 juni 2011 20:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ergens in Amerika woonde ofzo
Neequote:Op zondag 19 juni 2011 20:26 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Dan val je waarschijnlijk op negers.
Ik kon op mijn 6e al beter spellen dan jij nu doet dus dat ik amper een excuus.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
niet zeiken. ik heb sinds mijn 13e geen nederlands meer gehad sufkut
[..]
masterboii is een turk
Over het algemeen vind ik de jongens in Amerika veel leuker. In NL zijn natuurlijk ook wel leuke jongens, maar ook een hoop lompe boerenquote:
Ja, buiten de randstad wel ja. stomme doos.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:55 schreef IrCute het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik de jongens in Amerika veel leuker. In NL zijn natuurlijk ook wel leuke jongens, maar ook een hoop lompe boerenVal gewoon op blanke jongens.
Meen je datquote:Op zondag 19 juni 2011 20:55 schreef IrCute het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik de jongens in Amerika veel leuker. In NL zijn natuurlijk ook wel leuke jongens, maar ook een hoop lompe boerenVal gewoon op blanke jongens.
Die heb je in NL ookquote:Op zondag 19 juni 2011 20:58 schreef Splutje het volgende:
[..]
Meen je datZulke douche bags, alleen maar tattoo macho mannetjes
Ik kom geregeld in de randstadquote:Op zondag 19 juni 2011 20:57 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Ja, buiten de randstad wel ja. stomme doos.
Beetje een utopisch beeld vind ik... al ben ik niet gewend aan Nederlandse boeren, ik kom uit beschaafd Nederlandquote:Op zondag 19 juni 2011 21:04 schreef IrCute het volgende:
[..]
Die heb je in NL ookMaar de atleten daar
En Amerikaanse jongens zijn veel hoffelijker dan Nederlanders. Hier krijg je geregeld een deur in je gezicht gegooid en word je omver geduwd in de supermarkt of in een café
Wow, al na een jaar zo slecht?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
niet zeiken. ik heb sinds mijn 13e geen nederlands meer gehad sufkut
[..]
masterboii is een turk
Nederland staat zeker in de top 3quote:Op zondag 19 juni 2011 21:05 schreef Lakitu het volgende:
Doen alsof NL niet het land is met de spangste sma's worldwide![]()
dan ben je echt wereldvreemd
Er zijn natuurlijk overal rotte appels, maar ik heb veel tijd doorgebracht in Amerika en vind de jongens daar gewoon leuker dan hier.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:13 schreef Splutje het volgende:
[..]
Beetje een utopisch beeld vind ik... al ben ik niet gewend aan Nederlandse boeren, ik kom uit beschaafd Nederland
Mag ik vragen waar? Heb wel gehoord dat er een wereld van verschil is tussen mensen van de west kust en die van de oost kustquote:Op zondag 19 juni 2011 21:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk overal rotte appels, maar ik heb veel tijd doorgebracht in Amerika en vind de jongens daar gewoon leuker dan hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |